Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Stort Tillykke til Sully! Fre 28 Feb 2014, 21:46
Kæreste Sully!
Et kæmpe tillykke skal Sullt da lige have med på vejen her på sin 25 års fødselsdag! :D
Det er dog lidt små-tåget og regnfuldt på Amager i øjeblikket, til gengælg har samtige fugle fået happy-drugs for de holder den sygeste koncert i hækken XD
Til stor glæde for mine rovdyr der ivrigt følger med og rapper med af frustration over de små appetizers der ikke er indenfor rækkevide ;)
Derudover krydser vi alt hvad krydses kan for at du snart har en rolle færdig som vi kan lege med *hopper op og ned* Meeeen kan nok godt forstå hvis det ikke lige blive IDAG det sker ;)
Håber du har en fantastisk dag sammen med nogle fede folk - eller holder et BRAG af en fest i weekenden! Vi lytter med misundelse til gave-loot (åh vi elsker loot ;) )
Så tillykke tillykke! :D
Kærligste Hilsner Procella - En del af Team Admin
Cora A-rang
Antal indlæg : 227 Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare. Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.
Emne: Sv: Stort Tillykke til Sully! Lør 01 Mar 2014, 04:22
Happy birthday! Mit vejr er lidt gråt og det smådrypper. Men det er planterne da glade for, så det kan jo være en god ting! Som Pro siger, skynd dig at blive færdig med din karakter, så vi kan gøre livet surt(eller godt!) for ham! We'll wait patiently! :D
Emne: Sv: Stort Tillykke til Sully! Lør 01 Mar 2014, 05:14
Tillykke :D :D
Cherlyn B-rang
Antal indlæg : 579 Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria. Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.
Emne: Sv: Stort Tillykke til Sully! Lør 01 Mar 2014, 05:48
Tillykke med dagen, Sully! :D
Caaaaketime!
Gæst Gæst
Emne: Sv: Stort Tillykke til Sully! Tors 06 Mar 2014, 09:47
Aww, tusind tak! :D Man, har det helt dårligt med ikke at have været på før nu. Har bare haft så meget at se til, pust. Men dejligt at vende tilbage til sådan nogle søde hilsner ^^
Nej, vejret var ikke videre solrigt - men det var ikke min skyld! Der må være andre, der fyldte år samme dag xD
Sidst rettet af Sully Tors 06 Mar 2014, 10:40, rettet 1 gang
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: Stort Tillykke til Sully! Tors 06 Mar 2014, 10:01
Fik du nogle gode gaver?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Stort Tillykke til Sully! Tors 06 Mar 2014, 10:37
Jo, det gjorde jeg da. Er stor fan af Hayao Miyazaki, så der kunne min bror lige levere fire ekstra til samlingen xD Så ønskede man sig gavekort til Ikea-møbler, hvilket jeg fik pengene til i stedet for, så det var ikke dårligt. :) Ellers stod den på tøj og sådan ^^
Margeret Larson Nybegynder
Antal indlæg : 70 Bosted : Bopæl: Postadresse til lejlighed i Sheria. Benytter sig derudover af Chasseur - Jægernes hovedkvarter. Beskæftigelse : Sygeplejerske på Medicinsk afdeling.
Emne: Sv: Stort Tillykke til Sully! Tors 06 Mar 2014, 23:45
Tillykkeeeeee :D håber du får en meget bedre dag end jeg havde i går - derudover takker jeg for vejret.
Procella Admin
Emne: Sv: Stort Tillykke til Sully! Tors 06 Mar 2014, 23:58
Psssst. Han havde føsda d. 28 :p
Cora A-rang
Antal indlæg : 227 Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare. Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.
Emne: Sv: Stort Tillykke til Sully! Fre 07 Mar 2014, 02:51
En smule for sent Mar, but I think it still counts;)
Det lyder dejligt Sully! You're bad that you haven't been online, men det betyder vel at du kommer til at blive lidt bedre til at trykke på connect knappen lidt mere? Og gaverne lyder da fede! Ved ikke hvem *trying to spell the name* Hayao Miyazaki er, men hvis du er fan, så er det fedt at du fik noget af ham! Good to see you again!
//Cora
Gæst Gæst
Emne: Sv: Stort Tillykke til Sully! Lør 08 Mar 2014, 07:29
It does count for sure ^^
Haha, I know, men ja, vil prøve at blive mere aktiv. Jeg sætter Sully på standby, eftersom jeg er gået lidt død med ham som min første char. Så nu laver jeg mig en varulv at starte ud med, og når jeg er kommet mere ind i spillet, kan det være at Sully bliver bragt i live igen ^^
Heh, går nok. Miyazaki laver fantastiske animé-film og står bag bl.a. "Chihiro & heksene" og "Det levende slot", hvis det siger dig noget? Hvis ikke, går det jo nok ;)
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …