Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Tillykke med fødseldagen Demon-boy. Fre 25 Apr 2014, 10:41
Look who just rode in!
Hiphip HURRAAAAAAH!!!!
Nå hvad ønsker du dig så mest? Et egern eller en brødrister? :p
You might be a lucky demon? Who knoooows....
Ahæm...
Nu er det lidt for tidligt til at kunne afgøre om du har været sød *glor ind i gardinet* Men med din trackrecord så kan man da vidst ikke forvente lynstorm eller hagl.
Iiiiin any case, this WILL be you!
Or at least we hope ;)
Så stort tillykke Mr. Loverbooooooy! If you need a little x-tra frosting on that cake you just let me know!
Wicked A-rang
Antal indlæg : 476 Bosted : A large mansion in the woods near Sunisha Beskæftigelse : Hunting the Hunter
Antal indlæg : 227 Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare. Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.
Tillykke! Tænk at jeg missede at skrive i tråden inden han svarede. Damnit, lol. Men tillykke! Vi(jeg?) håber at du har planer om at komme på senere og beskrive how awesome your day was! That was almost an order. But only almost, 'cause for some reason, I don't think you obey me. Weird, huh?
Aaaanyways. Hvis du tager imod Pros lille tilbud med ekstra frosting ... Doooon't let me know.
//Cora
Cherlyn B-rang
Antal indlæg : 579 Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria. Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.
Emne: Sv: Tillykke med fødseldagen Demon-boy. Man 28 Apr 2014, 09:02
Aaaaaand happy birthday from me!
A little late, men sådan går det, når man bliver rodet ind i rengøring (ironisk, mwah!) og lektier… Jeg vil også have fødselsdag D:
Arj, men stort tillykke herfra det jydske, hvor du i hvert fald har gjort ET eller andet, for vejret har været gudeskønt XD Ahem… Et kram virker sådan lidt akavet og ikke-dæmon agtig, så du får liiiige… *high five med rangle… bare fordi man kan!* Aw yea!
Ps. Håber din dag var skøn :P
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: Tillykke med fødseldagen Demon-boy. Man 28 Apr 2014, 09:10
.....
OMG! Du har lige dickslappet Wicked med din hale!!!!
BWAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!! XD
Cherlyn B-rang
Antal indlæg : 579 Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria. Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.
Emne: Sv: Tillykke med fødseldagen Demon-boy. Ons 30 Apr 2014, 05:25
Oh… Things juuuuuust got REALLY awkward XD
I'm out! *Runs*
Procella Admin
Emne: Sv: Tillykke med fødseldagen Demon-boy. Lør 10 Maj 2014, 06:59
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …