Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Tusind tak :D!!

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Izriel
Nybegynder
Nybegynder
Izriel

Antal indlæg : 184
Beskæftigelse : Izriel arbejder som traumelæge på hospitalet, da lægefaget længe har været i hendes interesse og på hospitalet er det let at finde skader der er forårsagede af urene racer. (læs: vampyrer, dæmoner og varulve). Hun har været ansat der et godt stykke tid efterhånden.

Tusind tak :D!! Empty
IndlægEmne: Tusind tak :D!!   Tusind tak :D!! Icon_minitimeMan 25 Feb 2013, 10:47

Forleden var jeg den heldige engel, som modtog en fiiin gave fra flere brugere her på siden, tænk at jeg er velsignet med, at være omgivet, og have kontakt til, så fantastiske mennesker!
Uglen jeg fik blev hurtigt døbt Lost, da jeg syntes det var passende (plus han vidst havde været væk i posten)
I har virkelig fået mig til at føle mig helt speciel, og det var tæt på at jeg fællede en lille tåre, fordi jeg blev så rørt (men Procella skulle helst ikke tro jeg var en pussy)

Tak, tak, tak!
I er helt fantastiske mennesker.

Tusind tak :D!! 551419_10151724138523294_970105342_n

http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/601452_10151730966058294_523244119_n.jpg

Kæmpe knus fra den lykkelige fjerkost!
Tilbage til toppen Go down
Izriel
Nybegynder
Nybegynder
Izriel

Antal indlæg : 184
Beskæftigelse : Izriel arbejder som traumelæge på hospitalet, da lægefaget længe har været i hendes interesse og på hospitalet er det let at finde skader der er forårsagede af urene racer. (læs: vampyrer, dæmoner og varulve). Hun har været ansat der et godt stykke tid efterhånden.

IndlægEmne: Sv: Tusind tak :D!!   Tusind tak :D!! Icon_minitimeMan 25 Feb 2013, 10:47

Lol, og jeg beklager billedstørrelsen xD
Procella
Admin
Admin
Procella

Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

IndlægEmne: Sv: Tusind tak :D!!   Tusind tak :D!! Icon_minitimeMan 25 Feb 2013, 11:13

Du er meget velkommen smukke :)

Det var en stor fornøjelse at kunne være med til at give dig den :)

(Yup, det er mig der har editet lidt i billedet, bare hvis du undrede dig - forklaring er smidt på FB ;) )

Kram lige Lost lidt ekstra fra mig ;) :p
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn

Antal indlæg : 579
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

IndlægEmne: Sv: Tusind tak :D!!   Tusind tak :D!! Icon_minitimeMan 25 Feb 2013, 19:22

Awwww! It's still cute! :D

Lille Lost.. New nickname unlocked! Lil' Lost! Hell yeah!

But it's so nice to see your cute, happy face, when you're together with Lost.. Må i have det langt og lykkeligt sammen! :3 XD
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Tusind tak :D!!   Tusind tak :D!! Icon_minitime

Tusind tak :D!!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: P2p-
Gå til: