|
| Fest og farver noget med gang i den :P | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fest og farver noget med gang i den :P Ons 24 Mar 2010, 04:32 | |
| Rinna stod lidt og kiggede over mod pigen som havde løbet forbi dem og så så på Dean, med et lidt mere tilgivede udtryk i ansigtet, end hvis pigen ikke var kommet. "Ja det ser man" sagde hun i en grinende tone. Hun rettede sig op så hun ikke ligefrem lå op af væggen som hun havde da Dean havde lavet sit skuespil overfor den unge menneskepige. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fest og farver noget med gang i den :P Ons 24 Mar 2010, 04:38 | |
| "Hun har rendt efter mig som en heller anden lille hvalp.. det er til og brække sig over" Dean rystede på hovedet og rettede kort på hendes trøje.. da Dean havde hivet den lidt ned.. "Øhm.. Jeg håber ikek at du havde noget imod kyssene" han så spøgerne på hende .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fest og farver noget med gang i den :P Ons 24 Mar 2010, 04:42 | |
| Hun børstede sig på skulderen og kiggede så ned af sig selv før hun svarede, "Det helt i orden, jeg er van til at der sker sjove ting med mig" sagde hun og kiggede op på Dean, som tydeligt ikke fandt det så sjovt at være populær blandt Piger/kvinder her i verden. "Din stakkel" sagde hun og tænkte lidt i de få sekunder hun havde, "Du er forloved, har jeg hørt?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fest og farver noget med gang i den :P Ons 24 Mar 2010, 04:51 | |
| Dean så lidt på hende og lagde hovedet på skrå.. "Du får det til og lyde som om at jeg er 5 år" han grinede lidt og var meget van til at der var piger rundt om ham Hele tiden.. men han gad ikke idag.. han lunte var meget kort.. han smilede lidt over det hun sagde og nikkede. "Ja.. det er jeg også" han smilede roligt.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fest og farver noget med gang i den :P Ons 24 Mar 2010, 04:58 | |
| "Tillykke" sagde hun og nikkede med et smil som blev fremtonet. "Pas på den du elsker" sagde hun så mere alvorligt, da folk her for det meste var unge og randte rundt og havde det sjovt med alle. "Hvem er det endlig" sprugte hun så hvis hun nu havde mødt personen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fest og farver noget med gang i den :P Ons 24 Mar 2010, 05:13 | |
| "Tak" sagde han og smilede stort. "Bare rolig.. jeg kæmper.. men jeg ved at han kan passe på sig selv" sagde han alvorligt.. "Han hedder Andy" han bed sig lidt i læben og kiggede på hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fest og farver noget med gang i den :P Ons 24 Mar 2010, 05:17 | |
| "Ej hvor fantástisk" sagde hun og lysede helt op, over at han endelig havde fundet en som han ligefrem kæmpede for. "Hm....jeg har ikke mødt Andy, af hvad min hukommelse siger" Hun holdte en lille pause, "Hvornår bliver i så viget" sagde hun ret så intresseret. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fest og farver noget med gang i den :P Ons 24 Mar 2010, 22:32 | |
| Dean smilede og kiggede p¨å hende med et rolgit blik "Det ved jeg ikek om du gør" Han trak på skulderne med et roligt smil "Hmm.. jeg ahr lige friget.. så det ved jeg ikek" sagde han roligt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fest og farver noget med gang i den :P Tors 25 Mar 2010, 06:35 | |
| HUn trak på skuldernde med et smil, "Men som sagt, Tillykke" sagde hun og klappede ham på skulderen. Og kiggede så fra ham og frem mod sig, "Vi ses vel lige pluselig" sagde hun og smilte et afslapped smil som Ribanalon altid gjorder. "Eller vil du med?" sagde hun og kiggede så tilbage på Dean. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Fest og farver noget med gang i den :P | |
| |
| | | | Fest og farver noget med gang i den :P | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|