Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: [Test] Hvor privilegeret er du? Søn 13 Apr 2014, 04:36
Faldt over denne test på fb og fandt den faktisk ganske interessant.
Mit resultat blev:
You live with 23 out of 100 points of privilege.
You’re underprivileged. The world is not a fair or ideal place and you know that because you grew up with several identities that the world is not kind to. You had a lot of challenges to overcome simply to get on a level playing field with most people in the world. It is not your job to educate the world about its injustices, but if you choose to, go ahead and send them this quiz. Hopefully it will help.
Ret interessant faktisk. Dog blev jeg ikke "dybt rystet" over resultatet. Hvor ligger I andre henne? Hvis I altså tør tage testen og dele resultatet ;)
Cora A-rang
Antal indlæg : 227 Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare. Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.
Emne: Sv: [Test] Hvor privilegeret er du? Søn 13 Apr 2014, 04:39
You live with 72 out of 100 points of privilege.
You’re quite privileged. You’ve had a few struggles, but overall your life has been far easier than most. This is not a bad thing, nor is it something to be ashamed of. But you should be aware of your advantages and work to help others who don’t have them. Thank you for checking your privilege.
... Not surprised! Men jeg er da trist over dit resultat, Pro!
(That is a very big picture, I got there!)
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: [Test] Hvor privilegeret er du? Søn 13 Apr 2014, 04:58
Man skal ikke græde over spildt mælk ;)
Som jeg skrev så var jeg på ingen måde overrasket af mit resultat. It is what it is :p Til gengæld kan jeg glædes over dine :D
Tamora Nybegynder
Antal indlæg : 141 Bosted : En lille, næsten umøbleret lejlighed i Sheria. Beskæftigelse : Fængselsbetjent
Emne: Sv: [Test] Hvor privilegeret er du? Søn 13 Apr 2014, 08:07
Procella Admin
Emne: Sv: [Test] Hvor privilegeret er du? Søn 13 Apr 2014, 08:36
Det køre da bare for jer tøserne! ;) Good for you!
Tamora Nybegynder
Antal indlæg : 141 Bosted : En lille, næsten umøbleret lejlighed i Sheria. Beskæftigelse : Fængselsbetjent
Emne: Sv: [Test] Hvor privilegeret er du? Søn 13 Apr 2014, 09:23
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …