Antal indlæg : 950 Bosted : I en lejlighed i Werclare by. Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.
Emne: Valencia drukner! Fre 03 Maj 2013, 06:11
Sad News Guys!
Skolen stresser mig og sænker mit humør til 0 hver dag, men det er endnu værre nu her hvor eksamener kan høres som et stormvejr i det fjerne, for helved hvor jeg ikke har lyst, men det skal gøres og er derfor fraværende - som om jeg ikke var det nok i forvejen, men nu ved i hvorfor i hvert fald.
Jeg håber den lange sommerferie kan give mig mere tid til at skrive og chit chatte med jer skønne væsner!
Mig der drukner i lektier og bæh:
//Val ♥
Cherlyn B-rang
Antal indlæg : 579 Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria. Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.
Emne: Sv: Valencia drukner! Fre 03 Maj 2013, 06:14
Awww, Val!
That really sucks! Mest det faktum, at du stresser, som en sindssyg! *Hugs* Jeg kender godt følelsen, bortset fra, at mine eksamener sjovt nok ikke er dukket op endnu... o.O Men det skal nu nok hævne sig .__.
Du tager din tid, og får det hele klaret i så meget ro og mag, som livet nu tillader!
We're gonna wait here at ya! Lost and stuff like that :P
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: Valencia drukner! Lør 04 Maj 2013, 03:02
School sucks! Don't do it!
Ahæm...
*hugs*
I love you hon? I'm right here. Til brækspand eller en skulder eller what not.
Loren A-rang
Antal indlæg : 359 Bosted : I en flot og dyr lejlighed. I La sunisha. Beskæftigelse : Ejer af et firma der sælger luksus høretelefoner dette er måske mere et dække for det Undergrundshandel han har kørende. Udover at arbejde er han en stor tilhænger af fester og kan oftest findes på de mange natklubber.
Emne: Sv: Valencia drukner! Ons 08 Maj 2013, 09:34
Propper lige Loren med indunder her!
Valencia Admin
Antal indlæg : 950 Bosted : I en lejlighed i Werclare by. Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.
Emne: Sv: Valencia drukner! Ons 29 Maj 2013, 03:40
Jeg vil have tid til lidt hist og her, men vil stadig været ret så fraværende da jeg skal opereres og først afslutter min sidste eksamen d. 25 :)
Men vil prøve at være aktiv!
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: Valencia drukner! Ons 29 Maj 2013, 03:47
Good luck my love! *hugs*
Procella Admin
Emne: Sv: Valencia drukner! Fre 31 Maj 2013, 05:07
Hey guys!
Jeg skal hilse hele banden mange gange fra Val :) Hun har overlevet sin operation (hun kunne da også lige vove på andet!), og efter omstændighederne har hun det godt.
Det kommer jo nok lige til at vare et stykke tid før hun vender tilbage. Hun er i øjeblikket stadig indlagt på hospitalet - så send endelig nogle gode og helbredende tanker til vores kære gule dæmon-dame!
Jeg vil gøre mit aller bedste for at dække ind, selvom jeg selvfølgelig ikke kan erstatte hendes fantastiske person ;)
Det er også lige en heads up på at hvis I har brug for en admin, så er det altså mig I skal skrive til :) Valencia skal INTET andet end at koncentrere sig om at blive HELT rask på toppen. Så selv hvis hun vover sig på chatten (Og det vides jo ikke om hun tør det) så er hun altså lige dømt fredet minimum en lille uges penge - med mulighed for forlængelse XD
Wilith B-rang
Antal indlæg : 741 Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov. Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde
Emne: Sv: Valencia drukner! Lør 01 Jun 2013, 05:00
Selvom det er en smule sent så vil jeg bare ønske dig god bedring og sende en masse god karma og krammere din vej, V. Jeg er ikke så god til at formulere mine følelser som pro, meeeeeeeen....
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …