Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Hvor meget en viking er du? Ons 14 Maj 2014, 02:01
Den MÅTTE jo komme når jeg er så kæmpe fan af serien Vikings ;)
How Viking Are You?
You scratched off 22 out of 42 on this quiz!
You’re very Viking. You and your brothers at arms could rule the seas with your longships. It’s all about the mead for you.
Hvor meget vikinger er I andre? Og tør I komme med på mors båd? :p
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: Hvor meget en viking er du? Ons 14 Maj 2014, 02:22
Svar Til Savs resultat:
Niiiice! Men du har også alle kamp-tingene på din side :p Dem kunne jeg ikke krydse af XD Jo hvis jeg gjorde det fiktivt, men så gælder det altså ikke! Jeg har kun krydset af med det de ting jeg faktisk HAR gjort XD
Og jeg undlod at krydse af i den med får...for jeg ved faktisk ikke om jeg HAR spist får. Altså jeg har været til mange middelaldermarkeder og jeg har været på færøerne og til utallige lives - men jeg ved faktisk ikke om nogen af de gryderetter indeholdt får...så jeg undlod at dimse i den just because.
Og det med fresh from the bone - den krydsede jeg heller ikke, for jo jeg har spist vildsvin stegt og stået og plukket det direkte af knoglerne, men ikke fresh som i råt og fordi jeg blev i tvivl om hvad der blev ment præcis så ville jeg ikke krydse af i den for at være sikker på at jeg ikke snød.
Og ja jeg har da også ædt lår af something, men jeg har aldrig gjort det så lunser af kød faldt på jorden...og jeg har ingen hunde...så den gælder HELLER ikke.
Og jeg har da drukket mjød - men jeg har aldrig drukket det i latterlige mængder...og jeg har ikke tyllet ale og i en brandert at taget til Amerika XD
og så kan jeg altså ikke påstå jeg NOGENSINDE har anlagt skæg.... De mangler altså nogle svar der passer på potentielle shieldmaids!
Tamora Nybegynder
Antal indlæg : 141 Bosted : En lille, næsten umøbleret lejlighed i Sheria. Beskæftigelse : Fængselsbetjent
Emne: Sv: Hvor meget en viking er du? Ons 14 Maj 2014, 02:24
Viiiiking! Just… a little bit! XD
Procella Admin
Emne: Sv: Hvor meget en viking er du? Ons 14 Maj 2014, 02:43
HAHAHA!
Jeg troede sgu ikke du ville score så højt! XD I'm impressed little doggy!
Tamora Nybegynder
Antal indlæg : 141 Bosted : En lille, næsten umøbleret lejlighed i Sheria. Beskæftigelse : Fængselsbetjent
Emne: Sv: Hvor meget en viking er du? Ons 14 Maj 2014, 08:23
Thank yoooou!
From now on you're the Epic Viking Admin! E.V.A!
Sup Eva :P
Procella Admin
Emne: Sv: Hvor meget en viking er du? Ons 14 Maj 2014, 08:36
Eeeew!
Det vil jeg ikke hedde! Det har jeg familie der hedder *klasker hunden over snuden med en våd søndagsberlinger*
Bad doggy!
Segovax D-rang
Antal indlæg : 1504 Bosted : Colts lejlighed Beskæftigelse : Dørmand på Muse
Emne: Sv: Hvor meget en viking er du? Ons 14 Maj 2014, 08:43
Nu ville jeg også være med, nu hvor vi er nød til at vente til næste år... €$$££@$€£@$£$ xD
Procella Admin
Emne: Sv: Hvor meget en viking er du? Ons 14 Maj 2014, 09:04
Hahaha!
Jeg vidste ikke du så Vikings Sego ;) That's kewl!
Segovax D-rang
Antal indlæg : 1504 Bosted : Colts lejlighed Beskæftigelse : Dørmand på Muse
Emne: Sv: Hvor meget en viking er du? Ons 14 Maj 2014, 09:07
Ohhh jeg startede med at se den da den allerførste episode kom ud, og har fulgt med lige siden. xD
Procella Admin
Emne: Sv: Hvor meget en viking er du? Ons 14 Maj 2014, 21:19
Me too - du har bare aldrig nævnt det ;)
Cora A-rang
Antal indlæg : 227 Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare. Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.
Emne: Sv: Hvor meget en viking er du? Tors 15 Maj 2014, 05:55
How Viking Are You?
You scratched off 23 out of 42 on this quiz!
You’re very Viking. You and your brothers at arms could rule the seas with your longships. It’s all about the mead for you.
Procella Admin
Emne: Sv: Hvor meget en viking er du? Tors 15 Maj 2014, 05:56
Wuuuuut?
Er Eve MERE viking end mig?!
NU står verden fame ikke længere!
Cora A-rang
Antal indlæg : 227 Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare. Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.
Emne: Sv: Hvor meget en viking er du? Tors 15 Maj 2014, 05:59
Hahaha! Jeg tror det var gjort da jeg bor på en gård, har hunde og har været alle mulige steder og ædt aaalt muligt mærkeligt! At det så smagte forfærdeligt og jeg aldrig spiser det igen .. Well! XD
Procella Admin
Emne: Sv: Hvor meget en viking er du? Tors 15 Maj 2014, 06:14
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …