Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Til minde om min far!.. Tsk!.. Rend mig et vis sted!(Sean)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Til minde om min far!.. Tsk!.. Rend mig et vis sted!(Sean) Empty
IndlægEmne: Til minde om min far!.. Tsk!.. Rend mig et vis sted!(Sean)   Til minde om min far!.. Tsk!.. Rend mig et vis sted!(Sean) Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 06:44

Dato: IRL
Dag: IRL
Tid: 14.00
Sted: På kirkegården
Omgivelser: Ingen
Vejr: Tørt og lidt varmt selvom solen er væk
Årstid: Vinter
Påklædning: Se ava

Jordan kom roligt gående hen langs kirkegåren, der var bare ingen som var ude lige nu, selvom det var godt vejr, det var tørt og lidt varmt men alligevel havde hans fætter bedt ham om at tage jakke på, selvom han virkelig havde det varmt og havde lyst til at tage den af. Men til sidst tog Jordan da også sin jakke over og holdte den i kraven, imens han svang den over skulderen og gik roligt videre, han var også lidt overrasket over ikke engang at se en præst eller en have arbejder lige nu på kirkegården, men det var vel ikke helt hans problem.
Jordan fandt endelig det han ledte efter og stilte sig lidt sur mulende ind foran gravstenen og havde virkelig lyst til at sparke til den, selvom den sikkert bare ville gå i stykker eller vælte og det kunne man ikke have selvom personen som var begravet der havde været et svin, rent ud sagt.
Det var hans far som lå begravet her, fordi hans mor gerne ville have ham flyttet med, selvom Jordan endelig havde været ret ligeglad med om hans fars lig kom med eller ej, han kunne jo ikke sige tak eller brokke sig som han plejede da han levede. Jordan knurrede lidt for sig selv og så sig hurtigt om, før han kort spyttede på gravstenen og fugtede sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til minde om min far!.. Tsk!.. Rend mig et vis sted!(Sean) Empty
IndlægEmne: Sv: Til minde om min far!.. Tsk!.. Rend mig et vis sted!(Sean)   Til minde om min far!.. Tsk!.. Rend mig et vis sted!(Sean) Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 07:00

Sean havde fuglt den lille engel hele vejen til kirkegården, men havde brugt sin evne så englen ikke havde lagt mærke til ham. han satte sig i et træ lidt væk og betragtede englen i lidt tid. han var sulten så han havde en lille plan med hvem der skulle være hans måltid. han havde et lidt lumskt smil på læben og det var en kamp for ham ikke bare at sige noget for at få hans opmærksomhed. han hoppede stille ned fra træet og gik hen mod englen. han vidste udmærket han var et farligt sted og at han på ingen måde var i sikkerhed så tæt på kirken, men det skulle ikke stoppe ham i at få sit måltid. han brugte stadig sin evne, så englen værken kunne lugte,høre eller mærke hans nærvær på nogen måde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til minde om min far!.. Tsk!.. Rend mig et vis sted!(Sean) Empty
IndlægEmne: Sv: Til minde om min far!.. Tsk!.. Rend mig et vis sted!(Sean)   Til minde om min far!.. Tsk!.. Rend mig et vis sted!(Sean) Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 07:19

Jordan havde ingen ide om at han var blevet forfulgt af en vampyr, men viste så heller ikke hvad han ville gøre ved det, hvis han viste det eller fandt ud af det. Men dog følte han sig lidt iagttaget og fik set sig kort om, da han så fik øje på en anden dreng komme gående over imod ham på kirkegården fik Jordan et svagt chok og tog sig til brystet. Han gik et lille skridt bagud, da drengen ikke just så venlig ud på grund af det lumske smil som han havde på læberne, men Jordan sørgede for at trække vejret roligt og tungt så han ikke ville hyperventilere lige pludselig.
Jordan bed sig lidt i læben og gik endnu et skridt bagud og tænkte hurtigt igennem hvad han skulle sige og om det overhovedet ville være en god ide at sige noget, " skal du have hjælp med noget?" spurgte Jordan roligtog snak en lille klump og kunne virkelig ikke lide at være alene sammen med drengen på kirkegåren. Han viste dog at hvis drengen ville finde på noget, så kunne han bare brge sin evne til at slå drengen omkuld, så han kunne nå at stikke af.. som Jordan var rimelig god til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til minde om min far!.. Tsk!.. Rend mig et vis sted!(Sean) Empty
IndlægEmne: Sv: Til minde om min far!.. Tsk!.. Rend mig et vis sted!(Sean)   Til minde om min far!.. Tsk!.. Rend mig et vis sted!(Sean) Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 09:15

Sean stoppede op da drengen så på ham og hans smil forfaldmede en smule, da han kunne se på drengen han følte sig utryg. han sørgede for at englen ikke skulle kunne lugte han var vampyr, for det ville ødelægge det hele. han rystede stille på hovedet "nej...jeg kom bare for at se på en familie grav.." sagde han roligt og stirrede kort tomt ud i luften. hans egen grav var på den kirke går, sjovt nok lå han bare ikke lige i kisten. han rettede sig en smule op og så på den grav englen havde spødet på "en person du ikke kan lide?" spurgte han så og smilte venligt til ham denne gang. han ville ikke vise sig fra en dårlig side lige nu. han ville hellere havde at denne dreng skulle stole på ham, da det ville gøre det en del nemmere at komme tæt nok på til at bide ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til minde om min far!.. Tsk!.. Rend mig et vis sted!(Sean) Empty
IndlægEmne: Sv: Til minde om min far!.. Tsk!.. Rend mig et vis sted!(Sean)   Til minde om min far!.. Tsk!.. Rend mig et vis sted!(Sean) Icon_minitimeTors 11 Mar 2010, 19:10

Jordan var nok lidt for nervøs til at kunne tænke over om drengen var vampyr eller menneske, men engel og dæmon kunne han godt udelukke lige nu, det var drengen for bleg til. Han tænkte lidt over det drengen sagde og fumlede lidt med sine hænder foran sin trøje og trak vejret roligt, eller han prøvede i hvertfald på det. Det var første gang i lang tid at han havde været så nervøs overfor nogen før, men måske var det bare fordi der var noget ved denne her dreng som bare gav ham nervøsitet så det næsten kunne ses på ham, måske ikke, men så kunne det i hvertfald mærkes. "Nårh.. okay, men det skal alle vel have lov til" mumlede Jordan og bed sig hårdt i læben, da han så at drengen smilte venligt til ham, blev Jordan faktisk lidt mere rolig og afslappet, men ikke så han ligefrem ville gå tættere på eller springe op i hovedet på drengen og sende ham det største smil nogensinde. Jordan så ned på gravstenen som han havde spyttet på og nikkede lidt, " ja, det er min far, han var et røvhul for at sige det rent ud" mumlede han tænkende og så lidt væk fra både drengen og gravstenen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til minde om min far!.. Tsk!.. Rend mig et vis sted!(Sean) Empty
IndlægEmne: Sv: Til minde om min far!.. Tsk!.. Rend mig et vis sted!(Sean)   Til minde om min far!.. Tsk!.. Rend mig et vis sted!(Sean) Icon_minitimeFre 12 Mar 2010, 08:55

Sean så på ham med et lille nik "ja..det skal alle jo have lov til" mumlede han stille og så lidt på gravstenen han havde spyttet på. han kunne godt mærke at englen ikke ligefrem var tryg ved han nærvær, men det generede ham egentlig ikke rigtig. han nikkede til det han sagde og gik roligt lidt tættere på ham, stadig med det venlige smil på læben "okay..hvad gjorde din far da?" spurgte han roligt og kom til at tænke på da han havde slået sin egen far ihjel. han kunne tydeligt huske han havde fået en chance for at fortælle sin familie at han var i live, men hans skuffelse over at Nick ikke havde været der og at faderen ikke ville tro han var levende. han havde bidt sin far i ren raserig og det var han altså død af.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Til minde om min far!.. Tsk!.. Rend mig et vis sted!(Sean) Empty
IndlægEmne: Sv: Til minde om min far!.. Tsk!.. Rend mig et vis sted!(Sean)   Til minde om min far!.. Tsk!.. Rend mig et vis sted!(Sean) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Til minde om min far!.. Tsk!.. Rend mig et vis sted!(Sean)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Wareclare Domkirke-
Gå til: