| New lifestyle ^^ | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Søn 11 Apr 2010, 22:55 | |
| Pandora sukkede og kiggede op på himlen. Hun vidste ikke hvor de skulle tage hen.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Søn 11 Apr 2010, 23:18 | |
| Andy hev hende med ned af en gade og gik videre, han stoppede op foran en gammel før og åbnede den og gik der ind. han slap hendes hånd og så sig omkring, selv om der ikke var særlig meget at se da der var mørkt "er dette godt nok ?" spurgte han om |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Man 12 Apr 2010, 04:35 | |
| Pandora var tæt på at vælte da han hev hende med men genvandt balancen og gik med ind i rummet. ''Så længe der ikke er sol er alt godt'' mumlede hun og kiggede rundt i det mørke rum. Hun var træt af at hun ikke kunne være ude i solen.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Man 12 Apr 2010, 10:50 | |
| Andy nikkede og så sig omkring "her er ikke nået" sagde han og bed sig i læben og satte sig op af en væg |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 13 Apr 2010, 03:14 | |
| Pandora sukkede og kiggede undskyldene på Andy inden hun gik over og satte sig overfor ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 13 Apr 2010, 03:16 | |
| Andy så på hende og smilte bare, mens han tænkte på om han ikke bare skulle rejse væk. og ikke se sig tilbage da han følte at alt bare gik galt for ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 13 Apr 2010, 03:18 | |
| Pandora sukkede og kiggede ned i gulvet. Hvis man kunne kalde det det? ''Undskyld vi skal være herinde'' mumlede hun og bed sig i læben. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 13 Apr 2010, 03:22 | |
| Andy rystede på hovedet selv om han ikke var sikker på at hun kunne se det "det er helt okay" sagde han og bed sig i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 13 Apr 2010, 03:29 | |
| Pandora nikkede og var ikke helt sikker på at han mente det men tænkte ikke mere over det. Han kunne os bare gå hvis det var han ville det, hun ville ikke holde ham tilbage men hun skulle ihvertfald blive her indtil solen gik ned igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 13 Apr 2010, 03:34 | |
| Andy blev bare siddende og smilte og bed sig i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 13 Apr 2010, 03:40 | |
| Pandora bed sig kort i læben og blev ved med at kigge ned i det stenhårde gulv. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 13 Apr 2010, 03:47 | |
| "hvad skal vi snakke om ?" spurgte han stille om |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 13 Apr 2010, 03:53 | |
| Pandora kiggede op og trak stille på skulderen. ''Det ved jeg ikke?'' mumlede hun. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 13 Apr 2010, 04:20 | |
| Andy nikkede og tænkte lidt over det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 13 Apr 2010, 06:54 | |
| Pandora kløede sig på kinden da hun ikke vidste hvad de skulle snakke om. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 13 Apr 2010, 07:08 | |
| Andy smilte og så bare på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 13 Apr 2010, 07:22 | |
| Pandora smilte stille tilbage og vuggede sig fra side til side. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 13 Apr 2010, 07:30 | |
| "kan du huske den tid når du var menneske ?" spurgte han om for at havde nået at snakke om |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 13 Apr 2010, 07:42 | |
| Pandora så op på ham og bed sig lidt i læben. ''Altsåå..'' mumlede hun og rystede på hovedet. Uanset hvor meget hun prøvede så var der aldrig noget hun kunne huske. ''Kan du?'' spurgte hun og gnaskede sig lidt mere i læben. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 13 Apr 2010, 07:43 | |
| Andy så på hende og rystede på hovedet "nej det kan jeg ikke" hviskede han og bed sig i læben og træk lidt på skulderne og ville ønske at han kunne huske |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 13 Apr 2010, 07:49 | |
| Pandora bed sig i læben og ville ønske hun kunne huske sin familie. ''Men.. Næsten alle dem jeg kender af vampyre og engle har levet så lang tid men jeg har aldrig set dem da jeg var menneske også selvom jeg har boet her hele mit liv'' mumlede hun og så tænkende ned i gulvet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Tirs 13 Apr 2010, 08:18 | |
| Andy nikkede og bed sig i læben og lyttede bare på hvad hun sagde |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Fre 16 Apr 2010, 06:53 | |
| Pandora sagde ikke mere men lod sin hånd glide over gulvet. Da hun tog sin hånd til sig igen var den helt grå af støv. ''Hmm'' mumlede hun og lavede store øjne. Hun rejste sig og forsøgte at finde et eller andet lys så man kunne se mere af rummet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Fre 16 Apr 2010, 08:08 | |
| Andy så på hende og bed sig i læben, og fugtede hende så godt han kunne med sit blik |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Lør 17 Apr 2010, 00:53 | |
| Pandora sukkede og havde ikke lige tænkt over hun jo bare kunne lyse rummet op med sin evne. Der stod et lille lys ikke så langt fra hende og hun smilte tilfreds. Hun gik derover og satte ild til lyset. ''Ihh lyys'' grinte hun og tog det op i hænderne med et smil. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ | |
| |
|
| |
| New lifestyle ^^ | |
|