|
| en aften der ville skabe tanker...(adam) | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: en aften der ville skabe tanker...(adam) Lør 24 Apr 2010, 23:16 | |
| Dato : d. 10 juli Årstid : sommer Dag : lørdag Vejr : en smuk lys sommer aften. Sted : the reggie club Tid : 23.30
viol så sig rundt da hun gik ned af gaden, hen til klubben. hun havde ikke været der før, men hun trængte til at komme lidt væk fra hverdagen. hendes hår bølgede i den blide vind, og hendes øjne lyste i skæret fra månen. hun havde ingen taske med. omkring hende kom der flere og flere mennesker til. og viol kunne dufte en masse forskellige perfumer.
//du må meget gerne skrive her inde men jeg skal desværde logge da jeg skal hjem til min bedste mor. men jeg kommer på igen i morgen ^^ // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en aften der ville skabe tanker...(adam) Lør 24 Apr 2010, 23:36 | |
| Adam sad inde på Reggie lidt for sig selv. Han havde undgået at invitere nogen af sine venner i aften, selvom han ellers altid plejede at gå i byen med dem. Han håbede vel på at falde i snak med nye personer. Han havde haft den samme vennegruppe de sidste par år, udover et par venner han mødte for nogle måneder siden. Han var begyndt at være mere forsigtig med hvem han omgik sig med, efter man fandt ud af at der var mere mellem himmel og jord end han lige troede. Adam sad roligt og så ud mod folk på dansegulvet, imens han holdte fast i et glas med vodka og æblejuice, en drink han fik første gang på Patronia. Han løftede glasset op til munden og drak lidt at drinken. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en aften der ville skabe tanker...(adam) Man 26 Apr 2010, 02:30 | |
| viol stoppede uden for reggie clubben, og kiggede ind. hendes blik blev fanget af en masse forskellige tybe mennesker. hun havde taget mod til sig da hun gik ind i klubben, og hun kunne mærke folks blikke på hende. hun var ny og havde ikke været der inde før, da hun efterfølgende gik op i baren, og fik en drink. hun sad på en sort høj lædder-stol , hun så sig lidt omkrig og nød den nye afslappede holdning. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en aften der ville skabe tanker...(adam) Man 26 Apr 2010, 02:59 | |
| Adam så sig lidt omkring. Alt det han havde oplevet på det sidste sad stadig i hovedet på ham, og det gjorde han kun mere nersøv at han ikke kunne se forskel på mennesker og væsner. Adam sad og slod let på sit glas og så så ned i det. Han tænkte kort og løftede så igen glasset op til munden for at drikke noget at det. Han så igen op og prøvede lidt at gennemskue folk rundt omkring i rummet. selvom det var umuligt for ham, så håbede han lidt at dem han faldt i snak med var mennesker. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en aften der ville skabe tanker...(adam) Man 26 Apr 2010, 03:11 | |
| viol så rundt omkring sig. man kunne se på hende at hun var lidt usikker, men det var også nye omgivelser for hende. hun fugtiggørede stille sine læber og så ned i glasset, hvor et jordbær sad fast på kanten. hun løftede stille glasset op og tog en slurk.. hendes blik gled lidt rundt igen da hun havde stilt glasset, hun håbede lidt på, at der mugligvis ville være en hun kunne falde lidt i snak med. hun var lidt usikker på sig selv men det var indet af stor betydning. hun kunne høre folks snakken men indet af det var klart da musikken var høj. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: en aften der ville skabe tanker...(adam) | |
| |
| | | | en aften der ville skabe tanker...(adam) | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|