| New lifestyle ^^ | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Lør 17 Apr 2010, 00:54 | |
| Andy smilte bare til hende og lukkede sine øjne kort i da han mærkede lyset i sine øjne |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Lør 17 Apr 2010, 01:15 | |
| Pandora satte sig ned lidt fra ham og stilte lyset foran hende. Hun betragtede ilden og smilte som om det var noget hun aldrig havde set før. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Lør 17 Apr 2010, 01:51 | |
| Andy så bare på hende og smilte svagt "hvorfo.. hvorfor blev du forelsket i mig ? altså jeg mener er der er grund ?" spurgte han om og lag sin ene hånd om i nakken og pillede lidt ved sit nakkehår |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Lør 17 Apr 2010, 02:29 | |
| Pandora så op på ham og vidste egentlig ikke rigtigt hvad hun skulle sige. ''Æhe.. Du er bare ikke til at stå for'' svarede hun og smilte lidt. Hun kiggede ned på ilden igen og lod hånden gå igennem det igen og igen uden der rent faktisk skete noget. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Lør 17 Apr 2010, 07:36 | |
| Andy så på hende og lyttede på hvad hun sagde, han nikkede og var nået af det som han helst ikke ville havde hørt. han sukkede lidt for sig selv og bed sig i læben af det hun sagde, da han godt ville havde at folk kunne stå for ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Man 19 Apr 2010, 02:06 | |
| Pandora lukkede øjnene lidt og sukkede stille. ''Nej.. Du er bare.. vildt sød'' hviskede hun og så ned i gulvet. Hun vidste virkelig ikke hvad hun mere skulle sige end det. Altså hun elskede ham overalt. Som ven. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Man 19 Apr 2010, 02:08 | |
| Andy nikkede og sukkede og lag sit ansigt ned mod sine knæ "hader mig selv" hviskede han og lod sin tunge glide hen over sine læber, og ønskede jo ikke at der var nogen der var forelsket i ham. da han jo ikke ville havde nogen anden end Dean |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Man 19 Apr 2010, 02:11 | |
| Pandora kravlede hen til ham og satte sig på knæ foran ham. ''Nej.. Du må ikke hade dig selv..'' hviskede hun og så på ham. Hun ville ikke have at han skulle hade sig selv, på grund af det. Det var jo ikke han's skyld. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Man 19 Apr 2010, 02:17 | |
| Andy træk på skulderne "men det gør jeg, hvorfor skal alle blive forelsket i mig ?" sagde han og så op på hende og rykkede sig lidt væk fra hende, og bed sig i håndledet |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Man 19 Apr 2010, 02:20 | |
| Pandora så på ham, og tog fat i han's håndled inden hun tog det væk fra han's mund. ''Hold nu op..'' hviskede hun og slap det igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Man 19 Apr 2010, 02:22 | |
| Andy så surt op på hende da han hørte hvad hun sagde "ved du hvordan det er at man tror at man har venner også er de bare forelsket i en ? jeg har bare lyst til at havde venner, ikke folk omkring mig som bare går med mig fordi de vil havde mig.. men fordi de er mine venner, jeg fortæller dem ting som man kun gør med venner" sagde han og træk sit håndled til sig og rykkede sig et stykke væk fra hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Man 19 Apr 2010, 02:29 | |
| Pandora så ned i gulvet, og vidste virkelig ikke hvad hun skulle sige. ''Jeg er din ven.. Det at man bliver forelsket er ikke noget man kan gøre for..'' sagde hun og så op på ham. Det var jo ikke meningen at hun skulle blive forelsket i ham. Hun kravlede forsigtigt over til ham og bed sig hårdt i læben. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Man 19 Apr 2010, 02:38 | |
| Andy rystede på hovedet og så væk fra hende "man bliver ikke forelsket i ens venner" hviskede han og havde aldrig prøvet at blive forelsket i nogle af sine venner, da dem han blev forelsket gjorde han inden de blev venner. han kunne godt høre at hun kom tætter på og sad bare helt stille |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Man 19 Apr 2010, 02:55 | |
| Pandora stoppede ikke så langt fra ham. ''Jeg er heller ikke forelsket i dig længere'' mumlede hun og bed sig i læben. Hun lagde forsøgende en hånd på han's knæ og så op på ham. Hun ville jo ikke ødelægge noget, men det gjorde hu åbenbart alligevel. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Man 19 Apr 2010, 02:59 | |
| Andy lod hende bare lægge hendes hånd på sit knæ, han rystede på hovedet af hende "sludder" sagde han bare og sad bare helt stille og bed sig i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Man 19 Apr 2010, 03:02 | |
| Pandora rystede på hovedet og mente det hun sagde. ''Jeg mener det jeg siger..'' mumlede hun og tog sin hånd til sig. Hun bed sig hårdt i læben for ikke at græde, det ville ikke være godt at græde nu men det var det hun havde allermest lyst til. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Man 19 Apr 2010, 03:09 | |
| Andy sad bare helt stille og vende sit blik mod hende "du må godt kysse mig hvis du vil" sagde han og fugtede kort sine læber, og ville se om hun ville gøre det eller ikke. han så bare på hendes ansigt og ville helst se efter hendes hånd, men gjorde det dog ikke |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Man 19 Apr 2010, 03:17 | |
| Pandora så på ham, og rystede på hovedet. Hun gjorde det ikke, og havde heller ikke lyst når de på en måde næsten lige havde skændes. Hun sukkede kort og krasede lidt på sin hånd. Dog ikke så der gik hul, men bare blidt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Man 19 Apr 2010, 03:19 | |
| Andy nikkede og så på hende "okay" sagde han og fjernede ikke sit blik fra hende, kunne dog heller ikke finde på nået at sige |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Man 19 Apr 2010, 03:22 | |
| Pandora så op på ham igen og bed sig i læben. Hun var helt stille, da hun intet havde at sige. Lyset gik lige så stille ud men de kunne stadig se hinanden bare ikke med lige så stor lethed som før. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Man 19 Apr 2010, 03:26 | |
| Andy så bare på hende og åbnene kort sin mund for at sige nået, men kunne ikke finde på nået og lukkede den derfor hurtigt i igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Man 19 Apr 2010, 03:30 | |
| ''Det var ikke meningen..'' mumlede hun og så op på ham. Det var jo ikke meningen at hun bare lige sådan skulle blive forelsket i ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Man 19 Apr 2010, 03:34 | |
| Andy rystede på hovedet og kyssede hende en enkel gang på kinden "det gør ikke nået" hviskede han og lag sig op af væggen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Man 19 Apr 2010, 03:39 | |
| Pandora smilte lidt og skubbede lyset væk. ''Tak..'' svarede hun og bed sig lidt i læben. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ Man 19 Apr 2010, 03:41 | |
| Andy lukkede sine øjne i og kunne mærke at han havde blevet helt træt, men han kunne ikke få sig selv til at sove |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: New lifestyle ^^ | |
| |
|
| |
| New lifestyle ^^ | |
|