Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Nyheder 9. August 2014 [Admin-besked om Opdateringer]

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Nyheder 9. August 2014 [Admin-besked om Opdateringer] Empty
IndlægEmne: Nyheder 9. August 2014 [Admin-besked om Opdateringer]   Nyheder 9. August 2014 [Admin-besked om Opdateringer] Icon_minitimeLør 09 Aug 2014, 11:58


Kære Losties!

 :bukker: 


Indhold:
Introduktion og almen info.
Nye tekster og/eller ændringer - Med tilhørende Links.
Indførsel af Smileys - Og kort instruktion i aktivering af brugen af dem.
Kort nævnelse af årets Lost-Weekend - Og et par ting I kan glædes over eller frygte.
Teaser på kommende Annoncering.




Puuuuha!!!

Jeg har knoklet som en lille HEST de sidste 4 døgn nu!
Der er blevet skrevet til nye Brugere.
Slettet Inaktive.
Lavet Nyhedsbrev.
Ændret en Lokation på Deploratus. Ja til dem af jer der ikke har opdaget det på egen hånd, så er "Legepladsen" nu blevet til et kæmpe amfiteater!
Der er forresten endnu en lokation på tegnebrættet, samt potentiel ændring af 2-3 andre  Smile
Der er blevet skrevet dette nyhedsindslag. 



Oooooog så har jeg fået skrevet og/eller ændret i 9 tekster på forummet:



Jeg håber rigtig meget at I kan lide dem, for jeg har lagt liv og sjæl i dem - ja hvis man da tror på at jeg har sådan noget  :fnis: 



Smileys!

 :dance: YAY! It's a thing! :winner: 
Mange af jer har sikkert allerede opdaget at vi har fået indført smileys på forummet. Hurrah!  :klap:

Hvis I skal lave smileys og undre jer over hvorfor I ikke kan lave dem, kan det handle noget om jeres indstillinger i profilen!
Gå ind under Profil - Indstillinger - og så husk at kigge på om prikken er sat til at du har aktiveret dine smileys. Ellers vil smileys kun komme frem som kodebeskrivelsen og ikke som selve billedet/giffen.


Lost-Weekenden!

Årets Lost-Weekend er vel overstået og vi kan nu med stolthed i vores hjerter sige at vi har en TRADITION på forummet! (Fordi det må man når man har gjort noget 3 år i træk  Wink)
Det var SÅ fedt! Der vil blive lavet en takketråd/opsumeringstråd, samt lagt billeder op i næste uge! Muhahahaha!  Twisted Evil


Hemmelige Hemmeligheder! 
...eller sådan noget...
Vi har faktisk en STOOOOR nyhed mere som vi sidder og brænder inde med. Nogle har vidst luret det lidt, men der vil komme en officiel udmelding omkring dét også i kommende uge!


 :love:  Vi håber at I alle har haft en HAMMER god sommer! :aaah:

Den er jo slet ikke overstået endnu så pas nu godt på jer selv ikke? Når det sker at I bliver totalt dehydrerede eller ligner små kogte krebs, så er vi liiiige her inde i skyggen til lidt kølighed og uhygge, så der er SLET ingen grund til at I ender på denne måde  :smelte: 

Nøj hvor hun kan hva?  :nahnah: 

Kære Losties! Vi glæder os RIGTIG meget til sensommer og efterår i selskab med jer, her på Deploratus!  :Aaaw: 

De Kærligste Hilsener
Procella
- Og resten af de STOLTE folk i Team Admin.
Tilbage til toppen Go down
Wicked
A-rang
A-rang
Wicked


Antal indlæg : 476
Bosted : A large mansion in the woods near Sunisha
Beskæftigelse : Hunting the Hunter

Nyheder 9. August 2014 [Admin-besked om Opdateringer] Empty
IndlægEmne: Sv: Nyheder 9. August 2014 [Admin-besked om Opdateringer]   Nyheder 9. August 2014 [Admin-besked om Opdateringer] Icon_minitimeMan 11 Aug 2014, 09:31

I stedet for et link til de forskellige tekster, kunne det være rart med en oversigt over -hvad- der er blevet ændret. Jeg antager, at jeg ikke er den eneste der ikke altid har tid (eller lyst) til at gennemtrævle en røvfuld tekster for hvad der kan vise sig at være minimale eller (for mig) uvedkommende ændringer.

Det kunne eventuelt være en tilføjelse i nyhedstråden, eller mere oversigts-mæssigt som en ekstra post i hver tråd med dato for ændringer, ala:

8/8-14: Hybrider skal nu være iklædt røde klovnenæser efter kl. 22.

På den måde ville man også kunne se præcist hvornår ændringer er fundet sted - og evt. bedre kunne tale om hvorfor ændringen er sket.

Jeg ville personligt foretrække det sidst-nævnte forslag.
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Nyheder 9. August 2014 [Admin-besked om Opdateringer] Empty
IndlægEmne: Sv: Nyheder 9. August 2014 [Admin-besked om Opdateringer]   Nyheder 9. August 2014 [Admin-besked om Opdateringer] Icon_minitimeMan 11 Aug 2014, 21:27

Tak for feedback :)

Det vil vi tage til efterretning i næste ombæring af tekster  :ok: 

I denne omgang kan det kun siges at vi opfordre til at læse det ovenstående igennem :)

Jeg kan sige der er kommet en hulens masse mere på Guiden til evner. Nogle flere opfordringer og hints.

I hvordan man laver en tråd og deltager i en på deploratus er der kommet nogle andre formuleringer, nogle flere ting, og et helt ekstra nyt afsnit.

Spillerfrihed og karakterstyring har fået en gevaldig afbørstning og der er kommet ekstra på.

De overnaturlige, mennesker og deres omgivelser er der kommet nogle nye formuleringer hist og pist, og så er der en ændret sektion.

Ved du hvad vores kaos-npc er og kan bruges til har fået en ekstrem makeover og der er kommet en HULENS masse nyt på.

Hybrider er lavet mere eller mindre komplet om.

Tilbage til toppen Go down
Wicked
A-rang
A-rang
Wicked


Antal indlæg : 476
Bosted : A large mansion in the woods near Sunisha
Beskæftigelse : Hunting the Hunter

Nyheder 9. August 2014 [Admin-besked om Opdateringer] Empty
IndlægEmne: Sv: Nyheder 9. August 2014 [Admin-besked om Opdateringer]   Nyheder 9. August 2014 [Admin-besked om Opdateringer] Icon_minitimeTirs 12 Aug 2014, 03:01

Det lyder godt. Netop mange af de tråde er jo ikke (for en gammel forum-rotte) særligt vigtige, og medmindre ændringer rent faktisk er "DU MÅ IKKE X NU", så er der jo ikke en grund til at sidde med lup og pincet for at gennemskue hvad der er blevet ændret.
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Nyheder 9. August 2014 [Admin-besked om Opdateringer] Empty
IndlægEmne: Sv: Nyheder 9. August 2014 [Admin-besked om Opdateringer]   Nyheder 9. August 2014 [Admin-besked om Opdateringer] Icon_minitimeTirs 12 Aug 2014, 05:44

Wicked skrev:
Det lyder godt. Netop mange af de tråde er jo ikke (for en gammel forum-rotte) særligt vigtige, og medmindre ændringer rent faktisk er "DU MÅ IKKE X NU", så er der jo ikke en grund til at sidde med lup og pincet for at gennemskue hvad der er blevet ændret.

Det vil jeg nu ikke sige.

Jeg vil mene at alle vil kunne få noget ud af at læse det der står under vores Kaos-NPC. Langt de fleste vil også få noget ud af hvad hvad der står under Hybrider.

Og som sidenote så er det altid rart at tingene bliver læst igennem af nye som gamle, og at der så kommer noget feedback på det skrevne. Er teksterne gode. Er de dårlige. Mangler der noget. Ønsker til andre eller nye tekster osv.

Eksempelvis er jeg da interesseret i at høre hvad folk mener om at der er lavet et amfiteater, med mindre det druknede i alt det andet.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nyheder 9. August 2014 [Admin-besked om Opdateringer] Empty
IndlægEmne: Sv: Nyheder 9. August 2014 [Admin-besked om Opdateringer]   Nyheder 9. August 2014 [Admin-besked om Opdateringer] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nyheder 9. August 2014 [Admin-besked om Opdateringer]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: The Lost News-
Gå til: