Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 - Morgan

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




- Morgan Empty
IndlægEmne: - Morgan   - Morgan Icon_minitimeSøn 30 Maj 2010, 11:39

Tid: 20:23
Dato: irl
Vejr: en smule gråt, let blæsende og køligt i det men ellers fint
Omgivelser: få mennesker som passere de lukkede butikker

Nicks sorte, tynde jakke bevægede sig let i vinden da den strøj gennem byen og efterlod intet andet tilbage end hvirvlende blade og en svag raslen i træerne som var i blomstringsperioden. Gaderne var en smule befolkede med mennesker og biler men der var dog ikke så mange som man skulle have troet, og specielt en skildte sig ud fra de andre personer eftersom hans påklædning udelukkende bestod af sort. Nicks nattesorte øjne skinnede let i skæret fra solen som var ved at gå ned, og han bevægede sig gennem gaden med rolige skridt. Der var intet han skulle nå andet end en god fangst måske? Hvad underholdningen bestod af iaften var ikke til at sige, men det måtte tiden jo vise...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




- Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: - Morgan   - Morgan Icon_minitimeSøn 30 Maj 2010, 11:48

Oppe på bygninger hvis man overhovedet var så klog at se der op, så kunne man se en lang sort frakke svinge rundt i vinden. og det lange lyse hår var aldrig til at slå fejl af, hvis man kende ham så kunne man med det samme se at det var Morgan. hans øjne søgte ned på menneskerne på gaderne, mens han lukkede øjnene i da den søde duft af dæmon kom op til ham. han kunne ikke lade være med at smile, da han var sikker på at han kende den duft. han havde fået en fantastisk fridag fra kæreste og barn, så hvorfor ikke hygge sig lidt med en dæmon. og mest den dæmon som den duft kom fra, han åbnede sine øjne og så ned af gaden og fik øje på Nick. han gik hen til gyden og hoppede ned fra den, inden han gik ud til udgangen. han lænede sig op af muren og lag sine hænder ned i lommerne, han så ned på jorden mens røgen stod op fra enden af hans smøg i munden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




- Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: - Morgan   - Morgan Icon_minitimeSøn 30 Maj 2010, 11:56

Stanken af røg blandet med et knivspids vampyr udgjorde den perfekte blanding af Morgan, og Nick genkendte den med det samme. Han huskede ufrivilligt tilbage på den nat de havde tilbragt sammen og hvad der var sket. Han fik dog hurtigt revet sig selv ud af minderne og så frem for sig hvor han fandt den selv samme vampyr stå og ose op af en mur. Smilet indfandt sig på dæmonens læber idet han nærmede sig, og kort efter stoppede han op "troede ellers aldrig jeg skulle se dig igen" sagde han og var ca 1 meter fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




- Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: - Morgan   - Morgan Icon_minitimeSøn 30 Maj 2010, 12:08

Morgan stod bare helt stille som om han var en skulptur, det eneste det bevægede sig var røgen der kom ud af hans næse. han kunne ikke lade være med at smile, da han hørte den flotte stemme af Nick. han så stille over på ham og hævede let det ene øjebryn "jeg kommer og går og man ved aldrig hvornår man ser mig igen" sagde han og ville ikke sige at han havde haft for travlt med kæreste og barn, det ville jo være alt for dumt at sige så var han sikker på at blive afvist af ham "har du da ellers savnet mig ?" spurgte han om og blev bare stående
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




- Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: - Morgan   - Morgan Icon_minitimeSøn 30 Maj 2010, 12:16

Nick var forundret over at Morgan stod så stille da han selv ikke var typen som kunne holde ud at være forstenet nærmest. Lugten af røg behagede ham ikke ligefrem da han jo altid havde hadet den men han blev dog hvor han var. Nick lod være med at svare på det vampyren sagde og smilte blot skævt til ham, "hvis du har savnet mig" svarede han kort og holdt smilet som dog gik over til noget mere drillende. Nej, han havde ikke savnet Morgan da han kun havde set ham som et one night stand, men det kunne jo nå at ændre sig iløbet af denne aften.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




- Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: - Morgan   - Morgan Icon_minitimeSøn 30 Maj 2010, 12:28

Morgan kunne ikke lade være med at smile, han havde vel på en måde savnet den skønne drengelig krop. han tog sin hånd op af lommen og tog sin smøg og kastede den end af gaden, han pustede det sidste røg ud af munden. og gik den sidste stykke hen til ham "jamen så har jeg savnet dig" sagde han og så ned på den unge dreng foran sig, han lag sin hånd ned i lommen igen. og kunne ikke lade være med at smile charmerende "hvad har du så lavet på det sidste ?" spurgte han om og gad endelig ikke vide det, da han endelig var ligeglad med det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




- Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: - Morgan   - Morgan Icon_minitimeSøn 30 Maj 2010, 12:35

Nick smilte og lod et kort grin undslippe sine læber hvorefter han så ned på asfalten og derefter tilbage op på Morgan igen "jamen det er jeg da glad for at hører" sagde han og fulgte ham med øjnene da han gik det sidste lille stykke over til ham. Nick genkendte det charmerende smil som spillede på vampyrens læber, og det var jo nærmest et kendetegn fra Morgans side "hmm ikke det store" svarede han og tænkte på hvor meget der egentlig var sket siden sidst, b.la at Sean var kommet tilbage, men det gad han ikke snakke om. "Og hvad med dig?" begyndte han "knaldet nogen på det sidste?" sluttede han af med et drillende smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




- Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: - Morgan   - Morgan Icon_minitimeSøn 30 Maj 2010, 12:49

Morgan så ned på ham og kunne ikke lade være med at smile, det var jo bedre end at bare se på folk med sit kolde blik. han gav et grin fra sig og tog sin ene hånd op af lommen, han tog blidt fat i hans kæbe og løftede hans hoved lidt op "det skal du også være, det er ikke alene jeg savner" sagde han og bevægede sin tommelfinger lidt på hans kæbe, uden at fjerne sit blik fra ham og bøjede sit ansigt lidt ned mod ham "ikke det store" sagde han og tænkte lidt over om han havde knaldet nogen og træk lidt på skulderne "et par stykker" sagde han og gav et lille grin fra sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




- Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: - Morgan   - Morgan Icon_minitimeSøn 30 Maj 2010, 13:02

Nick kunne godt lide at høre Morgans grin og smilte lidt af det men smilet forsvadt dog ved hans ord "jeg er fristet til at tro at det kun er min krop du savner" sagde han og havde egentlig ikke noget imod det da det vel var fair nok. Han så blot Morgan i øjnene og løftede sin ene hånd op til hans håndled som han stille tog fat i "det lyder da som om du har hygget dig" sagde han og nussede ham blidt på håndledet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




- Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: - Morgan   - Morgan Icon_minitimeSøn 30 Maj 2010, 13:11

Morgan kunne ikke lade være med at smile stort, han så kort ned af hans krop og træk lidt på skulderne "jeg har også savnet din krop.. men også bare sidde i sofa'en og snakke med dig" sagde han og vende hurtigt sit blik mod sit håndled, og troet lidt at han ville fjerne den. han træk dog ikke sin hånd til sig og nussede ham videre på kæben med sin tommelfinger, han så sig lidt omkring inden han vende sit blik ned mod ham. og kunne godt forstå hvis folk så mærkeligt på dem, da det nok så meget mærkeligt ud "det har været okay.. selv om dette er mere hyggeligt" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




- Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: - Morgan   - Morgan Icon_minitimeSøn 30 Maj 2010, 13:17

Nick kom automatisk til at smile og var et eller andet sted glad for at Morgan havde det på den måde "så der ligger altså mere gemt bag det barske ydre?" han rykkede lidt tættere på ham og så ham bare i øjnene med et ulæseligt blik "er du blevet..blød?" spurgte han med en drillende undertone og nød faktisk dette selvom det nok ikke var det samme med Morgan. Han nikkede svagt og lod et lille smil trænge op til overfladen "du er hyggelig at være sammen med.." sagde han lavmælt og mente det for en gangs skyld
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




- Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: - Morgan   - Morgan Icon_minitimeSøn 30 Maj 2010, 13:23

Morgan rystede på hovedet af ham og kunne ikke lade være med at grine, han træk sin anden hånd op af lommen og lag sin pegefinger på hans læber "jeg er ikke blev blød.. jeg er stadig den samme.. men kan godt være venlig" sagde han og ville ikke indrømme at der var nået blød inde i ham, han havde det også bedst med at være den gamle. han fjernede sit finger fra hans læbe og lag den rundt om livet på ham "det er jo godt at vide" sagde han og træk ham helt tæt på sig, han bøjede sig lidt ned og kyssede hans læber med sine kolde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




- Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: - Morgan   - Morgan Icon_minitimeSøn 30 Maj 2010, 13:39

Nick mærkede hans pegefinger på sine læber og var fristet til at kysse den, bare fordi han havde lyst, men lod være. Han svarede ikke på Morgans forklaring og troede ikke på det for der var en blød side af Morgan, det vidste han. Nick nød at mærke hans arm om sin talje og elskede virkelig når nogen holdt ham på den måde. Det fik ham til at føle sig elsket. Han nåede dog ikke at svare på Morgans kommentar før deres læber havde mødtes i et kys som Nick ikke havde intentioner om at bryde forløbig, han var også ret ligeglad med hvad folk tænkte om det. Han kyssede med og lagde den ene hånd på Morgans overarm mens den anden forblev på hans håndled.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




- Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: - Morgan   - Morgan Icon_minitimeMan 31 Maj 2010, 02:13

Morgan kunne ikke lade være med at smile svagt i kysset, han havde virkelig på en måde savnet de bløde drenge læber mod sine. det var jo nået helt andet end at kysse med en kvinde, eller nået andet med en kvindelig krop. han lag sin arm lidt tætter omkring ham, mens han mærkede Nick's hånd på sin overarm. som han slet ikke havde nået imod, han nød endelig bare at kysse med ham. og ville ikke lade nået komme i vejen for det, den søde duft af dæmon fulgte hans næsebor. og det satte automatisk lysten til blod igang, men han viste at det ville være et dumt sted at bide ham. og hvorfor skulle han også gøre det? blod var jo hans liv, og han ville stort set gøre alt for at få det. men det kunne vel godt vente? bare vente et stykke tid! det var han sikker på det kunne, det kunne jo heller ikke være alt i verden. der måtte jo være en mening med det hele, alle tanker kørte rundt i hans hoved som det aldrig havde gjort før. men han slog det hurtigt ud af hovedet, for bare at nyde øjeblikket sammen med Nick
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




- Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: - Morgan   - Morgan Icon_minitimeMan 31 Maj 2010, 03:55

Nick nussede svagt Morgan på overarmen og nappede ham drillende i underlæben før han igen genoptog kysset. Det var et trick han havde lært med årene. Mange tændte på det. Det fik Nick til at smile og han nød jo bare at blive trukket ind til Morgan og mærke hans behagelige kulde gennem tøjet. Han kunne godt høre folk snakke lidt og så dem i sit hoved gå og skæve til dem. Med et lille smil skildte han deres læber men trådte ikke tilbage. Han blev stående hvor han var og så Morgan i øjnene "gætter på at du har lyst til blod nu" hviskede han og mente da at han kendte vampyren nok til at kunne føle det på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




- Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: - Morgan   - Morgan Icon_minitimeMan 31 Maj 2010, 04:01

Morgan mærkede at han nappede i hans underlæbe, og han gjorde ikke nået ved det end at smile lidt mere af det. han blev bare ved med at kysse ham, mens han kunne mærke hans fingere bevæge sig på sin overarm. det var ret behageligt i hans øjne, og ville endelig ikke havde ham til at stoppe. han åbnede langsomt sine øjne da han hørte hans ord, han så ned på ham med sine mørkerøde øjne og kunne ikke lade være med at smile. han rykkede stille sit hoved hen til hans øre "det er dit blod der kalder på mig.. det vil gerne over i min mund" hviskede han drillende ind i hans øre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




- Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: - Morgan   - Morgan Icon_minitimeMan 31 Maj 2010, 04:13

Nick holdt stille vejret da Morgan rykkede hovedet ned til hans øre og informerede ham om hvad han længtes efter. Der var altid én betingelse for vampyre der ville bide ham, og den gik de som regel altid med til. Nick kunne normalt ikke lide at blive bidt, men i forbindelse med sex var det mere end velkomment da han så det som noget meget sensuelt. "Du er klar på hvad der vil ske bagefter hvis du bider mig?" hviskede han og skævede til Morgan.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




- Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: - Morgan   - Morgan Icon_minitimeMan 31 Maj 2010, 04:47

Morgan bed ham i øret og lukkede sine øjne i, han bed ikke hårdt nok til at der ville begynde bløde. men nok til at det ville komme små mærker efter hans tænder, han slap det lidt efter og kunne ikke lade være med at smile "jeg kan godt vente med blod" sagde han stille og træk sit hoved til tilbage, så han kunne se ned på hans ansigt. han nussede ham bare videre på kæben, som om intet har hent. og som om at han lige havde begynd, da han ikke viste nogen træthed i at nusse hans kæbe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




- Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: - Morgan   - Morgan Icon_minitimeMan 31 Maj 2010, 05:24

Nick smilte svagt da Morgan bed ham i øreflippen og frygtede kort at han havde tænkt sig at give ham huller i ørene og derfor blev han lettet da han mærkede at det kun var et let bid. Han vidste ikke helt hvorfor Morgan sagde det og var lidt usikker på hvad der lå bag den sætning "jeg troede ellers du elskede blod?" spurgte han og løftede let det ene øjenbryn mens han bare så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




- Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: - Morgan   - Morgan Icon_minitimeMan 31 Maj 2010, 05:30

Morgan så på ned på ham, inden han så sig kort omkring som fik de mennesker som så på dem til at hurtigt se væk. han vende sit blik ned mod ham igen og træk på skulderne "det gør jeg da også.. men du ved jo hvad smagen gør ved mig" sagde han og kyssede hans kind en enkel gang igang, inden han slap hans kæbe og lag den om til den anden. han fjernede ikke sit blik fra ham, mens han lod sig sætte af på jorden. som ville få de fleste mennesker bare til at hoppede et lille stykke op, men Morgan landede oppe på taget. han slap taget på ham og gik hen og satte sig på kanten af bygningen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




- Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: - Morgan   - Morgan Icon_minitimeMan 31 Maj 2010, 05:47

//er usikker på om jeg forstod indlægget rigtigt?//

Nick bemærkede at Morgan så ud på menneskene og kunne godt regne ud hvad de alle tænkte men han var også ret ligeglad med det, hvilket han vidste Morgan også var. Han så op på ham igen og kom til at smile lidt "ja det bemærkede jeg godt sidste gang vi var sammen" sagde han og blev igen mindet om knaldet...
Han lukkede kort øjnene da Morgan kyssede ham på kinden og lod sig blive løftet op selvom han var lidt overrasket over det, men han lagde blot armene om vampyrens hals og trykkede sig svagt ind til ham. Nick kunne ikke lade være med at beundre udsigten en smule og smilte lidt af sig selv før han gik hen og satte sig ved siden af Morgan.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




- Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: - Morgan   - Morgan Icon_minitimeMan 31 Maj 2010, 05:59

//gør jeg alt for meget ved vores emne som du ikke forstår ?? ^^ hehe//

Morgan så kort op på himlen inden han så ned på menneskerne, han kunne ikke lade være med at smile af synes at mad. der var nået særligt ved mennesker som bare gjorde ham så sulten, men det var jo også klart når han var vampyr. men alligevel når han lige havde spist så bare duften fik hans sult til at komme tilbage, han lag sin hånd i hans skød og så kort over på ham "men det var også din egen skyld, du gav mig lov til at bide dig" sagde han og lod sin tungespids glide hen over sine læber, for at få tørheden væk fra dem. han hadet virkelig når hans læber var tørre, og derfor kunne han aldrig lade være med det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




- Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: - Morgan   - Morgan Icon_minitimeMan 31 Maj 2010, 06:06

//*killer gaze* nejnej, du skriver bare tingene så jeg ikke forstår dem x3 f.eks, i dette emne ved jeg ikke om du mener at morgan lægger sine hænder i sit eget skød, eller i nicks?//

Nick så tilbage på ham og smilte svagt og lidt drillende før han igen så væk og op på himlen "jeg har ikke sagt jeg ikke kunne lide det..." sagde han stille og rettede stadig ikke blikket mod ham. Lige præcis dét bid kunne han godt lide fordi det havde været optagten og forspillet til sex, og det blev jo nød til at være der for Morgans skyld.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




- Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: - Morgan   - Morgan Icon_minitimeMan 31 Maj 2010, 06:10

//hehe.. det er da helt utroligt x'D sætter navn på alle ting.. i Nick's//

Morgan kunne ikke lade være med at smile, og vende sit blik ned mod menneskerne igen. han træk lidt på skulderne "nej men din røv havde det vist ikke særlig godt efter" sagde han og vende sit blik mod ham og hævede det ene øjebryn, da han kunne huske hvor ondt Nick havde. selv om han prøvede at skjule smerten, så havde det ikke virket helt. han bøjede sig hen mod ham `Nick´ og begynde at kysse ham blidt på halsen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




- Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: - Morgan   - Morgan Icon_minitimeMan 31 Maj 2010, 06:15

//dirty <3//

Nick smilte og så stadig ikke på ham "du var også alt for hård ved mig" sagde han og kunne huske hvordan han havde kunne mærke det flere dage efter, men Morgan havde da heller ikke sparet på noget. De natsorte øjne blev dog rettet mod ham idet han lænede sig over mod Nick "mm.." sukkede han stille og lukkede øjnene ved kyssende. Han lagde hovedet lidt på skrå så mere af hans hals blev blottet og han nød det bare og fandt det meget afslappende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





- Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: - Morgan   - Morgan Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
- Morgan
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: