The Lost World - Who writes the story? |
|
| Englen i Reggie club | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Englen i Reggie club Fre 02 Apr 2010, 01:42 | |
| Sted: The Reggie club Tid: 23.33 omgivelser: folk der danser date: irl Dag: irl verj: stjerneklar himmel/ koldt
Emily sad alene over i et hjørne og så folk der dansede kun havde en drink i hånden og drak den langsomt hun var ikke van til at drikke hun var en engel men ikke en normal engel hendes vinger var sorte og hun var en dødsengel dog havde hun trukket vingerne ind i ryggen så hun lignede et normalt menneske |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Englen i Reggie club Fre 02 Apr 2010, 01:49 | |
| Nathan kom ind i cluben med en hel masse venner. Han havde et stort smil på læberne. Nathan elskede og feste men han lavede sjovt nok næsten ikke andet.. Nathan's venenr venner gik ud til alle muliger piger.. Nathan smilede stort og gik op i baren og bestillede 5 øl til nogle af hans venner og en til ham selv.. vennerne kom hurtigt hen til ham. han kiggede rundt og så på en pige (Emliy) og smilede stort.. og blinkede kort til hende med det ene øje.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Englen i Reggie club Fre 02 Apr 2010, 01:54 | |
| Emily så overrasket til drengen og kiggede så hurtig rundt for at se om det var til en anden men siden ingen kiggede på ham så pejede Emily på sig selv og mente *blinker du til mig?* hun kiggede på ham spørgene og smilte så sødt/venligt til ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Englen i Reggie club Fre 02 Apr 2010, 01:58 | |
| Nathan smilede da hun kiggede rundt og lavede et svagt nik med hovedet som svar på at det var hende han blinkede til. Han smilede sødttil hende men lukkede så øjne og tog en stor tår af sin øl og sætte den så på bordert og sætte sig ved siden af hende og kiggede på hende og smilede til hende.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Englen i Reggie club Fre 02 Apr 2010, 02:05 | |
| "hej" sagde Emily og smilte hun rettede kort på hendes pandehår og kiggede på drengen "mit navn er Emily, Emily Loveless Phantomhive" presentede hun sig selv |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Englen i Reggie club Fre 02 Apr 2010, 02:07 | |
| Nathan nikkede kort "Hey" sagde han og pillede lidt ved sin øl.. han kiggede roligt på hende med et smil. "Ntahn" præsentrede han sig kort da han var skide ligeglade med folks efternavne .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Englen i Reggie club Fre 02 Apr 2010, 02:13 | |
| "Nathan" gentog Emily for at kunne huske det hun tog en tår af hendes drink og kiggede så igen på Nathan "kommer du her tit?" spurte hun |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Englen i Reggie club Fre 02 Apr 2010, 02:17 | |
| Nathan nikkede kort da hun gentog hans navn. Han tog en tår af sin øl og smilede til hende og nikkede igen og slugte det han havde i munden. "Ja.. lidt for mange gange" han smilede til hende. "Men har ikek set dig imens jeg har været her" han smilede til hende .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Englen i Reggie club Fre 02 Apr 2010, 02:23 | |
| "det er min første gang jeg er her" sagde hun og grinte "hmm du er ikke menneske vel? din aura er anderledes hmm vampyr..nej dæmon ikk?" spurte Emily nyssgerig |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Englen i Reggie club Fre 02 Apr 2010, 02:41 | |
| Nathan smilede til hende,. "Okay.. Hvad synes du så om stedet" spugerte han med et smil og kiggede roligt på hende. "Jeg er Dæmon" sagde han og blinkede igen til hende og rykkede lidt tætter på hende.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Englen i Reggie club Fre 02 Apr 2010, 02:50 | |
| "det er fint men lidt ensomt når man ikke har nogle venner med" sagde hun og smilte "en dæmon huh? jeg er en Engel eller rettere en dødsengel" sagde hun og smilte , Emily rykkede ikke væk da han rykkede tættere på hende hun virkede ikke bange for ham "hvilken slags dæmon?" |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Englen i Reggie club | |
| |
| | | | Englen i Reggie club | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|
|