Antal indlæg : 579 Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria. Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.
Emne: Sv: Twiiiiiilight! Tors 27 Dec 2012, 03:24
Daaamn.. We're using the hard words now, huh?! Well... In that case... I'll make sure, that you'll get eaten by Sego! :D
Wilith B-rang
Antal indlæg : 741 Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov. Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde
Emne: Sv: Twiiiiiilight! Tors 27 Dec 2012, 03:28
he can try, bit he'll have problems with not throwing up... you see, there is that thing about to types of virus and only one body... it just isn't working very well xD
Cherlyn B-rang
Antal indlæg : 579 Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria. Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.
Emne: Sv: Twiiiiiilight! Tors 27 Dec 2012, 03:32
Meh! Okay, okay then! He will just give you a hug! A biiiig spikey hug! Don't you just love a big hug, from a good friend? :P
Wilith B-rang
Antal indlæg : 741 Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov. Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde
Emne: Sv: Twiiiiiilight! Tors 27 Dec 2012, 03:45
... and shortly after he will be castrated... with a butterknife... oh yearh, and come to think of it... i'm sure that sego will be entertained when he read the topics XD
Cherlyn B-rang
Emne: Sv: Twiiiiiilight! Tors 27 Dec 2012, 03:46
Awww yeah! Så kommer der i hvert fald ikke flere familiemedlemmer.. Medmindre der skulle ske meget sære ting XD
Segovax D-rang
Antal indlæg : 1504 Bosted : Colts lejlighed Beskæftigelse : Dørmand på Muse
Emne: Sv: Twiiiiiilight! Tors 27 Dec 2012, 08:53
For helvede tøser dog... Jeg læser kun de to seneste posts og der er snak om kastrering og mig!!! xD
Så stopper festen. xD
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: Twiiiiiilight! Man 15 Jul 2013, 06:26
Ahæm...
Nu har jeg så endelig fået taget mig sammen til at se den sidste twilight-film. Jeg havde det som arbejdsopgave at jeg skulle se den i den her weekend fordi jeg syntes det var pinligt at jeg stadig ikke havde set den sidste af filmene.
Nu sidder jeg og tænker "Hvor var der mange dumme fejl". Jeg sad direkte og talte alle de gange hvor der var sol på de fesne og de havde glemt glitter. Jeg tror ikke helt det var det der var meningen.
Der var også et par gange hvor jeg glemte at kigge på mit tv fordi jeg havde en kat der skulle komme og tvære sig ud i hovedet på mig. Af en eller anden grund fandt jeg rovdyret mere fantastisk end filmen. I'm still not a fan...sorry...
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …