Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Dejlige sommer dag

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Dejlige sommer dag Empty
IndlægEmne: Dejlige sommer dag   Dejlige sommer dag Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 23:54

Dato : 15.juli
Årstid : Sommer
Dag : Onsdag.
Vejr : køligt på grund af skovens kolde træer
Sted : Skoven.
Tid : 15.00
Omgivelser : træer
OBS: valorie er skitsofren! (hendes anden personlighed hedder katy (læs profil))

Katy kom gående roligt gennem skoven,
hun var iført en sommer kjole, og nød virkelig livet.
Hun hørte nogle fugle blafre i træerne,
og tænkte på hvor rart det ville være bare at kunne
flyve væk fra alting, men vidste at det ikke kunne
lade sig gøre, for det ville Val ikke sige ja til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dejlige sommer dag Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlige sommer dag   Dejlige sommer dag Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 23:58

Rose sad oppe i et træ i nærheden. Hendes vinger var blevet trukket tilbage så hun lignede et almindeligt menneske. Hun var iført en hvid skjorte, mørke jeans og sorte converse sko. Hun kunne mærke ens tilstedeværelse i nærheden og lod blikket gå rundt for at finde denne person. Hendes blik faldt på en pige som kom gående. Rose blev dog stadig siddende i træet og betragtede pigen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dejlige sommer dag Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlige sommer dag   Dejlige sommer dag Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 00:07

"halløjsa" sagde Katy og stoppede op
da hun så at der sad en pige oppe i træet
"hvordan er du dog kommet derop?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dejlige sommer dag Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlige sommer dag   Dejlige sommer dag Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 00:11

"Ellow" sagde hun muntert ned til pigen og trak på skuldrene "Klatret" løj hun og smilte. Selføli havde hun brugt sine vinger til at flyve derop. Hun hoppede hurtigt ned fra træet og landte elegant og let på jorden og strøg nogle fingre gennem sit hår og smilte varmt til pigen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dejlige sommer dag Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlige sommer dag   Dejlige sommer dag Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 00:13

"det kunne Val sikker ogs have gjordt" mumlede hun
og så så på pigen, "jeg hedder Katy" smilte hun
godt rakte hånden ud
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dejlige sommer dag Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlige sommer dag   Dejlige sommer dag Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 00:15

Hun nikkede og tog fat i Katys hånd og gav den et lille klem "Roselyn, men bare kald mig Rose" sagde hun muntert og tog langsomt sin hånd tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dejlige sommer dag Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlige sommer dag   Dejlige sommer dag Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 00:19

"hvad laver du så, herude i skoven??" spurgte hun
hun var ikke helt sikker hvorfor hun havde spurgt
for hun syntes selv det var et dumt spørgsmål.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dejlige sommer dag Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlige sommer dag   Dejlige sommer dag Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 00:21

Hun trak på skuldrene "Jeg ved det faktisk ikke helt" sagde hun og kløede sig lidt tænkende på kinden og grinte lavmælt "Jeg kedede mig vel bare og begyndte at gå... Og før at jeg vidste af det, var jeg her i skoven" sagde hun og smilte til Katy "hvad laver du herude?" spurgte hun og lagde hovedet let på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dejlige sommer dag Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlige sommer dag   Dejlige sommer dag Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 00:23

"væk fra varmen" sagde hun og fortsatte
"og uni, de kan være så lede deroppe"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dejlige sommer dag Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlige sommer dag   Dejlige sommer dag Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 00:24

Hun nikkede "Jah.. Det kan de" sagde hun uden rigtig at vide det. Hun havde aldrig rigtig fået taget sig sammen til at tage på Uni.. Men hun var lidt ligeglad. Det havde hun jo sår'n set masser af tid til at gøre på et andet tidspunkt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dejlige sommer dag Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlige sommer dag   Dejlige sommer dag Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 00:35

"hva er du så forn en??" spurgte hun
en fugl flaksede op og hun hoppede
forskrækket til siden, rystede kort på
hovedet, og vendte tilbage til Rose
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dejlige sommer dag Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlige sommer dag   Dejlige sommer dag Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 00:35

Hun løftede et øjenbryn af Katy "Hvad mener du?" spurgte hun og grinte et lidt nervøst grin da hun ikke vidste om Katy vidste om andre væsner.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dejlige sommer dag Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlige sommer dag   Dejlige sommer dag Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 00:42

"altså hvordan er du? hvilken type?" spurgte hun
hun smilte let over at rose ikke havde forstået hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dejlige sommer dag Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlige sommer dag   Dejlige sommer dag Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 00:44

Hun tvang en trang til at ånde lettet op da hun havde mistforstået hendes spørgsmål og så på Katy med et muntert og tænkende smil "Hmm.. Jeg er en stille type.. Er for det meste for mig selv" sagde hun og trak på skuldrene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dejlige sommer dag Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlige sommer dag   Dejlige sommer dag Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 00:45

"er det ikke sån lidt... kedeligt" spurgte hun
og tænkte at sådan ville hun da aldrig kunne overleve
hvis hun var alene begynte hun altid at snakke med Val
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dejlige sommer dag Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlige sommer dag   Dejlige sommer dag Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 00:47

Hun trak på skuldrene "Måske nogle gange, men andre gange er det det bedste i livet. Jeg elsker stilheden og jeg elsker bare at sidde i min egen lille verden" sagde hun og så smilende op i himlen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dejlige sommer dag Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlige sommer dag   Dejlige sommer dag Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 00:48

"hmm" sagde hun og trak på skuldrene
"det kan vel også være meget rart"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dejlige sommer dag Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlige sommer dag   Dejlige sommer dag Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 00:49

"Nemmerlig" sagde hun muntert og så tilbage på Katy "Hvad er du da for en type?" spurgte hun og lagde hovedet let på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dejlige sommer dag Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlige sommer dag   Dejlige sommer dag Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 00:51

"sådan.. en tvedelt en" sadge hun kort,
og så meget tænksom ud
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dejlige sommer dag Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlige sommer dag   Dejlige sommer dag Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 00:52

"En tvedelt en?" spurgte hun og så lidt spørgende på hende, men smilte stadig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dejlige sommer dag Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlige sommer dag   Dejlige sommer dag Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 00:55

"jeg har skitspfreni, så jeg har lidt 2 personligheder"
sagde hun og trak igen på skuldrene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dejlige sommer dag Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlige sommer dag   Dejlige sommer dag Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 00:56

"Sejt" sagde hun og kløede sig på kinden. Hun syntes at skitzofreni ramte personer var interessante mennesker og havde altid en hel del at fortælle xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dejlige sommer dag Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlige sommer dag   Dejlige sommer dag Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 00:57

"dhet er alle ikke helt enige om" sagde hun en smule bedrøvet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dejlige sommer dag Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlige sommer dag   Dejlige sommer dag Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 00:58

"Du kan da være ligeglad med hvad de syntes.. Så længe at du kan lide den du er, så er det jo fint nok, ikk?" sagde hun muntert og begravede sine hænder i sine lommer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dejlige sommer dag Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlige sommer dag   Dejlige sommer dag Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 01:00

"sådan plejer at også at tænke,
men dhet har Val nogen gange
lidt problemer med" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dejlige sommer dag Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlige sommer dag   Dejlige sommer dag Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Dejlige sommer dag
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Vandets dejlige lyd xD
» Sommer - Ophelia
» Sommer og strand.. -Morgan-..
» Sol, Sommer, Varme AD! -Someebody
» Vi Søger Sommer-Mods!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den fredfyldte skov-
Gå til: