|
| Bannen og svovlen | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Bannen og svovlen Fre 05 Mar 2010, 09:05 | |
| Dato : 9/3 Årstid : Forår Dag : Fredag Vejr : Isende koldt Sted : Et sted i skoven Tid : 21.03 Omgivelser : Natur..
Sneen knasede under løbende fødder, og det ene smæld efter det andet rungede i den ellers tyste skov, som pilene susede af sted fra armbrysten. Max bannede frustreret og tog sigte endnu engang. Selv om hun var en god skytte - meget god endda - formåede hun ikke at ramme den siksakende skikkelse længere fremme. At indhendte den unge dreng kunne slet ikke komme på tale, da Max's menneskelige form slet ikke kunne måle sig med væsenets. Hun bannede igen, og trak ærmet ud over den smalle armbryst der var spændt fast om hendes arm. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bannen og svovlen Lør 06 Mar 2010, 05:11 | |
| mortred havde nu været på jagt et stykke tid, og havde fået øje på en dreng som lidt efter lidt ko tættere på. han så sig omkring og klatrede så op i et højt træ med bedre udsigt, da fik han øje på en skikkelse som på en eller anden måde skød efter drengen, han ventede på at drengen kom tæt nok på til at snuppe ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bannen og svovlen Lør 06 Mar 2010, 05:18 | |
| Max sukkede, hankede en smule op i tasken mens hun flygtigt lod blikket glide over omgivelserne, før hun igen satte i løb efter væsnet hun før havde skudt efter. Han var elver, og en pokkers god løber. Max's skridt larmede i sneen, men selv hørte hun intet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bannen og svovlen Lør 06 Mar 2010, 05:25 | |
| motred så på drengen som var 5 meter fra træet. han hoppede ned og på den tid kom drengen i syne og mortred hoppede af fulde kraft ind i ham og overi det andet træ på et split sekund. de væltede som planlagt over i et andet og han begyndte straks at fortærre ham mens hans vectors holdte ham stille.
// jeg skal lige spise kan godt tage en 30 minutter, jeg skynder mig// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bannen og svovlen Lør 06 Mar 2010, 05:34 | |
| Max fik et let chok da hendes bytte pludselig forsvandt og blev overfaldet af en mand. Det tog hende ikke lang tid at lade armbrysten igen, og tage sigte på manden der tilsyneladende var vampyr. Hun havde intet i mod at han dræbte elveren - så slap hun for at gøre det - men hun havde ikke i sinde at lade ham overleve det. "Fjen dig" Hendes stemme var lav, men tydelig, så man sagtens kunne høre hvad hun sagde selv om hun aldrig snakkede ret højt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bannen og svovlen Lør 06 Mar 2010, 05:54 | |
| //kan vi skrive senere i aften jeg skal lige noget andet srry// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bannen og svovlen Lør 06 Mar 2010, 06:09 | |
| |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Bannen og svovlen | |
| |
| | | | Bannen og svovlen | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|