Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Må beherske mig.

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain


Antal indlæg : 383
Bosted : Nær sin herre
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

Må beherske mig. Empty
IndlægEmne: Må beherske mig.   Må beherske mig. Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 06:30

Dag:Lørdag.
Tid: 20:00
Dato: 13. marts.
Sted:midt ude på den store tomme eng.
Omgivelser:Et kvinde lig, grtæs'græs og atter græs.
Vejr:Blæsende, men dog ingen regn.
påklædning: Sort skjorte og mørke bukser.

Najee sad i græsset ved siden af den kvinde han ligede havde tømt for blod, han havde lyst til mere, følte trang til mere blod, men måtte tvinge sig selv til at blive sidende, holde igen, ellers endte han ikke med at kunne beherske sig og han ville lære at beherske sig, han gad ikke bruge sit evige liv på kun at tænke på blod, der måtte vil ligge mere bag det at være vampyr? eller hvad? han slikkede lidt blod væk fra sin mundvig og lukkede kort øjnene da et vindpust tog fat i hans hår og samtidigt informerede ham om at der heldighvis ikke var nogen stakkels mennesker i nærheden, han måtte ikke lade sig friste mere i nat, det her var jo hans femte offer, han endte jo med at slagte hele byen på den her måde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Må beherske mig. Empty
IndlægEmne: Sv: Må beherske mig.   Må beherske mig. Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 06:40

Man kunne se nogle kolde mørkerøde øjne mellem træerne, en skær af en lys næsten hvid hud bevægede sig langsomt. det lyse lange hår sad som altid perfekt ligemeget hvad der havde sket, han havde sine sine hænder nede i sine lommer på bukserne. der lå en smøg i hans mundvig, røgen pustede han ud i den anden side. han havde fået færten af en vampyr og blod, og det havde fået ham til at undersøge hvad der skete. dog havde han ikke gjort nået for at skynde sig der hen, hans fødder gik elegant på jorden som om at der ikke var huller og sten og hvad der eller er i en skov. han så engen og viste at det måtte være der ude, han tog sin ene hånd op af lommen og kastede sin smøg et par meter væk fra sig. han forsatte ind mod engen
Tilbage til toppen Go down
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain


Antal indlæg : 383
Bosted : Nær sin herre
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

Må beherske mig. Empty
IndlægEmne: Sv: Må beherske mig.   Må beherske mig. Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 06:45

Najee der pludseligt havde fået færten af noget fremmed, som bestemt ikke kunne være menneske, han snuste lidt ind og så sig omkring, han havde endnu ikke helt lært duftende, de eneste dufte han var sikre på var hans skabers og mennesker, han kneb øjnene svagt sammen og fik øje på en skikkelse, han rejste sig op og lagde hovedt svagt på skrå *En af de andre racer eller ..* tænkte han og fik øje på de røde øjne * .. en anden vampyr* tænkte han så og smilede svagt, af en mærkelig grund, han var blevet så overlegen efter han var blevet vampyr, det måtte han vende sig af med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Må beherske mig. Empty
IndlægEmne: Sv: Må beherske mig.   Må beherske mig. Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 06:57

Morgan gik længere ind på engen og vende sit blik mod kvinden "god aftensmad ?" spurgte han charmerende om og vende sit blik tilbage på ham, og gik hen mod ham og kunne ikke lade være med at smile over det. han tog stille sin hånd op af lommen og rakte sin hånd hen mod ham "mit navn er Morgan.. og deres ?" sagde han og rykkede sig ikke en eneste centimeter
Tilbage til toppen Go down
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain


Antal indlæg : 383
Bosted : Nær sin herre
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

Må beherske mig. Empty
IndlægEmne: Sv: Må beherske mig.   Må beherske mig. Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 07:58

Najee skævede kort ned på liget "Blod er blod for mig .." sagde han så, han havde endnu ikke helt lært at smage på blodet, så han kørte bare blodet ned når han drak, han tog imod hans hånd "Najee .. er du .. vampyr?" spurgte han så, han vidste det måske var et dumt spørgsmål, men han var ny og kendte ikke de forskellige dufte, han ville helst være sikker på hvad personen han stod overfor var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Må beherske mig. Empty
IndlægEmne: Sv: Må beherske mig.   Må beherske mig. Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 08:05

Morgan grinte lidt af ham "når okay, mærkeligt at sige" sagde han og gav hans hånd et lille klem, inden han tog sin hånd til sig igen og lag den ned i lommen "nej jeg er et menneske" sagde han og træk sine hænder længere ned i lommerne, og rystede på hovedet og vende sit blik ned mod kvinden "du er på røven hvis der kommer et menneske" sagde han og vende sit blik hen mod ham igen og hævede det ene øjebryn
Tilbage til toppen Go down
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain


Antal indlæg : 383
Bosted : Nær sin herre
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

Må beherske mig. Empty
IndlægEmne: Sv: Må beherske mig.   Må beherske mig. Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 08:15

Najee så kort lidt forvirret ud over det han sagde "Hvis der kommer et menneske .. " sagde han så og trak kort på skuldern "Ender personen nok bare samme sted som kvinden " sagde han så bare i et suk "Min beherskelse er ikke så stor .. og jeg ved at du ikke er et menneske .. for hvis du var, ville jeg allerede være halvt færdig med dig" sagde han så, han kendte godt sin dårlige selvbeherskelse, han vidste at så snart der kom noget med en puls og blod der løb rundt i årene, kunne han ikke styre sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Må beherske mig. Empty
IndlægEmne: Sv: Må beherske mig.   Må beherske mig. Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 08:20

Morgan grinte af ham "jamen så skal du jo først forbi mig" sagde han og gik lidt tætter på ham og så bare koldt på ham, han lod sine hænder forblive i sine lommer. han tog en dyb indånding af ham og gav et lille grin fra sig "så du er en af de der vampyrer der kun er til mennesker ?" spurgte han om og begynde at gå rundt omkring ham, han betragtede ham lidt imens og kunne ikke lade være med at smile charmerende
Tilbage til toppen Go down
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain


Antal indlæg : 383
Bosted : Nær sin herre
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

Må beherske mig. Empty
IndlægEmne: Sv: Må beherske mig.   Må beherske mig. Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 08:23

Najee så små forvirret på ham "Altså .. det .. ved jeg ikke .. " sagde han så, han følte sig dum, han havde jo aldrig mødt nogen af de andre racer "jeg blev først vampyr i går" sagde han så for at forsvare sig selv mod sin dumhed, han kunne jo ikke gøre for sin egen udviden, han var jo slet ikke erfaret i noget endnu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Må beherske mig. Empty
IndlægEmne: Sv: Må beherske mig.   Må beherske mig. Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 08:31

Morgan grinte lidt og kunne godt lide at han blev så forvirrende, han gik hurtigt om bag ham og tog en dyb indånding af ham "en ung vampyr" hviskede han og grinte lidt ind i hans nakke "det må være hårdt for dig at gå mellem mennesker" hviskede han og lod sine hænder forblive nede i sine lommer, og lukkede sine øjne kort i og lag sit hoved på skrå
Tilbage til toppen Go down
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain


Antal indlæg : 383
Bosted : Nær sin herre
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

Må beherske mig. Empty
IndlægEmne: Sv: Må beherske mig.   Må beherske mig. Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 09:08

Najee var ikke bange, selvom han ville være skrækslagende hvis han havde været menneske "Jeg går ikke mellem menneskerne, jeg bliver øde steder hvor kun et par mennesker passere mig" sagde han så og vendte sig om så han stod med fronten mod morgan og så kort op og ned af ham, han var højere end ham, men det skræmte ham ikke, men det var nok alt den frygtløshed og overlegne attitude han havde fået, det var alt den skønhed og styrke der overvældede ham og gjore han følte sig ustoppelig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Må beherske mig. Empty
IndlægEmne: Sv: Må beherske mig.   Må beherske mig. Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 09:15

Morgan så på ham og grinte lidt af ham "når okay, det lyder godt" sagde han bare og hørte slet ikke efter på hvad han sagde, og lag en hånd på hans brystkassen og pressede ham op af et træ "du dufter ret godt" sagde han og tog en dyb indånding af ham, og så bare koldt op og ned af ham "kan du så godt lide at være en vampyr ?" spurgte han om og pressede ham bare mod træet med sin ene hånd, og lag sit hoved lidt på skrå
Tilbage til toppen Go down
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain


Antal indlæg : 383
Bosted : Nær sin herre
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

Må beherske mig. Empty
IndlægEmne: Sv: Må beherske mig.   Må beherske mig. Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 09:20

Najee sank kort og så på ham, han så ned på hans hånd "Det .. er anderledes end at være menneske, men jeg ved ikke hvad jeg helt synes om det endnu" sagde han så i et skulder træk og så om på træet da han mærkede stammen mod sin ryg, han tog fat i hans hånd for at fjerne den, da han synes det virkede upassende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Må beherske mig. Empty
IndlægEmne: Sv: Må beherske mig.   Må beherske mig. Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 09:26

Morgan nikkede og gik lidt tætter på ham mens han stadig holde ham oppe af træet "det er jo fantastisk at kunne bestemme over andre" sagde han og lag sit hoved lidt på skrå og så ned på hans hænder og grinte lidt, han fjernede stille hans hænder fra sin hånd "jeg er stærkere end dig" sagde han og smilte charmerende
Tilbage til toppen Go down
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain


Antal indlæg : 383
Bosted : Nær sin herre
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

Må beherske mig. Empty
IndlægEmne: Sv: Må beherske mig.   Må beherske mig. Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 09:29

Najee kneb svagt øjnene i og bed tænderne kort sammen "Hmpf.. " sagde han små fornærmet, Najee blev af en eller anden grund lidt fornærmet over det, mest fordi han vist var lidt forelsket i sig selv, altså han havde ret meget selvtillid, efter at han var blevet vampyr.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Må beherske mig. Empty
IndlægEmne: Sv: Må beherske mig.   Må beherske mig. Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 09:34

Morgan gik helt hen og bøjede sig lidt ned og lod sine læber glide hen over hans hals "du er ret sød for at være en vampyr, og vist ser sin egen familie som mad" hviskede han mod hans hals, og lag sin anden på hans brystkasse ved siden af sin anden hånd. han kunne dog ikke lade være med at smile
Tilbage til toppen Go down
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain


Antal indlæg : 383
Bosted : Nær sin herre
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

Må beherske mig. Empty
IndlægEmne: Sv: Må beherske mig.   Må beherske mig. Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 09:39

Najee skar en grimasse og satte hænderne mod hans skuldre og skubbede til ham med alt sin styrke, Måske vill morgan ikke ryge af helved til, men han ville rykke sig "Fjern dig " sagde han og lød ikke sur, bare fornærmet, ja han var stadig fornærmet over det, han var sikker på at han måtte være den smukkeste dreng i verden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Må beherske mig. Empty
IndlægEmne: Sv: Må beherske mig.   Må beherske mig. Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 10:04

Morgan grinte lidt og lag sit hoved på skrå "hvor er du bare sød at høre på" grinte han og satte sig ned på jorden og så op på ham og hævede det ene øjebryn "jeg tror du smager godt" sagde han og tænke lidt over det og fugtede kort sine læber
Tilbage til toppen Go down
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain


Antal indlæg : 383
Bosted : Nær sin herre
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

Må beherske mig. Empty
IndlægEmne: Sv: Må beherske mig.   Må beherske mig. Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 10:09

Najee så halv overlegent ned på ham "Selvfølgeligt smager jeg godt" sagde han og smilede, han blev stående og så ned på ham, hans selvtillid fejlede i hvert fald ikke noget, han lagde armene overkors og stod på en selvsikker måde "Men hvad ellers kan man forvente" sagde han og trak kort på skuldern.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Må beherske mig. Empty
IndlægEmne: Sv: Må beherske mig.   Må beherske mig. Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 10:21

Morgan grinte lidt af ham og rystede på hovedet "så lad mig smage på dig ?" sagde han og rejste sig op og gik helt tæt på ham, og blottede sine tænder og ville mere glæde sig til efter. da han blev tændt af blod og ville derfor få sex ligemeget hvad, selv om det ville betyde at han selv skulle tage den
Tilbage til toppen Go down
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain


Antal indlæg : 383
Bosted : Nær sin herre
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

Må beherske mig. Empty
IndlægEmne: Sv: Må beherske mig.   Må beherske mig. Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 10:27

Najee kneb kort øjnene "Nok Se men ikke røre " sagde han så og holdte hånden fremme som et stop klods, et selvsikkert smil krussede hans læber og han så kort Morgan i øjnene for at drille ham, han fjernede dig hånden og vidste jo egentlig ikke selv hvordan han smagte, så hvorfor ikke lade ham afprøve "Hmm, du kunne vel godt få en smags prøve " sagde han lo lidt, han blottede sin hals for ham "Men så skal du også fortælle mig hvad du synes bagefter?" sagde han så i et smil, han huskede godt første gang han blev bidt, men mente ikke det kunne være så slemt, for hans ofre vred sig aldrig så meget i smerte, men de blev så heller ikke til vampyrer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Må beherske mig. Empty
IndlægEmne: Sv: Må beherske mig.   Må beherske mig. Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 10:33

Morgan lo lidt af ham og pressede ham op af træet, han sprede stille hans ben ved at sparke blidt til hans fødder. han pressede blidt sit blik op mellem hans ben "du spurgte aldrig hvad der ville ske efter" hviskede han ind i hans øre, og tog sit hoved ned til hans hals og slikkede hen af den. han kyssede den en enkel gang og åbnede sin mund lidt, så han kunne mærke tænderne mod sin hals. han bed dog ikke hul da han første ville høre hvad han ville sige
Tilbage til toppen Go down
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain


Antal indlæg : 383
Bosted : Nær sin herre
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

Må beherske mig. Empty
IndlægEmne: Sv: Må beherske mig.   Må beherske mig. Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 10:40

Najee blev en anelse forbavset, men hans ansigts udtryk blev hurtigt selvsikkert igen "Jeg har har aldrig prøvet det mens jeg var vampyr og en gang skal jo være den første" sagde han i et smil og lagde sin ene hånd på hans skulder "Kom så, bid til " hviskede han og var en person der ville prøve alt, ligsom han havde prøvet diverse ting mens han var menneske, nogen ting bedre end andre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Må beherske mig. Empty
IndlægEmne: Sv: Må beherske mig.   Må beherske mig. Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 10:44

Morgan gav et grin fra sig "slemme dreng" hviskede han og lag to fingere på den anden side af hans hals, og bed ham hårdt i halsen og lukkede sine øjne i. han pressede ham mere op i træet og begynde at suge hans blod, han lod sin hånd glide ned fra hans hals og ned på hans brystkassen og ned til hans buksekant. han lod den derefter glide op under hans trøje og nusse ham med tommelfingeren på maven
Tilbage til toppen Go down
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain


Antal indlæg : 383
Bosted : Nær sin herre
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

Må beherske mig. Empty
IndlægEmne: Sv: Må beherske mig.   Må beherske mig. Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 10:53

Najee kneb øjnene hård i, men bed tænderne sammen og bed smerten i sig, han kørte hånden om bag morgans nakke og ned af hans ryg og op igen, han koncentrerede sig om morgans hænder, istedet for smerten i halsen og slappede så af, da smerten stille blev til en lidt sløset tilstand, han smilede svagt og kunne godt lide opmærksomheden, opmærksomhed var næsten bedre end blod, men kun næsten.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Må beherske mig. Empty
IndlægEmne: Sv: Må beherske mig.   Må beherske mig. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Må beherske mig.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den lykkelige eng-
Gå til: