Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Stort Tillykke til Sully!

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Stort Tillykke til Sully! Empty
IndlægEmne: Stort Tillykke til Sully!   Stort Tillykke til Sully! Icon_minitimeFre 28 Feb 2014, 21:46

Kæreste Sully!

Et kæmpe tillykke skal Sullt da lige have med på vejen her på sin 25 års fødselsdag! :D

Det er dog lidt små-tåget og regnfuldt på Amager i øjeblikket, til gengælg har samtige fugle fået happy-drugs for de holder den sygeste koncert i hækken XD

Til stor glæde for mine rovdyr der ivrigt følger med og rapper med af frustration over de små appetizers der ikke er indenfor rækkevide ;)

Derudover krydser vi alt hvad krydses kan for at du snart har en rolle færdig som vi kan lege med *hopper op og ned* Meeeen kan nok godt forstå hvis det ikke lige blive IDAG det sker ;)

Håber du har en fantastisk dag sammen med nogle fede folk - eller holder et BRAG af en fest i weekenden! Vi lytter med misundelse til gave-loot (åh vi elsker loot ;) )


Så tillykke tillykke! :D

Kærligste Hilsner
Procella
- En del af Team Admin
Tilbage til toppen Go down
Cora
A-rang
A-rang
Cora


Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

Stort Tillykke til Sully! Empty
IndlægEmne: Sv: Stort Tillykke til Sully!   Stort Tillykke til Sully! Icon_minitimeLør 01 Mar 2014, 04:22

Stort Tillykke til Sully! Birthday-Quotes-3

Happy birthday! Mit vejr er lidt gråt og det smådrypper. Men det er planterne da glade for, så det kan jo være en god ting! Som Pro siger, skynd dig at blive færdig med din karakter, så vi kan gøre livet surt(eller godt!) for ham! We'll wait patiently! :D

//Cora
Tilbage til toppen Go down
Patel
Nybegynder
Nybegynder
Patel


Antal indlæg : 17
Bosted : Chasseur. Jægernes hovedkvarter.
Beskæftigelse : Kok

Stort Tillykke til Sully! Empty
IndlægEmne: Sv: Stort Tillykke til Sully!   Stort Tillykke til Sully! Icon_minitimeLør 01 Mar 2014, 05:14

Tillykke :D :D
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Stort Tillykke til Sully! Empty
IndlægEmne: Sv: Stort Tillykke til Sully!   Stort Tillykke til Sully! Icon_minitimeLør 01 Mar 2014, 05:48

Tillykke med dagen, Sully! :D

Caaaaketime!

Stort Tillykke til Sully! Tumblr_m4v57nP04b1qhy6c9o1_500
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stort Tillykke til Sully! Empty
IndlægEmne: Sv: Stort Tillykke til Sully!   Stort Tillykke til Sully! Icon_minitimeTors 06 Mar 2014, 09:47

Aww, tusind tak! :D Man, har det helt dårligt med ikke at have været på før nu. Har bare haft så meget at se til, pust.
Men dejligt at vende tilbage til sådan nogle søde hilsner ^^

Nej, vejret var ikke videre solrigt - men det var ikke min skyld! Der må være andre, der fyldte år samme dag xD


Sidst rettet af Sully Tors 06 Mar 2014, 10:40, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Stort Tillykke til Sully! Empty
IndlægEmne: Sv: Stort Tillykke til Sully!   Stort Tillykke til Sully! Icon_minitimeTors 06 Mar 2014, 10:01

Fik du nogle gode gaver?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stort Tillykke til Sully! Empty
IndlægEmne: Sv: Stort Tillykke til Sully!   Stort Tillykke til Sully! Icon_minitimeTors 06 Mar 2014, 10:37

Jo, det gjorde jeg da. Er stor fan af Hayao Miyazaki, så der kunne min bror lige levere fire ekstra til samlingen xD
Så ønskede man sig gavekort til Ikea-møbler, hvilket jeg fik pengene til i stedet for, så det var ikke dårligt. :)
Ellers stod den på tøj og sådan ^^
Tilbage til toppen Go down
Margeret Larson
Nybegynder
Nybegynder
Margeret Larson


Antal indlæg : 70
Bosted : Bopæl: Postadresse til lejlighed i Sheria. Benytter sig derudover af Chasseur - Jægernes hovedkvarter.
Beskæftigelse : Sygeplejerske på Medicinsk afdeling.

Stort Tillykke til Sully! Empty
IndlægEmne: Sv: Stort Tillykke til Sully!   Stort Tillykke til Sully! Icon_minitimeTors 06 Mar 2014, 23:45

Tillykkeeeeee :D håber du får en meget bedre dag end jeg havde i går - derudover takker jeg for vejret.
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Stort Tillykke til Sully! Empty
IndlægEmne: Sv: Stort Tillykke til Sully!   Stort Tillykke til Sully! Icon_minitimeTors 06 Mar 2014, 23:58

Psssst. Han havde føsda d. 28 :p
Tilbage til toppen Go down
Cora
A-rang
A-rang
Cora


Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

Stort Tillykke til Sully! Empty
IndlægEmne: Sv: Stort Tillykke til Sully!   Stort Tillykke til Sully! Icon_minitimeFre 07 Mar 2014, 02:51

En smule for sent Mar, but I think it still counts;)

Det lyder dejligt Sully! You're bad that you haven't been online, men det betyder vel at du kommer til at blive lidt bedre til at trykke på connect knappen lidt mere? Og gaverne lyder da fede! Ved ikke hvem *trying to spell the name* Hayao Miyazaki er, men hvis du er fan, så er det fedt at du fik noget af ham! Good to see you again!

//Cora
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stort Tillykke til Sully! Empty
IndlægEmne: Sv: Stort Tillykke til Sully!   Stort Tillykke til Sully! Icon_minitimeLør 08 Mar 2014, 07:29

It does count for sure ^^

Haha, I know, men ja, vil prøve at blive mere aktiv. Jeg sætter Sully på standby, eftersom jeg er gået lidt død med ham som min første char. Så nu laver jeg mig en varulv at starte ud med, og når jeg er kommet mere ind i spillet, kan det være at Sully bliver bragt i live igen ^^

Heh, går nok. Miyazaki laver fantastiske animé-film og står bag bl.a. "Chihiro & heksene" og "Det levende slot", hvis det siger dig noget? Hvis ikke, går det jo nok ;)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Stort Tillykke til Sully! Empty
IndlægEmne: Sv: Stort Tillykke til Sully!   Stort Tillykke til Sully! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Stort Tillykke til Sully!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: P2p-
Gå til: