Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Lavet til Aubrey ..

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Lavet til Aubrey .. Empty
IndlægEmne: Lavet til Aubrey ..   Lavet til Aubrey .. Icon_minitimeTirs 23 Feb 2010, 05:37

¤Dato :: 12
¤Årstid :: feb
¤Dag :: fredag
¤Vejr :: Regn
¤Sted :: The Raggie Club
¤Tid :: 01:00
¤Omgivelser :: masser af fulde mennesker
¤Tøj :: http://www.teenvogue.com/images/style/stsl01-kristen-stewart.jpg

Hayley var taget med veninderne i byen.. Hendes veninde var ude og danse og var nu gåret på toilet. Hayley sad alne oppe i baren med en øl. hun nynnede lidt med på sangen der var der. Hayley førte sig meget ensom lige i øjeblikket. hun var ikke den samme, hun tog hurtigt en pille op af sin jakke lomme og lagde det ned i sin øl, hun ballede så ølen og slugte pillen. Hayley kørte en hånd igennem sit hår. hun skubbede flasken væk og kiggede kort der var ikke nogle. hun trak bare på skulderne, og en underlig, liderlig, dum mand kom hen til hende. "Kom skat" sagde han og tog fat i ahnede, "Slip mig!" sagde hun hårdt ,manden begyndte og kysse hende ned af halsen, "Stop eller jeg slår dig ihjel!" advarede hun ham om, hun bed tænderne hårdt sammen, "Du kedelig..måske skal jeg bare voldtage dig!" Hayley stivned eog rystede på hovedet, manden lod hænderne køre ned på hendes bryster og tog på dem, "Stooop" hviskede hun bedene, Manden grinede af hende, han bar hende op og gik ind på drengene's wc og pressede hende op af væggen. "Stooop!" råbte hun i ren panik.. drengen var vampyr men hun var stærker end ham, problemet var bare at hun ikke kunne få sig selv til og gøre noget.. Han kyssede hende ned af halsen og tog på hendes bryster hun prøved eog trykke sig fri men kunne ikke.. hun havde ingen kræfter tilbage efter alle de stoffer hun hvade taget ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lavet til Aubrey .. Empty
IndlægEmne: Sv: Lavet til Aubrey ..   Lavet til Aubrey .. Icon_minitimeTirs 23 Feb 2010, 08:46

Aubrey som havde set det hele, var pludseligt inde på toilettet, med et svingede han en knytnæve i hovedet på vampyren, som tumlede ned i toilet fliserne, han gav ham endnu en knytnæve så det knasede i drengens ansigt fordi hans næse brækkede, han så derefter på Hayley "Skal jeg nu også til at rede dig fra andre Voldtægts forbrydere?" spurgte han og så på hende, før han begyndte at grine.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lavet til Aubrey .. Empty
IndlægEmne: Sv: Lavet til Aubrey ..   Lavet til Aubrey .. Icon_minitimeTirs 23 Feb 2010, 08:48

Hayley hev hurtigt ned i kjolen, hun fik et chok og sank en klumb. men blev underligt nok glad for at se Aubrey. "Aubrey" sagde hun hurtigt og kastede sig nærmest over ham i et kram, hun puttede sig ind til ham og følte sig lettede ovet at han var der, hun lukkede øjne og rystede svagt i kroppen ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lavet til Aubrey .. Empty
IndlægEmne: Sv: Lavet til Aubrey ..   Lavet til Aubrey .. Icon_minitimeTirs 23 Feb 2010, 08:51

Aubrey fik et chok over at få et kram, han stod bare og så lidt forvirret ned på hende, før han skubbede hende væk "Hey hey .. Bare fordi jeg har redet dig, er det ikke ens betydne med at jeg er en helt" sagde han i et grin og så på hende "Længe siden" sagde han i et smil og lænede sig op af væggen, vampyr drengen som var ved at komme til sig selv, løb ud af døren ved synet af aubrey.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lavet til Aubrey .. Empty
IndlægEmne: Sv: Lavet til Aubrey ..   Lavet til Aubrey .. Icon_minitimeTirs 23 Feb 2010, 08:55

Hayley så efter drengen, hun satte sig roligt ned på gulvet, "Helt er et for stort ord til dig" sagde hun bare og trak på skulderne, "Ja meget længe siden.. Du ved godt du ikke fik helt fat på Marcus han lever stadig, " hun kørte en hånd igennem sit hår, "Men han vil ikek have noget med mig,, og jeg vil ikke have noget med ham igen.. stofferne har taget over hånd" hun smilede til ham ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lavet til Aubrey .. Empty
IndlægEmne: Sv: Lavet til Aubrey ..   Lavet til Aubrey .. Icon_minitimeTirs 23 Feb 2010, 09:10

Aubrey lo lidt og så på hende "Ja, Jeg har vidst det hele tiden, jeg drabte ham ikke helt, det ville være for syndt for dig .. men jeg kan se han har ødelagt dig alligevel .. han ved ikke hvad sand værdi er" sagde han og fnøs kort "Den dreng er ikke normal" sagde han og rystede kort på hovedet "Men .. så har jeg dig for mig selv" lo han endnu en gang og satte sig på hug ved hende, han skubbede hende tilbage og ligge på gulvet, han kravlede ind over hende og så ned på hende med et smøret smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lavet til Aubrey .. Empty
IndlægEmne: Sv: Lavet til Aubrey ..   Lavet til Aubrey .. Icon_minitimeTirs 23 Feb 2010, 09:16

Hayley smilede lidt, "Nej det gør han ikek men så må han rådne op.. Hans mor havde spugert om hun ikek skulle ringe til mig men han sagde fucking nej!" sagde hun surt, Hayley kørte en hånd igennem håret og smilede lidt over det han sagde, hun bed sig i læben da han satte sig ved hug ved hende, hun rysstede på hovedet, "Aubrey stop..pleas! sagde hun helt roligt og prøvvede og rykke sig væk fra ham ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lavet til Aubrey .. Empty
IndlægEmne: Sv: Lavet til Aubrey ..   Lavet til Aubrey .. Icon_minitimeTirs 02 Mar 2010, 05:30

Aubrey lo lidt og flyttede sig ikke "Årh, rolig hayley, jeg har jo ikke gjort noget der gør ondt endnu .. og hvem siger jeg har tænkt mig det måske?" spurgte han så og hævede et øjnbryn og pillede lidt ved en tot af hendes hår og smilede sit sædvanlige smil, han rodet så i hele hendes hår og lo, han rejste fra hende "lad vær med at klynk over en dreng på den måde Hayley .." sagde han så bare "Det for dig til at se svag ud" sagde han i et nik og lænte sig op af vasken med hoften.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lavet til Aubrey .. Empty
IndlægEmne: Sv: Lavet til Aubrey ..   Lavet til Aubrey .. Icon_minitimeTirs 02 Mar 2010, 07:19

Hayley lagde hænderne hårdt i jodern og fik sat sig helvt op. "Jeg skal ikek være rllig.. og du skal ikke gøre mig!" sagde hun surt. Hayley tog fat i hans ben og trak ham ned og ligge. hun satte sig så oven på ham og smilede til ham. ikke et smil hun plejede men efter hun var begyndt og tage stoffer var det et smil hun plejede. "Jeg klynker ikke over nogle dreng.. der faktisk buderte være død!" sagde hun surt men smilede dog satdig.. "Jeg tro du lyver... du kunne ikke slå ham ihjel.. du løj bare om at du ahvde slåret ham ihjel" hun begyndte og grine. "Han var beder end dig!" hun kiggede på ham, "Du er en svans" grinede hun ..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lavet til Aubrey .. Empty
IndlægEmne: Sv: Lavet til Aubrey ..   Lavet til Aubrey .. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lavet til Aubrey ..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: