Kære Losties!
Indhold:
Introduktion og almen info.
Nye tekster og/eller ændringer - Med tilhørende Links.
Indførsel af Smileys - Og kort instruktion i aktivering af brugen af dem.
Kort nævnelse af årets Lost-Weekend - Og et par ting I kan glædes over eller frygte.
Teaser på kommende Annoncering.Puuuuha!!!Jeg har knoklet som en lille HEST de sidste 4 døgn nu!
Der er blevet skrevet til nye Brugere.
Slettet Inaktive.
Lavet Nyhedsbrev.
Ændret en Lokation på Deploratus. Ja til dem af jer der ikke har opdaget det på egen hånd, så er "Legepladsen" nu blevet til et kæmpe amfiteater!
Der er forresten endnu en lokation på tegnebrættet, samt potentiel ændring af 2-3 andre
Der er blevet skrevet dette nyhedsindslag.
Oooooog så har jeg fået skrevet og/eller ændret i 9 tekster på forummet:
Jeg håber rigtig meget at I kan lide dem, for jeg har lagt liv og sjæl i dem - ja hvis man da tror på at jeg har sådan noget
Smileys!
YAY! It's a thing!
Mange af jer har sikkert allerede opdaget at vi har fået indført smileys på forummet. Hurrah!
Hvis I skal lave smileys og undre jer over hvorfor I ikke kan lave dem, kan det handle noget om jeres indstillinger i profilen!
Gå ind under Profil - Indstillinger - og så husk at kigge på om prikken er sat til at du har aktiveret dine smileys. Ellers vil smileys kun komme frem som kodebeskrivelsen og ikke som selve billedet/giffen.
Lost-Weekenden!
Årets Lost-Weekend er vel overstået og vi kan nu med stolthed i vores hjerter sige at vi har en TRADITION på forummet! (Fordi det må man når man har gjort noget 3 år i træk
)
Det var SÅ fedt! Der vil blive lavet en takketråd/opsumeringstråd, samt lagt billeder op i næste uge! Muhahahaha!
Hemmelige Hemmeligheder!
...eller sådan noget...
Vi har faktisk en STOOOOR nyhed mere som vi sidder og brænder inde med. Nogle har vidst luret det lidt, men der vil komme en officiel udmelding omkring dét også i kommende uge!
Vi håber at I alle har haft en HAMMER god sommer!
Den er jo slet ikke overstået endnu så pas nu godt på jer selv ikke? Når det sker at I bliver totalt dehydrerede eller ligner små kogte krebs, så er vi liiiige her inde i skyggen til lidt kølighed og uhygge, så der er SLET ingen grund til at I ender på denne måde
Nøj hvor hun kan hva?
Kære Losties! Vi glæder os RIGTIG meget til sensommer og efterår i selskab med jer, her på Deploratus!
De Kærligste Hilsener
Procella
- Og resten af de STOLTE folk i Team Admin.