Antal indlæg : 13 Bosted : Det billigste hotel Beskæftigelse : Journalist
Emne: Opsøgende journalistik! Søn 17 Mar 2013, 09:20
Såeh.. Det der med at søge og vente på tråde er ikke lige stilen for Saga - siden hun er en opsøgende journalist - så jeg har bare startet et emne, og så er folk velkomne til at springe ind - og så ser vi bare hvor det fører hen.
Sagas baggrund kan læses inde på profilen, men hun er ikke overbevisende bevidst om den mere overnaturlige verden. Det er stadig hendes job at lede efter beviser, så det ville være rart hvis overnaturlige der springer ind lige husker, at hemmeligholdelse er et af den anden verdens hovedkoncepter (gerne uden at Saga absolut bare skal dræbes - det er ikke godt for business at journalister berømte for at undersøge det overnaturlige pludseligt dukker op døde under mystiske omstændigheder; kameraer kan jo smadres, papirer bliver 'væk', vidner trues til ikke at ville tale med hende, osv.)
Jeg opdaterer bare løbende med flere tråde og åben/lukket for deltagere.
Tråde:
Sidst rettet af Saga Man 20 Maj 2013, 03:54, rettet 1 gang
Saga Nybegynder
Antal indlæg : 13 Bosted : Det billigste hotel Beskæftigelse : Journalist
Emne: Sv: Opsøgende journalistik! Lør 23 Mar 2013, 03:16
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …