Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Procella kommer til at mangle...lidt...

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella

Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Procella kommer til at mangle...lidt... Empty
IndlægEmne: Procella kommer til at mangle...lidt...   Procella kommer til at mangle...lidt... Icon_minitimeTirs 04 Feb 2014, 09:30

Hey guys :)

Vil lige give en Heads up på at jeg imorgen - Tirsdag d. 4 Februar - slet ikke vil være online overhovedet.

Derfor hvis I mangler hjælp til noget så henviser jeg til min med-admin Valencia. Eller Moderatoren herinde Cherlyn.

Eftersom jeg har et hospitalsbesøg torsdag som jeg ikke ved hvor længe kommer til at trække ud, ved jeg ikke om jeg kommer online der.

Men jeg burde være at finde online onsdag.

Jeg har en halv aftale fredag, så hvis den bliver til noget, vil jeg kun være at komme i kontakt med morgen/formiddag - muligvis noget af eftermiddagen Fredag.

pt. ser weekenden ud til at være arbejdsdygtig også. Jeg skal nok rette hvis der sker noget ekstraordinert :)

Take care and aim to misbehave!

Mvh.
Procella
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn

Antal indlæg : 579
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

IndlægEmne: Sv: Procella kommer til at mangle...lidt...   Procella kommer til at mangle...lidt... Icon_minitimeTirs 04 Feb 2014, 20:51

Take care of yourself, little lady!

And good luck at the hospital! :D

We'll take care in here :P

Eneste lille note er, at jeg smutter fredag eftermiddag, hvorefter jeg befinder mig i sommerhus indtil onsdag i vinterferien! Jeg ved ikke hvor god netforbindelsen er denne gang oO
Procella
Admin
Admin
Procella

Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

IndlægEmne: Sv: Procella kommer til at mangle...lidt...   Procella kommer til at mangle...lidt... Icon_minitimeTirs 18 Feb 2014, 09:02

Kommer til at mangle imorgen - Tirsdag d. 18 :)

Så husk at gribe fat i det resterende Team hvis I har brug for hjælp :)
Procella
Admin
Admin
Procella

IndlægEmne: Sv: Procella kommer til at mangle...lidt...   Procella kommer til at mangle...lidt... Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 07:43

Så er det snart tirsdag igen - og det betyder jeg ikke vil være online.
Husk at kontakte Cherlyn eller Valencia hvis der er brug for assistence til noget :)
Procella
Admin
Admin
Procella

IndlægEmne: Sv: Procella kommer til at mangle...lidt...   Procella kommer til at mangle...lidt... Icon_minitimeFre 07 Mar 2014, 03:21

Gaaah!

Mit net er væk! Er pt. med på en låner fra en eller anden der ikke har låst sin forbindelse, så jeg ved ikke hvor længe jeg er online - eller hvornår mit eget elskede kommer igen :(

*tude*

I'm so so SO sorry! Det var ikke lige i kortene! Jeg kan ikke gøre andet end at krydse fingre. I må meget gerne krydse fingre med mig og for mig også!

Pretty please with sugar on top? And a cherry?
*hundeøjne*

Jeg kan slet ikke overskue verden uden mit net! Bwaaaah! :'(
Valencia
Admin
Admin
Valencia

Antal indlæg : 950
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

IndlægEmne: Sv: Procella kommer til at mangle...lidt...   Procella kommer til at mangle...lidt... Icon_minitimeFre 07 Mar 2014, 08:13

Alle fingre er krydset man!

Procella kommer til at mangle...lidt... Crossingfingers_zpse97a454a
http://lost-world.heavenforum.com
Procella
Admin
Admin
Procella

IndlægEmne: Sv: Procella kommer til at mangle...lidt...   Procella kommer til at mangle...lidt... Icon_minitimeFre 07 Mar 2014, 08:14

Har lige ringet ind og brokket mig. Det vides åbenbart ikke hvornår mit net kommer igen. Men det bliver tidligst engang imorgen...lur mig liiiiiiige om jeg er utilfreds......!

*growl*
Procella
Admin
Admin
Procella

IndlægEmne: Sv: Procella kommer til at mangle...lidt...   Procella kommer til at mangle...lidt... Icon_minitimeFre 07 Mar 2014, 23:19

....seneste update (jeg køre stadig på stjålet netværk) - problemet skulle MEGET gerne være fikset indenfor 3-4 timer.

*hulk*

Totalt luksusproblem...men fåååårk jeg savner mit netværk så jeg faktisk kan komme ordenligt på Deploratus og SKRIVE!

*halvdesperat efterhånden*

Når jeg kommer herind så er det kun halvdelen af siden der loader og halvdelen af ikoner, værktøjer og muligheder findes simpelthen ikke...I hate it...!

*plukker et gråt hår ud af hovedet*
Procella
Admin
Admin
Procella

IndlægEmne: Sv: Procella kommer til at mangle...lidt...   Procella kommer til at mangle...lidt... Icon_minitimeTirs 11 Mar 2014, 13:13

Jeg fik net igen! Wuhu!

Nu er det så tirsdag så derfor er jeg atter væk XD

Valencia og Cherlyn tager teten!
Procella
Admin
Admin
Procella

IndlægEmne: Sv: Procella kommer til at mangle...lidt...   Procella kommer til at mangle...lidt... Icon_minitimeTirs 11 Mar 2014, 23:18

*tops*
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Procella kommer til at mangle...lidt...   Procella kommer til at mangle...lidt... Icon_minitime

Procella kommer til at mangle...lidt...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: The Lost News-
Gå til: