Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Kallisto, ensom engel

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Kallisto
A-rang
A-rang
Kallisto


Antal indlæg : 234
Bosted : 2 værelses lejlighed i sheria
Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup

Kallisto, ensom engel Empty
IndlægEmne: Kallisto, ensom engel   Kallisto, ensom engel Icon_minitimeMan 01 Jul 2013, 05:02

Så er den Gal igen, Kallisto søger flere at lege med


Hurtigt om Kallisto: hun har fået hukemmelsen tilbage efter et længervarende tab, igennem de sidste tre hundreder år har hun udført den opgave hun har fået af gud, og som hos alle andre har der været op og ned ture.. måske du har været en del af hendes fortid.
hun har et generelt glad sind, bryder sig ikke det store om døden på trods af at være en dødsengel, unødvendig død er det hun hader mest.

Søger: Kallisto er frisk på alt, både at genopfriske gamle venskaber eller fjenskaber, samt lave nye, så hvis du er frisk, så skriv endelig, om ikke andet kan vi find ud af et plot sammen eller tage det som det kommer

Krav til medspillere: Det skal siges at jeg selv er gammel rollespiller, og derfor ofte spiller med terninger. Der ud over forventer jeg er der er mere end tre linjer i svaret og folk er villige til at spille bold. Regelmæssige svar vil også at være at foretrække, da det er lidt trist ikke at vide hvorfor medspilleren ikke svare i en 2-3 uger

mvh Kal

ps.. har pt et emne i gang der definere en del af hendes fortid, men meget kan ske på 300 år, så mon ikke der er plads til mere


Sidst rettet af Kallisto Ons 12 Mar 2014, 04:19, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Kallisto
A-rang
A-rang
Kallisto


Antal indlæg : 234
Bosted : 2 værelses lejlighed i sheria
Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup

Kallisto, ensom engel Empty
IndlægEmne: Sv: Kallisto, ensom engel   Kallisto, ensom engel Icon_minitimeTors 13 Feb 2014, 07:23

bump de bump bump
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Kallisto, ensom engel Empty
IndlægEmne: Sv: Kallisto, ensom engel   Kallisto, ensom engel Icon_minitimeSøn 02 Mar 2014, 05:44

Ja vi to har jo allerede plot og relation kørende, så jeg tænkte det var lidt omsonst at skrive ;)
Tilbage til toppen Go down
Kallisto
A-rang
A-rang
Kallisto


Antal indlæg : 234
Bosted : 2 værelses lejlighed i sheria
Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup

Kallisto, ensom engel Empty
IndlægEmne: Sv: Kallisto, ensom engel   Kallisto, ensom engel Icon_minitimeOns 12 Mar 2014, 04:20

sådan, omkskrevet en smule og s¨håber jeg flere vil lege med mig
Tilbage til toppen Go down
Margeret Larson
Nybegynder
Nybegynder
Margeret Larson


Antal indlæg : 70
Bosted : Bopæl: Postadresse til lejlighed i Sheria. Benytter sig derudover af Chasseur - Jægernes hovedkvarter.
Beskæftigelse : Sygeplejerske på Medicinsk afdeling.

Kallisto, ensom engel Empty
IndlægEmne: Sv: Kallisto, ensom engel   Kallisto, ensom engel Icon_minitimeOns 12 Mar 2014, 18:38

Jeg vil gerne lege :) Kunne være fedt hvis Kallisto og Margeret fik en relation.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kallisto, ensom engel Empty
IndlægEmne: Sv: Kallisto, ensom engel   Kallisto, ensom engel Icon_minitimeTors 13 Mar 2014, 02:25

Well vi havde en samtale om et emne og der syns jeg da at vi skal få gang i :)
Dog vil jeg lige hurtigt selv sige at jeg ikke gør brug af terninger da det ikke passer ind til tekst RPG, så det altså ikke en del af mit spil som sådan, og det kommer det nok hellere ikke til være da jeg kun kan set brug af det til andet form for RPG.
Men den relation som vi havde snakket om syns jeg da helt sikkert at vi skal have gang i :)
Tilbage til toppen Go down
Kallisto
A-rang
A-rang
Kallisto


Antal indlæg : 234
Bosted : 2 værelses lejlighed i sheria
Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup

Kallisto, ensom engel Empty
IndlægEmne: Sv: Kallisto, ensom engel   Kallisto, ensom engel Icon_minitimeTors 13 Mar 2014, 02:45

Margeret
Jeg er mere end frisk, har du nogen ideer til en gid en, gerne noget der køre videre på det åbne emne jeg hoppede med på?

Callum
Undskyld jeg er gammel og min hjerne er ikke så god og som den dims jeg er, er det lykkedes mig at slette min inbakke, var det den relation hvor du var trist?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kallisto, ensom engel Empty
IndlægEmne: Sv: Kallisto, ensom engel   Kallisto, ensom engel Icon_minitimeTors 13 Mar 2014, 02:46

Det tror jeg at det var, men hvor fik vi snakket om et sted hvor at emnet skulle forgå?
Tilbage til toppen Go down
Kallisto
A-rang
A-rang
Kallisto


Antal indlæg : 234
Bosted : 2 værelses lejlighed i sheria
Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup

Kallisto, ensom engel Empty
IndlægEmne: Sv: Kallisto, ensom engel   Kallisto, ensom engel Icon_minitimeTors 13 Mar 2014, 02:47

Tror jeg slet ikke vi gjorde, men skal vi ikke sige du bestemmer lokationen, jeg kan finde en grund til at komme de fleste steder, specielt hvis det var den relation
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kallisto, ensom engel Empty
IndlægEmne: Sv: Kallisto, ensom engel   Kallisto, ensom engel Icon_minitimeTors 13 Mar 2014, 02:50

Hmm fint nok, så lad os sige werclare by, for det ligesom der hvor at Callum bor, der ikke et bestemt sted men det nok der hvor der er mest chance for møde ham.
Tilbage til toppen Go down
Kallisto
A-rang
A-rang
Kallisto


Antal indlæg : 234
Bosted : 2 værelses lejlighed i sheria
Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup

Kallisto, ensom engel Empty
IndlægEmne: Sv: Kallisto, ensom engel   Kallisto, ensom engel Icon_minitimeTors 13 Mar 2014, 02:56

vil du så starte emnet?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kallisto, ensom engel Empty
IndlægEmne: Sv: Kallisto, ensom engel   Kallisto, ensom engel Icon_minitimeTors 13 Mar 2014, 04:38

Kan jeg vil, men det bliver først lidt sener i aften så, vil gerne lige have lidt tid til og vende mig til min nye computer som jeg fik her idag
Tilbage til toppen Go down
Kallisto
A-rang
A-rang
Kallisto


Antal indlæg : 234
Bosted : 2 værelses lejlighed i sheria
Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup

Kallisto, ensom engel Empty
IndlægEmne: Sv: Kallisto, ensom engel   Kallisto, ensom engel Icon_minitimeTors 10 Jul 2014, 07:40

så er det blevet tid til at søge igen, nu det er sommerferie er der rigtigt tid til at være online
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kallisto, ensom engel Empty
IndlægEmne: Sv: Kallisto, ensom engel   Kallisto, ensom engel Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kallisto, ensom engel
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: Plots og søger-
Gå til: