Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Tak for i år! (Lost-weekend)

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Tak for i år! (Lost-weekend) Empty
IndlægEmne: Tak for i år! (Lost-weekend)   Tak for i år! (Lost-weekend) Icon_minitimeOns 31 Jul 2013, 00:58

Hey guys!

Tusind tak for en super fed weekend guys! De eneste ting jeg på nogen måde ville ønske at lave om var mængden af sodavand om fredagen og temperaturen! Nui den var slem!

https://www.facebook.com/gry.gressbakken/media_set?set=a.10152070144508294.1073741848.521053293&type=3

Der er lavet album med kommentar-panel så de der var med kan se den grumme genfortælling XD

Glemte items er:
Cher - hendes håndklæde.
Kal - hendes børste.

Til dem der orker at komme, har vi allerede talt om noget fis og ballade i løbet af efteråret, ikke direkte Lost-weekend, men bare hvor jeg laver filmhygge. Og selvfølgelig laver jeg Lost-weekend igen til næste år ;)

Jeg satser dog på at have et nyt sofa-arrangement, dem kan der nok bare ikke soves på. Og så synes jeg vi skal fortælle DMI at de skal styre eventuelle hedebølger udenom Danmark næste år, og hente blæseren om fredagen XD Og købe flere vandmeloner!

Faktisk gik det lige op for mig at det ENESTE jeg ikke har fået taget et billede af, var folk der spiste Monsters Blood. Satans også! Nånej vent...det var ret Københavnsk ikke? "For dælen da!"

...Jyder er nuttede...

Mere kaos til folket!
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Tak for i år! (Lost-weekend) Empty
IndlægEmne: Sv: Tak for i år! (Lost-weekend)   Tak for i år! (Lost-weekend) Icon_minitimeOns 31 Jul 2013, 03:43

Nårhja og så glemte jeg lige at skrive - Tak Kal for at tage de to madrasser med! Jeg er ret overbevist om at den faktisk fik reddet mit liv og det funktionsniveau jeg faktisk havde :D
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Tak for i år! (Lost-weekend) Empty
IndlægEmne: Sv: Tak for i år! (Lost-weekend)   Tak for i år! (Lost-weekend) Icon_minitimeOns 31 Jul 2013, 06:29

Ja tak! Selvom jeg kun kunne joine om fredagen! *Tud* MEN DET VAR SUPER HYGGE om fredagen i hvert fald c:

Vi ses til næste år helt sikkert!
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Kallisto
A-rang
A-rang
Kallisto


Antal indlæg : 234
Bosted : 2 værelses lejlighed i sheria
Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup

Tak for i år! (Lost-weekend) Empty
IndlægEmne: Sv: Tak for i år! (Lost-weekend)   Tak for i år! (Lost-weekend) Icon_minitimeOns 31 Jul 2013, 23:32

Tak for en hyggelig weekend, er helt klart noget der kunne bruges

Tager gerne madrasser med igen en anden gang, fik jo selv lige så meget brug for dem.. men nu har englen lært sin plads på gulvet at kende

det var hyggeligt at lære alle jer blodige væsner at kende

-Kal
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Tak for i år! (Lost-weekend) Empty
IndlægEmne: Sv: Tak for i år! (Lost-weekend)   Tak for i år! (Lost-weekend) Icon_minitimeOns 31 Jul 2013, 23:44

Det ville være super cool! Og hvis du ikke er skræmt væk nu, så bliver du det nok heller ikke hvis vi laver en filmaften i løbet af efteråret ;)

Og jeg vil godt lige minde om at jeg faktisk "smed" dig væk fra gulvet XD Og du var sgu en meget god køkkenslave også. Alt i alt var det faktisk rigtig "nyttigt" at have sådan en engel i baghånden!

Jeg blev bare ved med at glemme de der skide sodavand du havde taget med! Out of sight, out of mind. Det eneste "positive" ved at vi glemte din sodavand var at så skulle folk ikke åbne køleskabet hver gang de skulle have en dåse.

Køleskabsdimsen lyser forresten grønt igen XD Så tingesten lever! Det kan bare overhoved og slet ikke tåle at lege med ovnen åbenbart *facepalm*
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Tak for i år! (Lost-weekend) Empty
IndlægEmne: Sv: Tak for i år! (Lost-weekend)   Tak for i år! (Lost-weekend) Icon_minitimeTors 20 Feb 2014, 23:32

Vaaaaal!

Vi mangler stadig vores kop-billede!!!!!
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Tak for i år! (Lost-weekend) Empty
IndlægEmne: Sv: Tak for i år! (Lost-weekend)   Tak for i år! (Lost-weekend) Icon_minitimeTors 20 Feb 2014, 23:46

Er så .. Ehm .. mindre heldig på de billeder xD

OH ja her er kop billedet!

Tak for i år! (Lost-weekend) Drdt1w
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Tak for i år! (Lost-weekend) Empty
IndlægEmne: Sv: Tak for i år! (Lost-weekend)   Tak for i år! (Lost-weekend) Icon_minitimeFre 21 Feb 2014, 02:29

YAY!!!!!!
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Tak for i år! (Lost-weekend) Empty
IndlægEmne: Sv: Tak for i år! (Lost-weekend)   Tak for i år! (Lost-weekend) Icon_minitimeFre 21 Feb 2014, 04:01

Det er egentlig lidt bekymrende, at mit glas er tomt…. and Wil's too!

Men kors det var hygge! :D

Og… og jyder er altså ikke nuttede! :c *Puster sig op i et forsøg på at være stor og styg*
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Tak for i år! (Lost-weekend) Empty
IndlægEmne: Sv: Tak for i år! (Lost-weekend)   Tak for i år! (Lost-weekend) Icon_minitimeFre 21 Feb 2014, 05:07

Pffffh!

Fame flot gjort at du ikke kan skrive tak for Lost-weekenden i en "Tak for i år" tråd, men begynder at brokke dig over manglen på væske i dit glas og om hvorvidt du er nuttet eller ej

*Hrmf*
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Tak for i år! (Lost-weekend) Empty
IndlægEmne: Sv: Tak for i år! (Lost-weekend)   Tak for i år! (Lost-weekend) Icon_minitimeFre 21 Feb 2014, 05:42

Mit hygge var et indforstået tak! D:

Men jeg takker mange gange for vidunderligt selskab, gode grin og rigeligt med væske, så vi ikke smeltede væk x.x Uh, and pills!
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Tak for i år! (Lost-weekend) Empty
IndlægEmne: Sv: Tak for i år! (Lost-weekend)   Tak for i år! (Lost-weekend) Icon_minitimeFre 21 Feb 2014, 06:03

....7 måneder efter!

*skule*

Not okay...not...o-kay!

Ja, og du fik alkohol igen :p
Og nærkontakt med sego! *vipper konspiratorisk med øjenbrynene*
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Tak for i år! (Lost-weekend) Empty
IndlægEmne: Sv: Tak for i år! (Lost-weekend)   Tak for i år! (Lost-weekend) Icon_minitimeFre 21 Feb 2014, 06:11

I'm slow as hell! You know that! I didn't even remember this place! T_T

Alkohol! Wohoooo! … Det smagte sær, men faktisk ret godt XD
Hov, hov! Deeeet… Det behøver vi ingen beviser på eller nærstudering af! XD
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Tak for i år! (Lost-weekend) Empty
IndlægEmne: Sv: Tak for i år! (Lost-weekend)   Tak for i år! (Lost-weekend) Icon_minitimeFre 21 Feb 2014, 06:16

....ej men det blev vi ANDRE jo ligsom tvunget til! Såguda!

Men der er jo desværre rigtig mange der ikke har været inde og skrive tak for weekenden eller deres mening om den eller hvad der potentielt kan gøres bedre næste gang, så man ved jo ikke hvad de folk tænker.

Jeg går ud fra at folk der ikke pipper er utilfredse med noget *shrugs*
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tak for i år! (Lost-weekend) Empty
IndlægEmne: Sv: Tak for i år! (Lost-weekend)   Tak for i år! (Lost-weekend) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tak for i år! (Lost-weekend)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Meget stille weekend på Lost (om admin og mods)
» Weekend klub
» Stille weekend
» God påske Lost
» Admin-stille weekend

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: P2p-
Gå til: