Antal indlæg : 476 Bosted : A large mansion in the woods near Sunisha Beskæftigelse : Hunting the Hunter
Emne: Deploratus Theme Song Fre 07 Jun 2013, 21:26
Mja, titlen siger lidt sig selv, gør den ikke?
Hvad er der af fede sange, der kunne være Deploratus theme?
Jeg faldt selv over Zara Larssons 'Uncover';
(for ikke at nævne at den beskriver Wicked og Procellas forhold, minus alt det vold og kaos kællingen smider i hovedet på den stakkels dæmon)
Cherlyn B-rang
Antal indlæg : 579 Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria. Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.
Emne: Sv: Deploratus Theme Song Lør 08 Jun 2013, 00:49
Wick!.. You're scaring me!
Sangen er i sig selv utrolig god, og så passer den skræmmende godt!
Men det er nu ikke svært at have medfølelse med den store, stygge dæmon, når den bløde side virkelig kommer frem :P
Shame on the hunter!
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: Deploratus Theme Song Ons 12 Jun 2013, 04:32
*Gives demon a cookie*
Jeg kan godt huske du delte den sang med mig waaaay back then XD
Synes stadig den er fed :p Selvom du er lidt tudefjæs XD
Valencia Admin
Antal indlæg : 950 Bosted : I en lejlighed i Werclare by. Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.
Emne: Sv: Deploratus Theme Song Ons 12 Jun 2013, 05:07
Jeg har altid tænkt på Lost når jeg hørte WT specielt med disse tre sange :)!
Cherlyn B-rang
Antal indlæg : 579 Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria. Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.
Emne: Sv: Deploratus Theme Song Ons 12 Jun 2013, 05:37
Awww! They're awesome, Val! :D
Det er ikke så længe siden, at jeg hørte denne sang for første gang, og min første tanke var egentlig tilbage på The Lost World :P
Antal indlæg : 105 Bosted : In the minds and hearts of all... Beskæftigelse : I'm very adaptable...
Emne: Sv: Deploratus Theme Song Ons 12 Jun 2013, 05:42
"In my mind, Oh! A million voices tell me no! It's prime crime time, and I gotta let it go!"
Det er nok mere min themesong end sidens. Dog er der nogle gode pointer.
"I can cause you pain, and make it last! Dangerous Tonight!"
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: Deploratus Theme Song Ons 12 Jun 2013, 06:14
Virker mega corny til en start XD
Men husk lige sidens koncept og historie ;) Den passer faktisk fantatisk godt, selvom den er meget rå i tonen. Passer godt til mig XD
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …