Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Gøre rent på caféen..

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Gøre rent på caféen.. Empty
IndlægEmne: Gøre rent på caféen..   Gøre rent på caféen.. Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 10:04

Sted. Roses café
Tid. 14.32
Omkring. No one
Vejr. Solen skinder og det er varmt
Dag+ dato. IRL
Påklædning. cowboy shorts, grøn t-shirt og bare fødder

Rose havde sin Ipod-høretelefoner stukket ind i ørene og havde den på fuld skrue. Hun nynnede muntert med på en sang og havde taget en moppe og en spand vand midt ude på gulvet. Stolene var taget op på bordene og der var intet andet end bordben som kunne gå i vejen for moppen. Rose havde haft syntes at caféen havde trængt til en venlig hånd og hun havde derfor lukket caféen for at gøre rent, men døren var dog stadig åben så der kunne komme frisk luft ind. Hun begyndte hurtigt at moppe gulvet og så ned på det våde gulv og blev ved med at nynne. Det var utrolig varmt udenfor og indenfor var det heller ikke meget bedre. Rose havde stillet en kasse med sodavand i køleskabet og havde allerede en fremme på et bord ikke så langt væk. Hendes fødder var bare da de var mere rene end sko og der var ingen som skulle gøre gulvet beskidt. Det tog alt for lang tid til at vaske det igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gøre rent på caféen..   Gøre rent på caféen.. Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 01:10

David gik elegant ned asf gaden og mimede en figur til et skuespil han snart skulle spille i teateret. han havde et glad smil på læben og ebgyndte næsten at danse. han var i godt humør som han ikke havde været i et godt stykke tid nu, men nu var han igodt humør og det var godt. efter lidt tid var han kort i sin helt egen verden. det resulterede i at han i et lille sving bankede direkte ind i ruden til en café.

//sorry at det bed så kort//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gøre rent på caféen..   Gøre rent på caféen.. Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 01:30

Rose var ved at tabe moppen da der var en som gik direkte ind i ruden. Hun vendte sig hurtigt om og så en fyr stå derude og så ret glad ud, men dog stadig lidt fraværende ud. Hun stillede moppen fra sig og gik over og stak hovedet ud af den åbne dør "Er du okay?" spurgte hun og kunne ikke lade vær med at smile over fyrens uopmærksomhed.
// Jeg overlever nok ;P//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gøre rent på caféen..   Gøre rent på caféen.. Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 01:36

David stod og ømmede sit hovede lidt, da det faktisk havde gjort lidt ondt. han hørte så en pige stemme og kunne tydeligt dufte engle duften. han vendte blikket hen på hende og smilte fjovet "ja jeg er helt okay..jeg gik bare lige i min egen verden undeskyld hvis jeg forskrækkede sig" sagde han med et lille grin og bukkede som man bukkede på et teater "David" præcenterede han sig som imens han brugte sine evner for at finde ud af det vigtigste om englen.

//godt godt det skal nok prøve bedre ^^//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gøre rent på caféen..   Gøre rent på caféen.. Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 01:48

Rose kunne mærke at David var et væsen, men vidste ikke helt præcist hvad han var. Hun rystede på hovedet "Du forskrækkede mig da ikke.." løj hun og tog sine høretelefoner ud af ørene så hun bedre kunne høre ham. Hun smilte svagt da han bukkede og præsenterede sig "Hyggeligt at møde dig, David" sagde hun høfligt "Jeg hedder Rose" sagde hun og så på ham "er du helt sikker på at du er okay?" spurgte hun bare for at være sikker på at han ikke havde skadet sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gøre rent på caféen..   Gøre rent på caféen.. Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 07:28

David så på hende ogs milte skævt "så siger vi det" sagde han da han godt vidste hun løj. han ømmede sig lidt igen og var da også blevet lidt rød i panden. han smilte lidt af det hun sagde "også hyggeligt at møde dig også rose" sagde han med et glad smil og så lidt ind i caféen. han stod sådan lidt og overvejede hendes spørgsmål i lidt tid "ja..jeg tror jeg r okay" forsikrede han hende og så på hende igen med et skævt smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gøre rent på caféen..   Gøre rent på caféen.. Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 08:17

Rose nikkede svagt og så derefter ind i caféen "Øhm.." mumlede hun og så tilbage på David "Vil du med ind?" spurgte hun og pegede indenfor og smilte til ham og ville nu gerne have lidt selskab.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gøre rent på caféen..   Gøre rent på caféen.. Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 09:52

David så på hende og nikkede kort "jo tak..." sagde han med et lille smil og kiggede ind af vinduet igen. han gik så hen til hende og gik ind af døren.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gøre rent på caféen..   Gøre rent på caféen.. Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 22:10

Inden at han kunne nå at komme for langt ind tog hun forsigtigt fat i hans arm "Har du beskidte støvler? Jeg har lige vasket gulv" sagde hun med et lidt undskyldene smil og så op på David og lod derefter sit blik gå ned på sine bare fødder. Hun ville helst ikke skulle til at vaske det en gang til.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gøre rent på caféen..   Gøre rent på caféen.. Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 01:55

Davdi så på sin arm og stoppede op. han så ned på sine fødder og skubbede sine sko af "undskyld..vidste jeg ikke.." sagde han undskyldende og bukkede kort som en ekstra undskyldning. han tankte aldrig over han bukkede så meget, da det var noget man lærte på teateret for at være venlig og vise respekt for andre.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gøre rent på caféen..   Gøre rent på caféen.. Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 01:57

Rose gav slip på hans arm og trak på skuldrene "Det gør ikke noget. Det kunne du jo ikke vide" sagde venligt og så at han bukkede ret meget, men ville ikke begynde at kommentere det. Hun gik muntert ind sammen med David og gik hurtigt hen til et lille køleskab henne ved en lille bar "Vil du have et eller andet?" spurgte hun da det jo var ret varmt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gøre rent på caféen..   Gøre rent på caféen.. Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 02:30

David smilte skævt "god..." sagde han og gik med ind. han så lidt rundt og hævede det ene øjenbrynd. han vendte så blikket med Rose og rystede stille på hovedet "ellers tak..." sagde han høfliogt og smilet glad. David vendte blikket mod ruden han var gået ind i og syntes egentlig det havde været ret pinligt han bare var gået ind i ruden fordi han ikke havde set sig for.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gøre rent på caféen..   Gøre rent på caféen.. Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 02:46

"Du kan bare tage en stol ned fra en af bordene hvis du vil sidde ned" sagde hun muntert da alle stolene var blevet taget op så hun kunne komme ordentligt til. Hun lukkede for køleskabs døren da han ikke ville have noget og gik over og stillede spanden med vand og moppen lidt væk og så på David "Men fortæl mig så, David.. Hvordan kan det så være at du gik ind i ruden?" spurgte hun da hun kom tilbage og smilte til ham og syntes at det var noget underligt noget at gå ind i en rude.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gøre rent på caféen..   Gøre rent på caféen.. Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 02:58

David nikkede kort og gik hen til et af bordene. han stod og studerede stolene lidt for at finde den han helst ville side på, men vaglte så hen. han tog stolen ned og stilte dne ned på gulvet. han lod sig dumbe ned på stolen og tænkte lidt over at han var gået ind i ruden. han så hen på ruden og tænkte lidt over hvad han skulle sige "øhm...jo ser du jeg går tit i min egen verden og især når jeg øver mig på en ny rolle...så jeg var lidt uopmærksom og gik ind i ruden" sagde han med et kajtet smil og grinte lidt af sig selv, da han kunne høre hvor latterligt det egentlig lød.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gøre rent på caféen..   Gøre rent på caféen.. Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 03:01

Rose nikkede over det han sagde og smilte muntert "Det kender jeg godt, det med at være i sin egen lille verden" sagde hun og tog en stol ned og satte sig lidt overfor ham og så på ham "'Ny rolle'? Er du skuespiller?" spurgte hun nysgerrigt og elskede at høre om ting indenfor skuespil. Det var interesant og hun havde altid haft lyst til at være med i et eller andet stykke eller sår'n noget. Det kunne jo være ret skægt at prøve det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gøre rent på caféen..   Gøre rent på caféen.. Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 03:40

David grinte lidt oig nikkede "det tror jeg mange kender" sagde han og smilte glad til hende. han træk sine ben op til sig og støttede fødderne på kandten af stolen, imens hånd lage arnmene om sine ben. han så på hende og nikkede stille til det hun sagde "ja,,jeg har været skuespiller i 2 år" sagde han og lagde hovedet svagt på skrå. han havde egentlig tjent mange penge på de 2 år, han var hjo også rimelig hurtigt blevet kendt der var jo nærmest ikke gået mere en to måneder så var han med i flere film og teaterstykker.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gøre rent på caféen..   Gøre rent på caféen.. Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 04:07

Rose nikkede og smilte til ham "Det lyder da vildt spændene" sagde hun og så på ham "Hvad er det for et stykke du er med i nu så?" spurgte hun og betragtede ham og satte sig med sit ene ben under sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gøre rent på caféen..   Gøre rent på caféen.. Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 05:39

David nikkede og smilte lidt af det "mmmh..tja" sagde han og grinte lidt. han holdte om sine ben og stirrede lidt på Rose "et udendørst teater nede ved havnen der hedder ulykkelig til verdenen ænder..vare ca 2 timer" svarede han med et skævt smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gøre rent på caféen..   Gøre rent på caféen.. Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 06:03

Rose nikkede og smilte til ham "Det lyder da som et spændene stykke. Hvis jeg får tid til det vil jeg da gå ned og se det" sagde hun og kløede sig tænkende på kinden og så på David og så hvordan han holdt om sine ben og lagde hovedet let på skrå og smilte lidt da det ikke var normalt for en fyr på hans alder at sidde sår'n med sine arme omkring sine ben.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gøre rent på caféen..   Gøre rent på caféen.. Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 06:59

David smilte tilbage til hende og styderede hende lidt med blikket "he okay det er et gratis stykke så du kan bare komme og se...og gå igen hvis du ikke vil se det..." sagde han og lagde sin hage på sine knæ. han lukkede stille sine øjne og gabte stille. han blev altid lidt søvnig af at sidde på den måde, men det var hans ynglings måde at sidde på "hvad med dig?...hvad arbejder du med? eger du denne café eller?" spurgte han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gøre rent på caféen..   Gøre rent på caféen.. Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 07:34

"Okay" sagde hun muntert og strakte sig og følte sig lidt træt efter at have været igang den dag. Hun nikkede derefter og så på David "Ja, jeg ejer sår'n set den her café. Den gamle ejer døde her for nogle få måneder siden og han havde ikke nogen andre at give den til, så den gik sår'n set til mig" sagde hun og trak på skuldrene og var nu glad for at have fået den.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Gøre rent på caféen..   Gøre rent på caféen.. Icon_minitime

Gøre rent på caféen..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: