Nathan vångede da en hånd ramte ham, "Hey.. hvorfor slår du" Nathan sætte sig op og kiggede på hende. Han var van til folk var ligeglad med om han lå på dem.. Da han jo var ret lækker , Nathan var aldrig blevet slået af en pige før, han kiggede rundt.. alle sov.. Han kunen godt se da han så tilabge på Valencia, at glad var hun ikke.. han rejste sig og rystede kort på hovedet af hende, og tog sit tøj på og gik ud i køkknet og begyndte og lave morgen mad til dem alle sammen. for nårh man var en af dem der vångede først skulle man sører for morgenmad.. Nathan skuddede og kørte træt en hånd igennem sit hår.. og havde stadig ikke fatted at hun som den eneste pige, havde slået ham.. men forhelved, hun var jo ikek som ander piger ..
Valencia Admin
Antal indlæg : 950 Bosted : I en lejlighed i Werclare by. Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.
Valencia fnøs bare surt og satte sig op da han flyttede sig, hun rejste sig op og så hen mod køkkenet og tænkte hun kunne nå at skifte imens han lavede morgenmad, hun tog sin Bh på inden under nattrøjen og trak derefter trøjen af og fandt det ekstra sæt tøj hun havde taget med frem, tøjet var bare noget enkelt tøj, ikke noget særligt, men hun orkede altså ikke at have den kjole på igen, hun trak sine natbukser af og tog sit tøj på, hun fandt en børste og redte sit hår som ikke længere var glattet med havde flotte krøller, hun tog pandebåndet i håret og sat sit hår i en hestehale bagpå, idag havde hun alligevel tænkt sig at tage hjem.
Nathan Lavede mad men havde godt set at hun var i gagn med at skifte tøj da han faktisk var på vej ind og sige undskyld.. noget han aldrig havde gjort, eller tænkt sig og gøre.. han hørte at de ander vångede, ahn smilede stille. og gik der ind, "Så det jers tur til og stå i køkknet.. mig og Valencia har været i gang med noget af det" han løj om Valencia for at kunne snakke med hende. ahn gik ehn til ehnde og rakte hånden frem imod hende, "Undskyld.. for i nat" hviskede han ..
Valencia Admin
Antal indlæg : 950 Bosted : I en lejlighed i Werclare by. Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.
Valencia lynedde sin taske og vendte sig mod ham, hun så ned på hans hånd og bed sig svagt i inderlæben "Lavede vi noget?" spurgte hun så og kneb øjnene svagt sammen, for hvis, ville hun ikke tilgive ham, aldrig. Hun så ham i øjnene for at sikre sig han ikke løj, hun håbede inderligt på et nej, for hun kunne slet ikke huske noget og hun ville helst huske sin første gang og helst som noget specialt.
Nathan så på hende og rystede på hovedet, han kiggede ehnde i øjne. "Nej!.. Det lover jeg dig" Nathan sagde aldrig det ord.. hvad skete der lige for ham.. hvad lavede han.."Jeg syntes du er rigtig sød og det her var første og sidste gang.. at jeg rør dig" han bakede lidt væk fra hende- for at hun kunne stole på ham ..
Valencia Admin
Valencia så lidt på ham uden at sige noget ".. Jeg tror på dig .. og du er tilgivet" sagde hun så stille og så ham pludseligt ikke som den irriterende playboy der kun var ude på én ting, hun smilede svagt og gik et skridt frem mod ham, hun gav ham et blidt kram og fjernede sig igen fra ham "Undskyld jeg slog dig" sagde hun så og smilede svagt.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …