Antal indlæg : 227 Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare. Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.
Emne: Forsinket fravær! Tirs 16 Jul 2013, 04:56
Goddag kære medskribenter!
Pro mindede mig om at jeg ikke har husket min fraværstråd, så jeg tilkæmpede mig alt for dyrt net, og smuttede herpå for at sige at jeg har taget en trip til Sverige for den næste stund. Nu hvor jeg har opdaget jeg kan tilkæmpe mig net får i mig nok at se lidt mere, for i ved hvor afhængig jeg er!
Men indtil vi ses næste gang ... Øh ja, så siger jeg ses! I'll miss you, crazy people;)
Bye 'til then //Cora
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Jaaaaae...det er jo ikke sådan med de der priviligerede folk der tager på ferie! *skule*
Nej fis og ballade ;) Jeg håber du har det ganske fantastisk og får en masse myggestik og sol. Det er vidst den slags folk gør sig mest i, når de er i sverige? Lad nu være med at blive ædt af bjørne og ulve okay?
Cora A-rang
Antal indlæg : 227 Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare. Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.
Myggestik? Tjek! Sol? Gælder solskoldning så mit ansigt er forbrændt, for i såfald tjek! Ædt af bjørne og ulve er jeg dog ikke fan af, men fungerer "faldt i iskold å" godt nok? Jeg fester herovre, som du kan høre XD
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
DEt jeg plejer at høre om er underlige kanoture hvor folk bliver solskoldet i ansigtet og ellers er ædt levende af gigant-myg og i dét perspektiv lyder det som om du har en klassisk sverige-ferie :p
Cora A-rang
Hahahaha ja, det lyder faktisk som en opsummering af den tid jeg har haft i Sverige indtil videre!
Procella Admin
Nej, ikke engang! Vi er dog kun kæntret to gange so far! XD
Procella Admin
At kæntre uden kano er alligevel lidt godt gået ;)
Cora A-rang
Emne: Sv: Forsinket fravær! Lør 17 Aug 2013, 00:40
It was a joke XD
(hinter til at du kan kæntre på landjord - hvilket er ret godt gået)
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …