Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Må beherske mig.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Må beherske mig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Må beherske mig.   Må beherske mig. - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 11:43

Morgan blev lidt ved med at suge hans blod, men træk lidt efter sine tænder ud for ikke at gøre han for svagt. han slikkede blidt blodet væk fra hans hals og smilte "du smager faktisk ret godt" hviskede han og nussede ham videre på maven, og begynde stedet at kysse ham vådt på halsen
Tilbage til toppen Go down
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain


Antal indlæg : 383
Bosted : Nær sin herre
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

Må beherske mig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Må beherske mig.   Må beherske mig. - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Mar 2010, 07:27

Najee smilede tilfredst og lukkede kort øjnene da Morgan kyssede ham "Selvfølgelig smager jeg godt" sagde han så i et lille smil og lod hænderne køre ned af Morgans krop og ned til hans lår og strejfede kort ham mellem benene, han følte sig ikke usikker ved det her, men det var nok fordi at alt frygten blev udskiftet med nysgerighed, hans krop var jo slet ikke den samme som før og alt var nyt og spændene, han tænkte ikke en gang over at Morgan var en mand.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Må beherske mig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Må beherske mig.   Må beherske mig. - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Mar 2010, 07:35

Morgan gav et grin fra sig "du skulle lære at ikke være så selvglad" sagde han og pressede ham hårdt op af træet, og tog fat i hans hænder og lag dem op af træet over hans hoved. han så koldt på ham og gav et lille grin fra sig
Tilbage til toppen Go down
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain


Antal indlæg : 383
Bosted : Nær sin herre
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

Må beherske mig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Må beherske mig.   Må beherske mig. - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Mar 2010, 07:43

Najee lo lidt af hans kommentar og gjore ingen modstand, han så Morgan i øjnene med et flabet smil på læberne og fugtede sin underlæbe, mens smilet stadig hang på hans læber "Hvad hvis jeg godt kan lide at være en selvglad, selvcentreret, arrogant, Selvisk egoist der spytter på andres menninger og selv synes det mest pragtfulde i verden er sig selv?" sagde han og lagde hovedt svagt på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Må beherske mig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Må beherske mig.   Må beherske mig. - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Mar 2010, 07:49

Morgan så på ham og grinte lidt "så skal du nok passe på hvem du møder" sagde han og trykkede sit underliv mod hans og kyssede ham en enkel gang vådt på munden, og pressede ham tætter på træet
Tilbage til toppen Go down
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain


Antal indlæg : 383
Bosted : Nær sin herre
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

Må beherske mig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Må beherske mig.   Må beherske mig. - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Mar 2010, 07:53

Najee følte sig en smule kvast og det gjore ham utilfreds "Det ender med at du kvaser mig hvis du bliver ved med at presse mig indmod træet" sagde han så og så ned af sig selv, han vred sig en smule, selvom han nærmest ikke kunne bevæge sig "Idiot" mumlede han og så væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Må beherske mig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Må beherske mig.   Må beherske mig. - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Mar 2010, 08:02

Morgan så på ham og gav et grin fra sig "jamen det er jo altid godt" drillede han og kyssede ham vådt på munden "ja jeg elsker også dig" sagde han og tog sin ene hånd ned og åbne hans bukser, mens han holde hans hænder fat med den anden hånd
Tilbage til toppen Go down
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain


Antal indlæg : 383
Bosted : Nær sin herre
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

Må beherske mig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Må beherske mig.   Må beherske mig. - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Mar 2010, 08:13

Najee så op på sine hænder og vred dem kort, men smilede så og så på ham "Jeg bliver helt tændt når du holder mig sådan her" sagde han så og hans humør var igen godt, han så ned på morgans hånd før han så op på hans ansigt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Må beherske mig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Må beherske mig.   Må beherske mig. - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Mar 2010, 08:19

Morgan gav et grin fra sig "jamen det er jo bare godt" sagde han og lod sin hånd glide ind under hans bukser og nussede ham blidt mellem benene
Tilbage til toppen Go down
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain


Antal indlæg : 383
Bosted : Nær sin herre
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

Må beherske mig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Må beherske mig.   Må beherske mig. - Page 2 Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 06:00

Najee så kort op og lukkede kort øjnene, før han så på morgan igen og fik kuldegysninger selvom han ikke havde troet han kunne det, han fugtede sin underlæbe og så lidt ned af sig selv, han kunne mærke hvordan han stille blev mere og mere tændt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Må beherske mig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Må beherske mig.   Må beherske mig. - Page 2 Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 06:15

Morgan så på ham og blev ved med at nusse ham mellem benene, han begynde at kysse ham vådt på kinden og lukkede sine øjne lidt i
Tilbage til toppen Go down
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain


Antal indlæg : 383
Bosted : Nær sin herre
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

Må beherske mig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Må beherske mig.   Må beherske mig. - Page 2 Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 07:33

Najee gjore et hurtigt ryk med den ene hånd og fik den fri fra hans greb, han tog fat i morgans hånd der var nede i Najees bukser, han trak den op og tog fat i Morgans bukse kant og trak ham helt tæt på sig "Burde du ikke hellere få mig til at tænde dig istedet for at tilfredstille mig?" hviskede han så og hævede det ene øjnbryn, mest fordi han ikke forstod at morgan gav ham den her opmærksomhed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Må beherske mig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Må beherske mig.   Må beherske mig. - Page 2 Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 07:45

Morgan så bare på ham og slap hans anden hånd og satte sine hænder hurtigt på træet, han kunne ikke lade være med at smile "Jov måske skulle jeg" hviskede han og lag sit ansigt nede i hans hår og tog en dyb indånding af ham, han begynde stille at trække vejret tungt
Tilbage til toppen Go down
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain


Antal indlæg : 383
Bosted : Nær sin herre
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

Må beherske mig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Må beherske mig.   Må beherske mig. - Page 2 Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 07:57

Najee smilede og lænede sig indmod ham, han kyssede ham fugtigt på halsen og lukkede kort øjnene, før han åbnede morgans bukser og lynede ned "Tillad mig" hviskede han og smilede svagt, før han kyssede ham på halsen igen og lod tungen spille med, han tog hånden ned i hans bukser og ned på hans lår, han strejfede kort hans dims og nussede ham på de anden lår og ind på inderlåret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Må beherske mig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Må beherske mig.   Må beherske mig. - Page 2 Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 08:03

Morgan lukkede stille sine øjne i da han mærkede hans læber mod sin hals "du er velkommen" hviskede han og tog hårdt fat i træet så der kom huller fra sine fingere i træet, han bed sig i læben og træk bare vejret dyb for at få så meget duft af ham som muligt. da han mærkede hans læber mod sin hals igen så ventede han bare efter smerten, han åbnede sine øjne kort da han ikke mærkede den. han smilte lidt da han ikke sagde nået til alle hans ar på sin hals
Tilbage til toppen Go down
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain


Antal indlæg : 383
Bosted : Nær sin herre
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

Må beherske mig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Må beherske mig.   Må beherske mig. - Page 2 Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 09:38

Najee kyssede videre, i det han kunne dufte morgan havde blod i årene, han spærrede sine røde øjen og stopepde med at nusse, men havde stadig hånden ned i hans bukser, han sank kort og så på hans hals, han så godt arne, men kunne ikke tænke på andet end blodet, han lagde læberne mod hans hals og brorede så tænderne i hans hals, selvom han havde prøvet at beherske sig, han sugede hans blod og lukkede øjnene i igen, han havde stadig sin ene hånd nede i morgans bukser, men den lå helt stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Må beherske mig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Må beherske mig.   Må beherske mig. - Page 2 Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 09:44

Morgan åbnede sine øjne lidt da han mærkede at han stoppede, han gav et lille støn af nydelse da han mærkede hans tænder inde i sig. han lukkede sine øjne i igen og pressede ham lidt mere op af træet, han kunne ikke lade være med at smile og strakte sin hals lidt mere. han holde godt øje med hvor mange kræfter han ville miste, og var klar til at få ham stoppet hvis han ikke selv ville slippe. han kunne mærke hvor meget tændt han blev af den smerte hans tænder gav ham
Tilbage til toppen Go down
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain


Antal indlæg : 383
Bosted : Nær sin herre
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

Må beherske mig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Må beherske mig.   Må beherske mig. - Page 2 Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 09:49

Najee trak hånden op af hans bukser og lagde den om ham, han sugede til og gav nogle små tilfredse lyde fra sig da han nød følelsen af blod i sin mund , han strammede grebet om ham og havde øjnene knebet i, Najee ville nok ikke selv kunne stoppe, det var meget sjællendt, faktisk havde han aldrig stoppet selv når han var ved at drikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Må beherske mig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Må beherske mig.   Må beherske mig. - Page 2 Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 09:53

Morgan åbnede langsomt sine øjne "Najee, stop ikke mere" hviskede han og ville fra i god tid, så han ville havde mange kræfter til at få ham stoppet. han tog blidt fat i hans hals med den ene hånd, og lod ham få chancen for selv at stoppe. han lukkede sine øjne i og ville helst ikke øddelægge det at han selv var tændt, med at få hans tænder væk fra sin hals
Tilbage til toppen Go down
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain


Antal indlæg : 383
Bosted : Nær sin herre
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

Må beherske mig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Må beherske mig.   Må beherske mig. - Page 2 Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 09:57

Najee gav en utilfreds lyd fra sig, men anstregte sig og trak ´langsomt sine tænder ud af hans hals og bed sig selv hård i underlæben for ikke at ´bide igen, han sank det blod han havde i munden og så op på ham, han slap sin underlæbe og smilede så over sig selv, han slikkede sine læber af fra blod og så ham i øjnene imens.

//logger af , godnat, skrives//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Må beherske mig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Må beherske mig.   Må beherske mig. - Page 2 Icon_minitimeOns 17 Mar 2010, 10:01

Morgan kunne ikke lade være med at smile når han mærkede at han træk sine tænder ud igen, han vende sit blik ned mod ham og lod sin hånd glide op og tage fat i hans hage. han lukkede sine øjne kort i og kyssede ham ømt på munden "jeg er stolt af dig" sagde han og nussede ham blidt på hagen, han lod sin hånd glide ned og nusse ham blidt på låret og smilte stort
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Må beherske mig. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Må beherske mig.   Må beherske mig. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Må beherske mig.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den lykkelige eng-
Gå til: