|
| tegner vippen | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tegner vippen Lør 10 Okt 2009, 03:37 | |
| Aubrey så på hende med et gennemtrængende blik og tog såp fat i hendes hånd og trak hende helt tæt på sig "Er du sikker på det Miss Chocolade Muffin?" Sagde han næsten i en hvisken og tog en arm om livet på hende, mens han stadig holdte fast i hendes hånd. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tegner vippen Lør 10 Okt 2009, 03:44 | |
| Shita spærrede forskrækket øjnene op. hun genvandt snart fantningen og så ned så hun kiggede ind i hans brystkasse. "bliver i vampyrer aldrig mætte?" spurgte hun sarkastisk, men hendes hjerte bankede vildt i brystet på hende, og hun havde bidt hulv i sin under læbe så rødt blod flåd ned af den i en tynd strøm. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tegner vippen Lør 10 Okt 2009, 03:49 | |
| Aubrey lo stille og så på hende, han så så kort på hendes læbe men lod så blikket hvile på hendes øjne, han slap hendes hånd og lagde fingern på hendes læbe "Du ødelægger din læbe af det der" hviskede han stille og så igen på hendes læbe "og jo, jeg er mæt" sagde han i et charmerende smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tegner vippen Lør 10 Okt 2009, 03:53 | |
| "hvad vil du så have?" spurgte hun koldte og så væk. *hvad er der med ham?* tænkte hun irretret *kunne han ike bare bide og skride?* |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tegner vippen Lør 10 Okt 2009, 04:07 | |
| Aubrey så lidt på sin finger som der var kommet en smule blod på, han slikkede det væk og så på hende, han tog så forsigtigt fat i hendes hage og fik hende til at se på ham, han så lidt på hendes læber "hvad jeg vil have ? .. det skal jeg vise dig" Sagde han en smule lumskt og pressede så læberne mod hendes og holdte fat om hende, han lod sin tunge glide hen over hendes læbe for at få blodet helt væk fra hendes underlæbe. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tegner vippen Lør 10 Okt 2009, 04:10 | |
| *hva i al himmlens navn var det lige?!* tænkte hun og bed ham i tungen, rev sig løs af hans greb og bakkede intil hun var en meter væk, så vandte hun hovet 45 grader og begyndte at spytte, tørede så sine læber med bagsiden af sin hånd mens hun kiggede vret og skræmt på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tegner vippen Lør 10 Okt 2009, 04:19 | |
| Aubrey tog sig kort til munden, men smerten var hurtigt over, han lo stille og så op på hende "jeg sagde jo du ikke ville vide hvad jeg kunne tænk mig" Sagde han i et smøret smil og så på hende "Men det var en fornøjelse fra min side" sagde han i et lille grin. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tegner vippen Lør 10 Okt 2009, 04:23 | |
| "von idiot, ville passe bedre til dem Jordbær," sagde Shita og gjorde et kast med hovedt så nogle drilske hårtåtter faldt tilbage på plads
//skal lige spise, kommer igen om lidt// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tegner vippen Lør 10 Okt 2009, 05:28 | |
| //så er jeg tilbage, sry tide, mine forældre syntes lige pludselig at vi skulle ud og gå en tur...// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tegner vippen Lør 10 Okt 2009, 08:37 | |
| Aubrey lo bare og så på hende "Vær ikke så sur .. Det var jo trosalt bare ét lille kys?" sagde han med et smil på læberne og synes dette var utroligt underholdne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tegner vippen Lør 10 Okt 2009, 21:45 | |
| *godt at der er nogen som morer sig her,* tænkte Shita og prøvede at komme på et godt mod angreb, men da hun ikke kunne finde på nået gik hun bare hen og samlede sin tegning og blyant op, vandet havde fået det til at se ud som om at Yuki græd, det hende faktis... |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: tegner vippen | |
| |
| | | | tegner vippen | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|