Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Fuldmåne (Theo)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Fuldmåne (Theo) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne (Theo)   Fuldmåne (Theo) - Page 2 Icon_minitimeOns 26 Maj 2010, 03:41

Theo så på hende og tænkte lidt "jooh?" spurgte han og smilede forsigtigt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fuldmåne (Theo)   Fuldmåne (Theo) - Page 2 Icon_minitimeLør 29 Maj 2010, 03:50

"jeg skal bare huske at tag min medicin men jeg glemte det i morgen det er nok derfor min feber er stiget men for at være ærlig kan jeg ikke mærke det siden jeg er varm i forvejen desuden ved jeg det er dårligt for mig men jeg er utrolig glemsom " forklarede hun med et smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fuldmåne (Theo)   Fuldmåne (Theo) - Page 2 Icon_minitimeMan 31 Maj 2010, 03:56

"Nååh.. " sagde han og grinede lidt "ja så må du være lidt glemsom, men det er vi vel alle sammen" sagde han med et skuldertræk, og så ud over gaden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fuldmåne (Theo)   Fuldmåne (Theo) - Page 2 Icon_minitimeTirs 01 Jun 2010, 19:43

"jaaaa har du vel ret i men jeg har hukomelsestab sååå jeg ved ikke hvem mine forældrer var eller om jeg var født som varulv" sagde hun og sukkede dybt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fuldmåne (Theo)   Fuldmåne (Theo) - Page 2 Icon_minitimeTirs 01 Jun 2010, 21:03

"Det lyder skræmmende..." sagde han, og tænkte over hvordan det kunne være at glemme alt, eller at glemme dele af sit liv.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Fuldmåne (Theo)   Fuldmåne (Theo) - Page 2 Icon_minitime

Fuldmåne (Theo)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Markeds pladsen-
Gå til: