Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Who´s your baby-daddy? Søn 23 Sep 2012, 06:49
og ja okay, jeg kan være med på 3 ud af 4.
Ham der Hulk kan I altså godt slås om uden mig tøser. Men resten...
Mmmmhm....Jeg ku godt XD
Cherlyn B-rang
Antal indlæg : 579 Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria. Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.
Emne: Sv: Who´s your baby-daddy? Søn 23 Sep 2012, 09:20
*Snupper Thor og Stark med mig. En under, hver arm!*
Tak for i aften, damer og herre!
*Køre til Las Vegas*
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: Who´s your baby-daddy? Søn 23 Sep 2012, 09:22
Thor under den ene arm, Stark under den anden, og så lige et stykke med Amerikaner-kid i munden? XD
Et stykke med balle? Jotak! :p
Cherlyn B-rang
Antal indlæg : 579 Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria. Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.
Emne: Sv: Who´s your baby-daddy? Søn 23 Sep 2012, 10:39
Jo tak! Kan jeg få take-away? XD
Eller! Eller!.. Hvad er det man siger.. Nutid, datid.. Lækker for altid?
Emne: Sv: Who´s your baby-daddy? Søn 23 Sep 2012, 11:02
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu ødelægger du det hele! Kælling!!!!
Jeg vil have dem på billed nummer 1, så tager du billed nummer 2! Det der kan jeg jo ikke arbejde med for faen da!
Cherlyn B-rang
Emne: Sv: Who´s your baby-daddy? Søn 23 Sep 2012, 11:04
I'm the Preggy-monster-from-hell!
Ruuuun all you Thor, Stark, America loving faaans! Ruuun! Mwahahahah!...
Wait.. Narrrj! Hit med Thor i det mindste? D:
Procella Admin
Emne: Sv: Who´s your baby-daddy? Søn 23 Sep 2012, 11:25
Du kan få Hulk! :p
*stikker af med de 3 lækkerbiskner*
Wilith B-rang
Antal indlæg : 741 Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov. Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde
Emne: Sv: Who´s your baby-daddy? Søn 23 Sep 2012, 20:35
Giv mig thor, og fjern america-tingen fra mit åsyn... Magen til halv-bøsset superhelt skal man lede længe efter xD
Procella Admin
Emne: Sv: Who´s your baby-daddy? Man 24 Sep 2012, 00:17
*skriger af grin*
Så du mener Naris x er halvbøsse?
Hey Nari? Din halvdæmon er halvbøsse - hvad gør det dig til?
*prøver ikke at gå op i limningen af latter*
Gæst Gæst
Emne: Sv: Who´s your baby-daddy? Man 24 Sep 2012, 00:46
... *lyden af kæber der knirker og fingerknogler der skurer*
... ... SÅ DÉT HER ER BYGGET AF EN BØSSE!?!?!?!?! *peger ned på maven der ser ud som om den sprækker om ét sekund*
Trunter! Hmrf!
Procella Admin
Emne: Sv: Who´s your baby-daddy? Man 24 Sep 2012, 00:48
Det var vampyren der sagde det!!!! XD
Jeg har jo åbenbart også dusket en halvbøsse XD Jeg synes han var meget god!
Eller også var han så episk dårlig at jeg stak af? En af delene. Hvad er bedst?
Wilith B-rang
Antal indlæg : 741 Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov. Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde
Emne: Sv: Who´s your baby-daddy? Man 24 Sep 2012, 03:07
Udseendet er... okay.. men ikke noget særligt i min bog.. Det er superhelten jeg har noget imod xD *petter cia på hovedet*
Cherlyn B-rang
Emne: Sv: Who´s your baby-daddy? Man 24 Sep 2012, 03:35
LOL!
Og så siger man at Cher har været uheldig? XD
Det lader da i det mindste ikke til at Sego er bøsse.. Overhovedet.. *Host* >.>
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …