Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Forsinket fravær!

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Cora
A-rang
A-rang
Cora


Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

Forsinket fravær! Empty
IndlægEmne: Forsinket fravær!   Forsinket fravær! Icon_minitimeTirs 16 Jul 2013, 04:56

Goddag kære medskribenter!

Pro mindede mig om at jeg ikke har husket min fraværstråd, så jeg tilkæmpede mig alt for dyrt net, og smuttede herpå for at sige at jeg har taget en trip til Sverige for den næste stund. Nu hvor jeg har opdaget jeg kan tilkæmpe mig net får i mig nok at se lidt mere, for i ved hvor afhængig jeg er!

Men indtil vi ses næste gang ... Øh ja, så siger jeg ses! I'll miss you, crazy people;)

Bye 'til then
//Cora
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Forsinket fravær! Empty
IndlægEmne: Sv: Forsinket fravær!   Forsinket fravær! Icon_minitimeTirs 16 Jul 2013, 05:14

Jaaaaae...det er jo ikke sådan med de der priviligerede folk der tager på ferie! *skule*

Nej fis og ballade ;)
Jeg håber du har det ganske fantastisk og får en masse myggestik og sol. Det er vidst den slags folk gør sig mest i, når de er i sverige? Lad nu være med at blive ædt af bjørne og ulve okay?
Tilbage til toppen Go down
Cora
A-rang
A-rang
Cora


Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

Forsinket fravær! Empty
IndlægEmne: Sv: Forsinket fravær!   Forsinket fravær! Icon_minitimeTirs 16 Jul 2013, 05:34

Myggestik? Tjek! Sol? Gælder solskoldning så mit ansigt er forbrændt, for i såfald tjek! Ædt af bjørne og ulve er jeg dog ikke fan af, men fungerer "faldt i iskold å" godt nok? Jeg fester herovre, som du kan høre XD
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Forsinket fravær! Empty
IndlægEmne: Sv: Forsinket fravær!   Forsinket fravær! Icon_minitimeTirs 16 Jul 2013, 05:54

DEt jeg plejer at høre om er underlige kanoture hvor folk bliver solskoldet i ansigtet og ellers er ædt levende af gigant-myg og i dét perspektiv lyder det som om du har en klassisk sverige-ferie :p
Tilbage til toppen Go down
Cora
A-rang
A-rang
Cora


Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

Forsinket fravær! Empty
IndlægEmne: Sv: Forsinket fravær!   Forsinket fravær! Icon_minitimeTirs 16 Jul 2013, 06:10

Hahahaha ja, det lyder faktisk som en opsummering af den tid jeg har haft i Sverige indtil videre!
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Forsinket fravær! Empty
IndlægEmne: Sv: Forsinket fravær!   Forsinket fravær! Icon_minitimeTirs 16 Jul 2013, 06:48

Inklusiv kano? Eller er du sluppet for det? XD
Tilbage til toppen Go down
Cora
A-rang
A-rang
Cora


Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

Forsinket fravær! Empty
IndlægEmne: Sv: Forsinket fravær!   Forsinket fravær! Icon_minitimeTirs 16 Jul 2013, 08:51

Nej, ikke engang! Vi er dog kun kæntret to gange so far! XD
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Forsinket fravær! Empty
IndlægEmne: Sv: Forsinket fravær!   Forsinket fravær! Icon_minitimeTirs 16 Jul 2013, 08:57

At kæntre uden kano er alligevel lidt godt gået ;)
Tilbage til toppen Go down
Cora
A-rang
A-rang
Cora


Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

Forsinket fravær! Empty
IndlægEmne: Sv: Forsinket fravær!   Forsinket fravær! Icon_minitimeTirs 16 Jul 2013, 09:11

I ... What?
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Forsinket fravær! Empty
IndlægEmne: Sv: Forsinket fravær!   Forsinket fravær! Icon_minitimeLør 17 Aug 2013, 00:40

It was a joke XD

(hinter til at du kan kæntre på landjord - hvilket er ret godt gået)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Forsinket fravær! Empty
IndlægEmne: Sv: Forsinket fravær!   Forsinket fravær! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Forsinket fravær!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Tillykke Jay - Forsinket!
» OMG!!! Forsinket Tillykke for helvede!!!!
» Forsinket men mega stort tillykke til Kenshiro!
» Fravær
» Fravær

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: P2p-
Gå til: