Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 [Admin til brugere] Redigering af chatten?

Go down 
3 deltagere

Skal Chatten være offentlig for alle dvs. inklusiv gæster?
Ja
[Admin til brugere] Redigering af chatten? Vote_lcap100%[Admin til brugere] Redigering af chatten? Vote_rcap
 100% [ 6 ]
Nej
[Admin til brugere] Redigering af chatten? Vote_lcap0%[Admin til brugere] Redigering af chatten? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totale stemmer : 6
 
Poll closed

ForfatterBesked
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

[Admin til brugere] Redigering af chatten? Empty
IndlægEmne: [Admin til brugere] Redigering af chatten?   [Admin til brugere] Redigering af chatten? Icon_minitimeTirs 22 Apr 2014, 08:46

Halløj alle dejlige, fortabte væsner her på/i The Lost World!

Team Admin og Team Mod har snakket lidt om chatten her på Deploratus, og syntes at være kommet frem til to helt overordnede spørgsmål, som vi håber på, at I brugere kunne uddybe nogle svar på, så vi i fælleskab kunne skabe (om end muligt) en endnu federe chat herinde, så alle føler sig velkommen!

Altså lyder første spørgsmål: Hvad tænker I om at vi gør vores chat synlig for alle?

Dernæst andet spørgsmål: Ønsker I en anderledes placering af chatten? Ude i siden, oppe i toppen eller et helt tredje sted?

Vi glæder os til at høre jeres meninger og svar!

Mvh.
Team Admin og Team Mod
Tilbage til toppen Go down
Cora
A-rang
A-rang
Cora


Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

[Admin til brugere] Redigering af chatten? Empty
IndlægEmne: Sv: [Admin til brugere] Redigering af chatten?   [Admin til brugere] Redigering af chatten? Icon_minitimeOns 23 Apr 2014, 03:13

Omkring gæsterne: Jeg tror det ville være en genial idé, fordi hvis folk er i tvivl om noget før de gerne vil oprette sig, vil de i såfald kunne skrive på chatten og spørge om det, og så få det afgjort. I stedet for at de bare klikker væk fordi de ikke kender svaret på de spørgsmål. So I'm on board there!

I forhold til ændring af chattens udseende og placering: Are you trying to kill me!? If you mess with my brain I'll die! Sådan noget er jeg bare dum til, så personligt vil jeg heeelst se at chattens udseende og placering ikke ændres, for ellers bliver jeg helt forvirret et godt stykke tid. Men hvis den skal ændres(hvilket jeg ikke selv syntes er nødvendigt), så bør jeg den skulle ændres til at man ikke behøvede trykke login. Har i prøvet at være på sådan nogle amerikanske hjemmesider? I-something.

Der skal man skrive sit brugernavn i chatten, kan sætte et billede ind og har chatten i siden tror jeg nok. Så kan man også gøre den full-screen så den ikke er så lillee. Hvis gæster skal være med så tror jeg det er den nemmeste løsning? Fordi så kan man bare skrive "Gæst" i feltet, og spørge som man nu har lyst til?

//Cora
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

[Admin til brugere] Redigering af chatten? Empty
IndlægEmne: Sv: [Admin til brugere] Redigering af chatten?   [Admin til brugere] Redigering af chatten? Icon_minitimeOns 23 Apr 2014, 06:29

Jeg, personligt, er enig i det med den offentlige chat. Som Cora benævner, så vil det være godt for tvivlsomme gæster!

Den sidste del mistede du mig dog lidt på, med de der… chatrooms? Har du et billede? oO
Tilbage til toppen Go down
Cora
A-rang
A-rang
Cora


Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

[Admin til brugere] Redigering af chatten? Empty
IndlægEmne: Sv: [Admin til brugere] Redigering af chatten?   [Admin til brugere] Redigering af chatten? Icon_minitimeOns 23 Apr 2014, 06:43

... I'll see if I can find one. Men jeg trooor Pro ville forstå hvad jeg mente, for så vidt jeg kan huske, så har hun været halvaktiv på en eller anden RPG-hjemmeside-dims hvor man der var en chat i bunden, hvor man bare kunne gøre sådan .. I think. Jeg kan lige se om jeg kan finde et billede!
Tilbage til toppen Go down
Cora
A-rang
A-rang
Cora


Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

[Admin til brugere] Redigering af chatten? Empty
IndlægEmne: Sv: [Admin til brugere] Redigering af chatten?   [Admin til brugere] Redigering af chatten? Icon_minitimeOns 23 Apr 2014, 06:46

http://z13.invisionfree.com/lifeofalondanier/index.php?showuser=79

Herinde kan du se hvad jeg mener!(Ignorer at det er random brugers profil ..)
I bunden er der en chat, hvor man kan skrive sin navn(f.eks gæst) og så kan man skrive direkte i chatten.
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

[Admin til brugere] Redigering af chatten? Empty
IndlægEmne: Sv: [Admin til brugere] Redigering af chatten?   [Admin til brugere] Redigering af chatten? Icon_minitimeOns 23 Apr 2014, 23:08

Thaaaaat's actually pretty cool! Men med Valencia, som vores tekniske overhoved, så er det nok noget der lige skal undersøges først :P

Men mange tak for dine fine bud, Cora! :D
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

[Admin til brugere] Redigering af chatten? Empty
IndlægEmne: Sv: [Admin til brugere] Redigering af chatten?   [Admin til brugere] Redigering af chatten? Icon_minitimeTors 24 Apr 2014, 23:09

Jeg synes vi skal have den offentlig da folk så kan se vi er i live og aktive. Jeg håber det betyder at folk vil være med til at være aktiv på chatten også så ;)
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

[Admin til brugere] Redigering af chatten? Empty
IndlægEmne: Sv: [Admin til brugere] Redigering af chatten?   [Admin til brugere] Redigering af chatten? Icon_minitimeFre 25 Apr 2014, 06:04

Jeg synes faktisk det er ret fedt at der umiddelbart ikke er nogen der er imod en offentlig chat :D
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

[Admin til brugere] Redigering af chatten? Empty
IndlægEmne: Sv: [Admin til brugere] Redigering af chatten?   [Admin til brugere] Redigering af chatten? Icon_minitimeOns 30 Apr 2014, 00:00

Flere stemmer guys?

Og der er da ingen der har kommenteret på om de ønsker den flyttet på?

Personligt synes jeg den skal væe i bunden...jeg kan godt gå med til ude i siden...eventuelt.
Men jeg ville nok ikke kunne vænne mig til hvis den var i toppen lige pludselig, så det er i hvert fald et no go for mit vedkommende :)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





[Admin til brugere] Redigering af chatten? Empty
IndlægEmne: Sv: [Admin til brugere] Redigering af chatten?   [Admin til brugere] Redigering af chatten? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
[Admin til brugere] Redigering af chatten?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: Idéer og forslag-
Gå til: