Dean smilede "Hey der findes ingen dumme spøgsmål kun dumme svar" sagde han med et skævt smil han kunne godt se hun rødmede og kiggede derfor ud på vandet
Gæst Gæst
Emne: Sv: Strand aften Søn 18 Okt 2009, 01:44
Hun smilte, "Ja"sagde hun og rejste sig, og begyndte at danse rundt igen. Hun var pludseligt i et super humør til at danse. Hun stoppede og smed sine vans, og begyndte så at danse igen. Hendes øjne lyste lidt op af glæde.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Strand aften Søn 18 Okt 2009, 01:46
Dean smiede og kiggede på hendes dans med et smil han klappede lidt i hænderne og smilede så igen
Gæst Gæst
Emne: Sv: Strand aften Søn 18 Okt 2009, 01:51
Hun grinte og dukkede for ham. "Mange tak, Du har været et dejligt publikum"grinte hun og gik hen til ham, og satte sig ved siden af ham igen.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Strand aften Søn 18 Okt 2009, 02:05
Dean smilede "Og du har været en god danser" sagde han med et skævt smil "Me jeg er ked af det jeg bliver nød til og løbe" han reste sig og drak ølen færdig og begyndte og løbe "Hey tak for øl" råbte han efter hende og løb ud i skoven og forsvandt
//Out //
Gæst Gæst
Emne: Sv: Strand aften Søn 18 Okt 2009, 02:12
"Jamen hej hej"sagde hun sille, og så lidt efter ham.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …