Theo så på hende og tænkte lidt "jooh?" spurgte han og smilede forsigtigt til hende.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Fuldmåne (Theo) Lør 29 Maj 2010, 03:50
"jeg skal bare huske at tag min medicin men jeg glemte det i morgen det er nok derfor min feber er stiget men for at være ærlig kan jeg ikke mærke det siden jeg er varm i forvejen desuden ved jeg det er dårligt for mig men jeg er utrolig glemsom " forklarede hun med et smil
Gæst Gæst
Emne: Sv: Fuldmåne (Theo) Man 31 Maj 2010, 03:56
"Nååh.. " sagde han og grinede lidt "ja så må du være lidt glemsom, men det er vi vel alle sammen" sagde han med et skuldertræk, og så ud over gaden.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Fuldmåne (Theo) Tirs 01 Jun 2010, 19:43
"jaaaa har du vel ret i men jeg har hukomelsestab sååå jeg ved ikke hvem mine forældrer var eller om jeg var født som varulv" sagde hun og sukkede dybt
Gæst Gæst
Emne: Sv: Fuldmåne (Theo) Tirs 01 Jun 2010, 21:03
"Det lyder skræmmende..." sagde han, og tænkte over hvordan det kunne være at glemme alt, eller at glemme dele af sit liv.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …