The Lost World - Who writes the story? |
|
| Alt forandres med blod og bid | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Alt forandres med blod og bid Ons 19 Maj 2010, 06:34 | |
| Dato : IRL Årstid : IRL Dag : IRL Vejr : overskyet, støvregn, køligt Sted : Markedspladsen i Deepshell Tid : 00.30 Omgivelser :tomt på nær en vagabond som har fundet en bænk På: en stropkjole og en tynd cowboyjakke
Amber vandrede rundt i sine enge tanker der var så meget der nyt for hende og det svært finde hoved og hale noget som helst hun blev faktisk bare mere forvirret jo mere hun tænkte på det og så var de samme ord Dementri havde sagt til hende da hun spurgte hvorfor han havdet ladet hende overleve * jeg selv finde ud af* tænkte hun rynkede i panden " hvad er det for et svar" udbrød hun trist hun kunne ikke rigtig bruge det til noget hun bed hårdt tænderne sammen hun havde mistet alt sin familie på grund af blod og et bid hu sukkede da langsomt forsatte forbi vagabonden heldig vis var hun ikke sulten og det gjorde hende alligevel en smule bedre tilpas |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alt forandres med blod og bid Ons 19 Maj 2010, 06:47 | |
| Tøj: Stramme jeans, en lang top og et par Allstars
Harley gik på den nu tomme markedsplads. Vidste ikke helt hvordan hun var havnet der, men selvom der ikke var ret mange menensker var der stadig hyggeligt. Det var dejligt med et pause, fra at være i ulve skikkelse. Det kunen være ret trættende i længden. Hun tog en dybindåndning og hostede så voldsomt. Luften var tyk af duften af vampyr. Det var sikkert en ny. De duftede meget kraftigere end de ældre vampyre. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alt forandres med blod og bid Ons 19 Maj 2010, 06:53 | |
| Amber forsatte hun havde forlængst duftet lugten af våd hund ellere sådan noget hun var varsom kiggede hendes tanker var forsvundet men hun ville ikke gøre vedkommende noget da hun alligevel ikke vidste hvad hun skulle gøre hvis det kom så langt hun kiggede kort på vagabonden men lugte kom ikke fra ham hende blik flakkede rundt indtil de ramte en rødhåret pige som lignede en der var ved blive kvalt men gjorde ikke så meget ved det andet end hun gloede en del * gad vidst om hun vil angribe mig* tænkte hun stadigt rettet blikket imod pigen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alt forandres med blod og bid Ons 19 Maj 2010, 06:55 | |
| *Hvorfor skulle jeg også lige kværne fem cheeseburgere, tre pommes frites og to colaer?* Tænkte hun irriteret på sig selv og holdt sig på maven. Kastede så op. Var ikke vant til en så stærk lugt af vampyr. Den havde været som at løbe direkte ind i en solid beton eller murstensmur. Ikke det man havde allermest lyst til. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alt forandres med blod og bid Ons 19 Maj 2010, 07:09 | |
| Amber trak lidt på sig måske skulle hun bare men alligevel var der en tilfredstillelse ved se Varulven sådan for varulv måtte hun være det var svagt gætte når det var lugt af våd hund hun betragtede stadig ulven " er du okay?" spurgte hun med en medlidenhed i stemme for hun havde ikke selv valgt faktisk ville hun heller havde mennske med sådan var det ikke mere og vidste alligevel at hun nok burde være fjende med den men hun havde ikke den fjerneste had til dem men det kom sig nok også af at hun var en ret ny vampyr |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alt forandres med blod og bid Ons 19 Maj 2010, 07:12 | |
| Harley så overrasket op på vampyren i en kort pause. Så begyndte hun at brække sig igen. Nikkede så godt hun kunne. Dog ville det sikkert ikke overbevise vampyren.
//Sorry, det korte svar, men er nødt til at logge.// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alt forandres med blod og bid Ons 19 Maj 2010, 07:32 | |
| // det er bare iorden//
Amber nikkede svagt " altså jeg kan godt gå?" sagde hun og betragtede den brækkende ulv hun trorede ikke på den men var alligevel klar over at det var hende ulven brække sig over hende hun betragtede ulven * i det mindste kan hun ikke angribe mig* tænkte hun imens et svagt smil som set mindede om en streg men det betød intet hun ville engtlig gerne hjælpe men hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle gøre |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alt forandres med blod og bid Ons 19 Maj 2010, 19:38 | |
| Da Harleys mave var ved at være tømt, holdt hun op med at brække sig. Det var helt sikkert sidste gang at hun sidste så meget igen. Det var helt sikkert. Rettede sig op og smilede undskyldende til vampyren. "Nej, nej, jeg er bare ikke vant til sådan en kraftig duft af vampyr" forklarede hun. Det var jo meget sjældent at vampyrene var så unge. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alt forandres med blod og bid Tors 20 Maj 2010, 18:13 | |
| " åhr det er jeg ked af" sagde hun smilede forsigtigt hun havde jo været skyld i at pigen havde brækket sig hun betragtede hende kort for være sikker på hun var okay |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Alt forandres med blod og bid | |
| |
| | | | Alt forandres med blod og bid | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|
|