Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Nytårsfravær

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Cora
A-rang
A-rang
Cora

Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

Nytårsfravær Empty
IndlægEmne: Nytårsfravær   Nytårsfravær Icon_minitimeLør 29 Dec 2012, 11:29

Ello medvæsner.

Så er nytårsdagene over os. Og som en tradition i min familie, så skal vi til Skagen den 29. og hjem den 1. Derfor kommer jeg ikke til at kunne være så sindssygt aktiv her på siden, selvom jeg satser hårdt på at kunne komme en lille smule på hver dag.

Tror jeg kan nå at svare på pm's hver dag, og kommer nok også lidt på chatten. Og i ser mig måske i forummerne somme tider. Men jeg vil ikke være så aktiv som normalt. Og hvis jeg er heldig har jeg færdigudviklet min karakter når jeg kommer tilbage, så jeg rent faktisk kan begynde at spille igen.

Oh, og Pro kan se frem til at jeg spammer hende lidt med pm's hver gang jeg får en idé. For at få be- eller afkræftet at den er okay på siden. Så er du advaret!:)

- Eve
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella

Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Nytårsfravær Empty
IndlægEmne: Sv: Nytårsfravær   Nytårsfravær Icon_minitimeLør 29 Dec 2012, 20:10

*føler mig advaret*

Godt nytår Eve ;)
Tilbage til toppen Go down

Nytårsfravær
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: P2p-
Gå til: