Kære LostiesDet er jo sådan at vi har oppe og vende om vi skal ændre nogle af vores lokationer til noget andet. Lave nogle lokationer med lidt mere spræl og sjov i.
Jeg er kommet på en ide som jeg selv kan se noget morsomt potentiale i, men vil gerne høre brugernes mening om det.
Det er sådan at generelt i Canada der skulle der være mystiske væsner (ud over os).
- Citat :
-Kryptologerne påstår at Canada skulle være hjemsted for Sahquatchén. Derudover skulle der være et gigantisk dovendyrsagtigt væsen der er kendt som "Bæver-æderen". Den kannibalistiske vildmand "Wendigo" skulle være fra Canada, og derudover skulle der findes masser af søuhyre, som blandt andet Ogopogo.
Efter lidt søgning idag fandt jeg så ud af at der rent faktisk findes forskningsinstitutter for sådan noget! Anyway...
Min tanke var, at vi kunne have en lokation der var delvist museum, delvist forskningscenter. Øboerne ser det mest af alt som turistattraktion. Men her kunne man så have alt muligt hængende eller stående i montre. Billeder der helt sikkert er af en søslange! Gipsafstøbninger af spor i jorden/sneen. Pelstotter. En afsavet træstamme med klomærker i.
Jeg tænker at et sådant sted ville kunne have potentiale til at være sjovt for de mennesker der ikke rigtigt ved noget, men måske tror et eller andet. Det kan også være man er jæger og lige skal en tur ind forbi for at lure på de seneste fund eller tale med forskeren ude bagved.
Det kan også være man er englen der lige skal ind og have sine svingfjer tilbage.
Her kan der også findes sære smykker, eller potteskår eller genstande - som enten "skulle" fortælle en historie om noget (et væsen eller lign) eller som skulle være beskyttelse, eller en del af en måde at hidkalde væsnet på.
På en god dag (eller dårlig dag alt efter hvem man er og hvad man søger), kan det være det rene trut i en bar mås...men ind i mellem kan der også findes en guldåre.
Det vil naturligvis være admin-adminestreret hvad der faktisk er rigtigt og hvad der er billedet af et badedyr og pelstot fra naboens labrador osv. Men folk skal være MERE end velkomne til at komme med forslag eller bringe ting ind eller prøve at få ting ud derfra, og hvis der er interesse i det kan der herfra skabes nogle plot hvis vi admins får en heads up på at det er noget I kunne synes var fedt.
Men i første omgang vil jeg gerne høre om det udelukkende er mig der synes det kunne være sjovt med sådan et sted, eller om folk synes det kunne være bygget af Yay!
Fyr løs!
Mvh.
Procella
- En del af Team Admin