Antal indlæg : 476 Bosted : A large mansion in the woods near Sunisha Beskæftigelse : Hunting the Hunter
Emne: GM Events Fre 27 Dec 2013, 00:25
Der har været temmelig stille på siden det sidste stykke tid, så lad os se om det her kan vække noget liv.
Hvad: GM'ed event står for Game Master event, en plot-linje der er styret af en person, for at bringe andre spillere sammen. I det her tilfælde er GM'en mig. Pointen er, at skabe et (eller flere, afhængig af interesse) længevarende plot-linjer, med 2-4 andre spillere. Lidt ligesom en god tv-serie. Målet er at skabe relationer, udvikle sin karakter og generelt have det sjovt, uden nødvendigvis at vide præcist hvor tråden vil ende. Hvis du er interesseret i at se et eksempel, kan du kigge under min egen profil og finde fortidstråde med Procella. Formen kommer til at være i samme stil, med en 'afsnits'-agtig følelse for hver tråd. For at holde interessen ved lige er hver tråd maks 5 sider lang.
Hvordan: Hvis du er interesseret, så skriv et svar i tråden her. Overvej gerne;
- om plottet skal være helt urelateret til din karakter, eller om du gerne vil have et personligt twist med. - hvor mange andre spillere du føler er passende for en tråd. Jeg sætter som GM et maks på 4 deltagere per plot. - om du har tålmodighed og interesse til at følge en plot-linje der varer et sted mellem 3 uger og 2 måneder.
Hvis en deltager ikke har svaret i en tråd i en uge, skriver jeg karakteren (harmløst) ud af tråden.
Hvornår: Når der er nok folk der viser interesse.
Glædelig jul og godt nytår
PS: Nye spiller er meget velkomne. Jeg er ikke nepotistisk anlagt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: GM Events Fre 27 Dec 2013, 05:50
Du er for sej Wick. Jeg skriver en ny karakter over de næste par dage, og så er jeg klar til game on. :D
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: GM Events Tors 02 Jan 2014, 09:27
Jeg er som altid game på noget ballade.
Jeg vil foretrække et max på 2-3 deltagere i eventuel tråd/plot jeg skal kaste mig ud i, sådan lige til en start. Hvis der er et fantastisk flow vil jeg dog ikke være lukket for at der kan komme flere med i legen.
Jeg kunne være frisk på spil der er personligt og noget der ikke nødvendigvis er det for min rolle men en af de andre deltagende.
Wicked A-rang
Antal indlæg : 476 Bosted : A large mansion in the woods near Sunisha Beskæftigelse : Hunting the Hunter
Emne: Sv: GM Events Lør 25 Jan 2014, 23:53
Weekly traditional bump.
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: GM Events Søn 26 Jan 2014, 01:41
Seems like people in the FB-group thinks you be to dangerous to play with *snickers*
They don't know what a softy you are ;)
Valencia Admin
Antal indlæg : 950 Bosted : I en lejlighed i Werclare by. Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.
Emne: Sv: GM Events Søn 26 Jan 2014, 05:20
Alright, Er game sgu, Wick skræmmer mig ikke >:c
Men må indrømme jeg er en smule rusten med hensyn til at emne, så jeg vil gøre mit bedste for at få plottet til at køre og lave nogle fede indlæg.
Er klar på det meste, da Valencia ikke ligefrem er den mest spillede person og derfor sagtens kunne bruge noget liv.
Valencia Admin
Antal indlæg : 950 Bosted : I en lejlighed i Werclare by. Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.
Emne: Sv: GM Events Søn 26 Jan 2014, 05:40
Nu ville det være meget passende at du lavede denne gif Wick:
Garett kunne nemlig i den grad bruge nogle relationer og en chance for at udvikle sig.
-Spil med personlige præg/twists gør mig nu ikke noget om det så er andres eller mine egne der benyttes af. -Har ingen idé med antal spillere... det allerede foreslåede måske...
Valencia Admin
Emne: Sv: GM Events Søn 26 Jan 2014, 07:12
Oh no a hunter!
Kallisto A-rang
Antal indlæg : 234 Bosted : 2 værelses lejlighed i sheria Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup
Emne: Sv: GM Events Man 27 Jan 2014, 07:57
jeg er også frisk, har endelig fået overskud i skemaet igen
- gerne twist - ikke flere end der kan blive svaret engang om måneden - jeg er firsk
Procella Admin
Emne: Sv: GM Events Man 27 Jan 2014, 09:41
Kallisto du har godt set at folk bliver skrevet ud hvis de ikke svare indenfor en uge ikke?
*peger op på zæ rules*
Men okay. Hvis der er 4 deltagere i en tråd og hver deltager holder på sin "ret" til at være en uge om at smide svar, så bliver det en maaaarget langtrukken tråd naturligvis.
Jeg må sige det lige ud af posen. Ventetid dræber mig, min lyst og min kreativitet. Det er også derfor jeg personligt udbeder mig så lidt deltagere som muligt i de plot/tråde hvori jeg er med.
Det kan ændres senere hen hvis der er et flow, og hvis de potentielt interesserede højt og helligt lover at smide svar ofte. Jeg har for mange tråde der er gået døde fordi tiden har dræbt dem. No more I say!
Kallisto A-rang
Antal indlæg : 234 Bosted : 2 værelses lejlighed i sheria Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup
Emne: Sv: GM Events Ons 29 Jan 2014, 03:52
jeg kan ærligt indrømme at jeg led af et komplet sammenbrud da skole startede op og glemte alt omkring mig, men det er ordnet nu, men ja hvis alle holder på sin ret kan der gå et pænt styke tidhvor man måske kommer ud af det hele og skal tænke ekstra for at komme på noget godt
Valencia Admin
Emne: Sv: GM Events Ons 29 Jan 2014, 23:38
Personligt skal der heller ikke være for meget venten, da jeg derefter går død og ender med at være den der skal ventes på. Skriver mest om aften omkring 16-23 - alt efter om jeg skal træne også som er omkring 16-18 - så det ville være fedt hvis i andre også var game på de tidspunkter :)
Wicked A-rang
Emne: Sv: GM Events Lør 01 Feb 2014, 03:02
For Val:
Goodie, der er efterhånden nok til at komme i gang. Jeg går lige i tænkeboks omkring hvad I skal igennem og vender tilbage i løbet af weekenden.
Valencia Admin
Emne: Sv: GM Events Søn 02 Feb 2014, 03:06
Fantastisk! nu er jeg glad!
Wicked A-rang
Emne: Sv: GM Events Man 03 Feb 2014, 02:35
Så ruller vi! Det bliver rigtigt godt. Lige inden vi kommer i gang, så lad mig sige at;
Jeg har en plot-linje til hver af trådene, men det betyder ikke at jeg sidder og dirigerer. Hvordan historien udvikler sig kommer lige så meget an på jeres idéer og handlinger med jeres karakterer.
Hvis I vil have et hurtigt svar på en eller anden interaktion I gerne vil have med I jeres post, så skriv en PM. Det kan være alt fra "Er døren åben?", "Forstår jeg symbolerne på væggene?", eller måske "Jeg vil gerne smadre knytnæven ind i ansigtet på den NPC, hvad sker der?". På den måde bliver det hele ikke så statisk, og jeg behøver ikke lave de fjollede små "Døren er låst"-posts, der ikke får os videre i historien.
Jeg svarer cirka 1 gang for hver gang I begge har svaret, og hvis jeg ikke har noget at tilføje skriver jeg en PM om at den næste i rækkefølgen kan fortsætte.
Procella og Garett! Enhver hunters nightmare - der er en, formodet, overnaturlig seriemorder løs i Sheria, og i er så heldige at stå midt i det hele. Vil I slå jer sammen for at jage monsteret, eller gå jeres egne veje? Og hvor starter man med at finde en seriemorder, når politiet er på bar bund? Klik her og start jeres historie!
Valencia og Kallisto! Hvad skete der? Lige som I mindst ventede problemer, dukkede ukendte væsner op og slog jer ud. Nu er I fanget et ukendt sted, uden at vide hvorfor, eller måske endnu vigtigere, hvordan I slipper derfra igen. Kan en dæmon og en engel sætte deres natur til siden, når deres overlevelse er på spil, eller er I alene imod mørket? Klik her og start jeres historie!
Wicked A-rang
Emne: Sv: GM Events Søn 16 Feb 2014, 02:27
Bare lige for at klargøre nogle ting, siden der er et par stykker der er faldet fra deres tråde;
Bliver man skrevet ud af en tråd (fordi man er inaktiv) eller forlader den af andre årsager, behøver det ikke betyde at man er ude af 'plottet'. Det betyder bare at den tråd er overstået for ens karakter. Herefter har man 2 valg;
1. Man kan oprette sin egen tråd, og spille videre på det man fandt ud af i GM-tråden. Her kan man sagtens skrive PMs og spørge (hvis man f.eks. forsøger at undersøge et eller andet og skal have at vide hvad man får ud af det), men det er primært dig selv der bestemmer hvor og hvordan den tråd fortsætter. Jeg træder ikke ind med NPC'er, eller går ind og direkte skriver i trådene, primært fordi der lige pludselig kunne være 10 sekundære tråde jeg skulle til at holde overblik over. Du/I kører altså jeres eget show, men jeg giver gerne informationer.
2. Man kan vente til en ny GM-tråd (jeg har oprettet) fortsætter, og se om der er plads (og det giver mening) at ens karakter vender tilbage - her tænker jeg primært på maks-antal spillere i en tråd.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …