|
| Hvor er her dejligt... | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Hvor er her dejligt... Ons 24 Mar 2010, 03:40 | |
| Dato : 23 Marts Årstid : Forår Dag : Tirsdag Vejr : solen skinner, lidt rolig vind. Sted : Midt i den fredsfyldte skov Tid : midt på dagen Omgivelser : Masser af smukke træer og blomster, selv om vinteren kun lige er rigtig slut, er mange planter begyndt at blomstre eller komme op af jorden. Der ligger dog stadig et tæppe af efterårs blade på jorden.
Thrandil gik på en af stierne i skoven. Forår var hans ynglings årstid, hvor alt springer frem og blomstre...Eller næsten alt. Foråret var en ny start på året, for ham, hvor alt og alle er glade for at solen er tilbage og hvor alt bliver smukt. Derfor, selv om han altid går ture, men specielt derfor gik han gennem skoven idag. Han nød følsen af den stadig kølige vind, af blomster der skulle til at springe ud og endnu bedre! solen der skinnede ned gennem bladene. Fuglene sang lystigt, de skulle jo til at bygge reder. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvor er her dejligt... Man 29 Mar 2010, 01:17 | |
| Rachel var faret vild det skete ret tit da hendes sted sans virkelig var dårlig. "hvorfor mig" sagde hun til sig selv og sukkede. Hun kiggede rundt og så blomsterne allerede var ved at springe ud det gjorde hende glad for det var tegn på at den lange kolde vinter var over, Ray (Rachel) kiggede op i himlen og så på to fugle der fløj fordi det gjorde Ray lidt jaloux hun kunne ikke flyve i mere end 4 min. efter en bil ulykke |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvor er her dejligt... Man 29 Mar 2010, 01:25 | |
| Thrandil bemærkede pludselig en anden lyd foran sig, af tunge skridt. Han gik lidt hurtigere for at se hvem det var. Da han var kommet omkring det næste hjørne så han hende. Han begyndte at gå et par metre bag hende mens han studerede hende med øjnene. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvor er her dejligt... Man 29 Mar 2010, 02:15 | |
| Ray havde hendes vinger fremme den begge vinger var hvide men med sorte fjer for neden af vingerne hun vente sig om og så en dreng og så hurtigt det var en elver og blev lidt mere tryk hun smilte "hej" sagde hun venligt hvad skulle hun ellers sige? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvor er her dejligt... Man 29 Mar 2010, 02:43 | |
| Han stoppede op "Hej" svarede han og så fortsat på hende med sine klare, skarpe øjne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvor er her dejligt... Man 29 Mar 2010, 06:27 | |
| Ray smilte "hvad laver du her ude?" spurte hun |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvor er her dejligt... Man 29 Mar 2010, 19:07 | |
| "Hvad skulle jeg ellers? Jeg høre til i skoven, byer er sjove, ja, men kedelige i længden" smilte han og lagde hoved en anelse på skrå mens han så på hende. "Hvad med dig?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvor er her dejligt... Tirs 30 Mar 2010, 00:11 | |
| "jeg umm anhem *hostede* er faret vild" sagde Ray og tænkte han nok bare ville grine af hende, Ray var ikke stolt over hendes stedsans |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvor er her dejligt... Tirs 30 Mar 2010, 04:29 | |
| Han smilte, men det gjorde han også før, han grinte ikke, det lå ham fjernt at at grine af andre. "Det er også en stor skov" sagde han, han studerede hende en ekstra gang "Jeg kan godt vise dig ud" sagde han så |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Hvor er her dejligt... | |
| |
| | | | Hvor er her dejligt... | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|