Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Efter en lang koncert.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Efter en lang koncert. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter en lang koncert.   Efter en lang koncert. - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 04:07

Morgan så på ham og grinte lidt af ham, han tog fat i hans underbukser og træk dem af ham
"slap nu af med dig" hviskede han
og lag sin hånd på hans lår og lod den glide ind på hans inderlår og nusse ham lidt der
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Efter en lang koncert. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter en lang koncert.   Efter en lang koncert. - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 04:14

Lovell så ikke på ham, men lyttede til det han sagde, men vidste hvis han slappede af, ville han ikke kunne holde sig tilbage og ville højst sandsynligt lege med og det ville han ikke, han bøjede det ene ben da han mærkede at han ikke længere havde underbukser på "Nej .. mine underbukser" hviskede han og åbnede øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter en lang koncert. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter en lang koncert.   Efter en lang koncert. - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 04:16

Morgan så på ham og smilte stort
"dem skal du ikke bruge nået til lige nu" hviskede han
og bed ham drillende i øret uden at bide hul, han blev ved med at nusse ham og prøvede at lade være med at blive påvirket af hans duft
"slap nu af smukke, alt skal nok gå" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Efter en lang koncert. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter en lang koncert.   Efter en lang koncert. - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 04:29

Lovell rystede svagt på sit hoved og prøvede at trække vejret normalt, men han var for tændt til at hans vejtræk var i kontrol "jeg kan ikke" sagde han og tog svagt fat i lagnet under dem med den ene hånd og lukkede øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter en lang koncert. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter en lang koncert.   Efter en lang koncert. - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 04:32

Morgan smilte til ham og træk lidt på skulderne
"jov du kan, du vil jo gerne" hviskede han
og tog sine hænder til sig og træk sine bukser af og sine underbukser efter, han bøjede sig ned og kyssede ham vådt på munden. og begynde at nusse ham mellem benene igen
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Efter en lang koncert. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter en lang koncert.   Efter en lang koncert. - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 04:36

Lovell så så på ham "Jeg kan, men jeg vil ikke .. " sagde han så og blev usikker nu da morgan også havde underbukserne af, han tog fat i morgans hånd og samlede derefter sine ben så det ikke var til at komme til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter en lang koncert. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter en lang koncert.   Efter en lang koncert. - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 04:38

Morgan hævede det ene øjebryn og rykkede sig ned til hans men, han tog fat i hans ben og sprede dem hurtigt af
"jeg er stærkere end dig" sagde han
og hævede det ene øjebryn af ham

//jeg logger//
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Efter en lang koncert. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter en lang koncert.   Efter en lang koncert. - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 04:44

Lovell satte sig hurtigt op og bukkede sig forover og dækkede med armene "Morgan jeg vil ikke have det!" sagde han klynkende og så fra hans ansígt og ned på sine arme, tanken om at have sex med en mand skræmte ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter en lang koncert. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter en lang koncert.   Efter en lang koncert. - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 05:16

Morgan hævede det ene øjebryn og så på ham
"søde skat, slap nu af med dig.. jeg skal nok være sød ved dig" sagde han
og bevægede sine tommelfingere på hans lår og smilte stort
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Efter en lang koncert. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter en lang koncert.   Efter en lang koncert. - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 11:41

Lovell så på ham med stift ansigts udtryk "Du kan ikke overtale mig morgan, hvor meget du så end prøver at tænde mig" sagde han så og holdt stadig armene for, morgan ville ikke kunne overtale Lovell, Lovell er bestemt ikke til drenge og holder fast i at han i hvert faldt ikk friviligt går i seng med ham, det var helt sikkert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter en lang koncert. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter en lang koncert.   Efter en lang koncert. - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 11:48

Morgan så over på ham og slikkde ham stille op af maven og op på brystkassen
"bestemmer du selv" hviskede han
og blev ved med at kysse hans lår og smilte stort imens
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Efter en lang koncert. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter en lang koncert.   Efter en lang koncert. - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 11:58

Lovell kneb øjnene kort sammen og knugede hænderne, han åbnede øjnene og så ned på ham "Morgan stop" sagde han så halv klynkende, da det pinede ham det her, især fordi han kunne se at Morgan var en dreng, han kunne se hans flade overkrop og det korte hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter en lang koncert. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter en lang koncert.   Efter en lang koncert. - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 12:05

Morgan rystede på hovedet og så over på ham med et smil
"tving mig" hviskede han drillende
og grinte lidt af ham og nussede ham videre på lårene, han kyssede ham en enkel gang på brystkassen og smilte
"sex er jo bare sex.. nydelse" sagde han
og tog blidt fat i hans hænder ned den anden hånd og fjernede dem, han så lidt på ham og smilte stort og koldt
"det kommer til at gøre mere ondt hvis man ikke slapper af" sagde han
og hævede det ene øjebryn og kan ikke huske hvor han havde hørt det fra
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Efter en lang koncert. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter en lang koncert.   Efter en lang koncert. - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 12:23

Lovell prøvede at få sine hænder tilbage og så på ham med et fortabt blik "Du ved jo godt jeg ikke kan tvinge dig .. "sagde han så og rystede svagt på sit hoved, han samlede sine ben "Sex er mere end bare sex, for mig er det" sagde han så og bed tænderne sammen "også selvom jeg ved at min krop gerne vil, så vil jeg ikke" sagde han så og så væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter en lang koncert. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter en lang koncert.   Efter en lang koncert. - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 12:32

Morgan så på ham og smilte stort
"din krop vil og jeg vil" sagde han
og sprede hans ben med den anden hånd og rystede på hovedet af ham, han kyssede ham en par gange vådt på brystkassen
"du kæmper imod, men vi ved begge at jeg vil vinde ligemeget hvad" hviskede han
og smilte stort da han var glad for at være vampyr
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Efter en lang koncert. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter en lang koncert.   Efter en lang koncert. - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 12:36

Lovell gispede lavt da han spredte hans ben, han sank kort og så på ham "Stop,Stop .. Morgan, det .. gør sikkert ondt" sagde han så i et desperat og sølle forsøg på at morgan gav op, han sitrede svagt i kroppen, mest fordi Morgans hænder var kolde, men også fordi han var tændt og prøvede at kæmpe imod sin lyst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter en lang koncert. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter en lang koncert.   Efter en lang koncert. - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 12:41

Morgan smilte stort da han hørte ham
"syyyyyh" hviskede han
og nussede ham blidt på inderlåret og bøjede sig ned til hans øre, han bed ham blidt i øreflippen. men slap den lidt efter
"det gør mest ondt hvis du ikke slapper af, jeg skal nok være blid" hviskede han ind i hans øre
og kyssede ham derefter vådt på kinden, og vende sit blik ned mod hans hals og smilte stort
"jeg kan også bide dig samtidligt, måske tager det alt smerte så det ikke gør ondt der nede" sagde han
og tænkte lidt over det mens han blev ved med at nusse ham på inderlåret
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Efter en lang koncert. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter en lang koncert.   Efter en lang koncert. - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 12:48

Lovell prøvede at hive sig lidt væk fra ham og rystede svagt på sit hoved "Ne-Nej stop morgan, du må ikke bide og du skal ikke i seng med mig" sagde og kneb øjnene i "Åh, du piner mig morgan" sagde han og åbnede øjnene igen "jeg kan se du er en mand, jeg er ikke til mænd" sagde han så og vidste det var fordi at Morgan var en mand at han holdte igen, han kunne se morgans flade bryst og alt for maskuline ansigtstræk, Lovell ville ikke ses som bøsse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter en lang koncert. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter en lang koncert.   Efter en lang koncert. - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 12:54

Morgan hævede det ene øjebryn og rystede på hovedet af ham
"hrmm.. jov jeg skal" sagde han
og lukkede ikke lade være med at grine af ham og syntes det var sjovt når han kæmpede så meget imod, og nikkede
"ja men det er jo sådan jeg bedst kan lide det" sagde han
og slikkede ham på brystkassen og smilte stort imens
"det er jeg så heller ikke" sagde han
og hævede det ene øjebryn og så hen på ham og rystede på hovedet, og var glad for at han kæmpede så meget imod. han kyssede ham en enkel gang på hagen
"jamen så tager vi jo den på den hårde måde, det kommer nok til at gøre lidt eller lidt meget ondt" sagde han
og holde hans hænder godt fast med den ene hånd, han lod sine fingere lege lidt med hans dims. inden han sprede hans ben lidt mere og smilte stort op til ham
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Efter en lang koncert. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter en lang koncert.   Efter en lang koncert. - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 12:59

Lovell kneb øjnene håtd i og så væk, han blev mere anspændt i kroppen en før og gispede "Morgan .. Morgan nej" sagde han bedende og bed så tænderne hård sammen, han var sindsygt usikker og bange for det her, han var mere bange end når en pige skal prøve første gang med en dreng, han havde ikke en gang noget at miste "Jeg gør det ikke villigt, lige meget hvad" sagde han så ud mellem de sambidte tænder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter en lang koncert. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter en lang koncert.   Efter en lang koncert. - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 13:06

Morgan så på ham og hævede det ene øjebryn
"nej måske ikke" sagde han
og kyssede ham en enkel gang på maven og smilte stort
"jeg prøver bare at være sød" sagde han
og tog stille fat i sin dims og første den blidt op i ham, så blidt han kunne da han jo ikke kunne få ham til at slappe af. han slap stille hans hænder og lag sine hænder på sengen på hver side af ham, han bøjede sig ned og kyssede ham vådt på hagen. han smilte stort og begynde at bevæge sig blidt ind og ud af ham
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Efter en lang koncert. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter en lang koncert.   Efter en lang koncert. - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 13:11

Lovell gispede og efterlod så et lille støn, han tog hænderne foran sit ansigt "St-Stop" sagde han halv kvalt i et ubevidst støn og knugede sine hænder foran sit ansigt "Av .. " sagde han klynkende da det gjore lidt ondt og havde lyst til at græde, men gjore han det dog ikke, han var jo trosalt en voksen mand, som uheldighvis var stødt på Morgan som forvandlede ham til en bangebuks og slapsvans og nu også til homoseksuel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter en lang koncert. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter en lang koncert.   Efter en lang koncert. - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 13:15

Morgan så ned på ham og tænkte lidt drillende over det
"stopper da ikke nu" sagde han
og gav et lille støn fra sig og hævede det ene øjebryn og kyssede ham på hænderne og smilte stort af ham
"det er fordi du ikke slappede af eller slappet af, jeg prøvede at hjælpe.. så smerten er du selv udenom" sagde han
og blev ved med at bevæge sig ind og ud af ham, han gjorde det en lille smugle hurtigere og så bare ned på ham
"alle skulle være som dig, se sød ud når de får lidt av av" sagde han
og rykkede sit hoved ned til hans hals og begynde at kysse ham vådt der
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Efter en lang koncert. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter en lang koncert.   Efter en lang koncert. - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 13:22

Lovell prøvede at holde et støn inde, som alligevel undslap hans læber, han fjernede hænderne fra sit ansigt og tog fat i senge lagnet "Ah Av .. " sagde han i et støn og åbnede sine grønne øjne og så op i loftet, han knugede lagnet i sine hænder og trak vejret tungt men små usikkert, da det stadig gjore ondt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efter en lang koncert. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter en lang koncert.   Efter en lang koncert. - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 13:26

Morgan blev ved med at kysse ham på halsen
"rolig" sagde han mellem kyssene
og fik sig selv til at slappe af og bevægede sig lidt langsommere, han tog blidt fat i hans ene lår og træk det lidt op til sig. så der var mere plads at bevæge sig i
"jeg passer på dig" hviskede han
og smilte svagt imens
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Efter en lang koncert. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter en lang koncert.   Efter en lang koncert. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Efter en lang koncert.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» En lang nat...
» Efter en lang dag
» Efter en lang dag (alle er velkomne)
» Gab.. En lang dag...
» lang dag

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: