|
| Sirayos ankomst | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sirayos ankomst Lør 24 Okt 2009, 01:37 | |
| Aubrey som hurtigt opfattede hvad han ville, fik fat om flasken inden den ramte ham "Du svag .. Dine bevægelser er ikke så hurtige som du tror .. " sagde han stift og så på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sirayos ankomst Lør 24 Okt 2009, 01:43 | |
| "Nej, du var bare hurtig. Hvis det ikke var fordi du havde tappet mig for kræfter, kunne vi have gjort en ordentlig dyst ud af det" Ser på dig, med en kontrolleret mine, men alligevel et rasende gnist i mine øjne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sirayos ankomst Lør 24 Okt 2009, 01:48 | |
| V der stadig stod bag den anden vampyr, studerde jægerens ansigt. De så begge ud til at være noget ældre end hende, men hun lignede på den anden side ikke en pige på 17 år. Faktisk lignede hun mere en på 14 |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sirayos ankomst Lør 24 Okt 2009, 01:54 | |
| Aubrey så på ham og slap flasken, Han rettede sig helt op og så ned på ham "Hvis ses igen .. Kunne det jo være vi kunne gøre det .. " sagde han kort og vendten sig mod udgangen, Han så kort på Vendekita før han forsvandt ud af døren.
//Out// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sirayos ankomst Lør 24 Okt 2009, 02:00 | |
| "Mnh.." Han så efter vampyren og var stadig lige vred, men samtidig lettet. Han var overrasket over at vampyren faktisk lod ham overleve. Han lod sit blik glide hen på den kvindelig skikkelse, og kæmpede sig så op på benene igen. *Det er en synd og skam at jeg ikke er stærk nok.. hun ser ellers let ud* |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sirayos ankomst Lør 24 Okt 2009, 03:18 | |
| Hun betragtede ham, mens hun fremdrog et lille glas med piller. Hun tog en ud og sank den. Så vendte hun sig for at gå. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sirayos ankomst Lør 24 Okt 2009, 04:05 | |
| Sira så efter hende, og lod hende forsvinde først. Han lænede sig op ad væggen idet han ventede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sirayos ankomst Lør 24 Okt 2009, 04:16 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sirayos ankomst Lør 24 Okt 2009, 09:16 | |
| |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Sirayos ankomst | |
| |
| | | | Sirayos ankomst | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|