Antal indlæg : 579 Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria. Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.
Emne: Tillykke til Emo! Lør 02 Feb 2013, 11:28
OOOOOH! Så blev det endelig tid!
Stort, stort, stort TILLYKKE til sidens mest emo'ede og børnevenlige engel XD
Jeg håber generelt, at du får en dejlig dag med familien, damen og pakkerne, Helle! :P
Og.. Spørg ikke, hvad jeg laver med sang og gaver på denne tid af døgnet! *Spejde rundt, inden man panisk løber rundt og smider med flag*
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: Tillykke til Emo! Søn 03 Feb 2013, 11:35
LOL!
totalt dårlig karma at jeg ikke selv har fået skrevet, men jeg havde travlt med at fejre ham til gengæld ;)
Jeg tror han har haft en super god dag. Han er blevet begavet i dén grad, og vi har været i biffen :)
Så selvom det har været PIV-koldt, så har det vidst været ret godt :) I hvert fald hvis epic admin skal give sin mening :)
Cherlyn B-rang
Antal indlæg : 579 Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria. Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.
Emne: Sv: Tillykke til Emo! Søn 03 Feb 2013, 11:39
Det er da ikke dårlig karma! Du har fejret ham præcis, som han fortjener! :D
Awwww! Sounds awesome! Vejret har i hvert fald vejret smukt (her i jydernes land da), og lige den rette temperatur efter min smag :P
Epic birthday with epic Emo and Admin :D
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: Tillykke til Emo! Tirs 05 Feb 2013, 03:10
We had a pretty nice time ;)
Helias D. A-rang
Antal indlæg : 402 Bosted : En ukendt lejlighed i Werclare. Beskæftigelse : Currenly Medium. Former Hitman.
Emne: Sv: Tillykke til Emo! Tors 07 Feb 2013, 23:09
Thank you very very much!
Me so happy, me gonna cry!
Det var så et meget meget forsinket fødselsdags tak xD
Beklager meget at jeg ikke har været mere online for tiden.. men her er det så!
Tamora Nybegynder
Antal indlæg : 141 Bosted : En lille, næsten umøbleret lejlighed i Sheria. Beskæftigelse : Fængselsbetjent
Emne: Sv: Tillykke til Emo! Tors 07 Feb 2013, 23:45
Oh, that's okay!
With great age, follows.. What, that doesn't sounds right! oO
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …