Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 tilbage - Elisa

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




tilbage - Elisa Empty
IndlægEmne: tilbage - Elisa   tilbage - Elisa Icon_minitimeTirs 01 Jun 2010, 08:19

Dato: 31. maj
Tid: 18:00
Vejr: lunt selv om det er overskyet
Sted: Werclare by
Omgivelser: Nogle få mennesker der var på vej hjem
Påklædning: http://images.fanpop.com/images/image_uploads/Criss-Angel-criss-angel-385091_330_575.jpg
______________________________
Solen var gemt bag skyerne på himlen, mens den var på vej ned og månen var kommet lidt op på himlen. der var nogle få stjerner som man kunne se, selv om de ikke var så kraftige så man skulle se godt efter. der var ikke så mange mennesker på gaderne i Werclare, da det jo var aftensmad tid og derfor var de fleste der hjemme. men der var dog alligevel et par stykker, som nok var på vej hjem inden det blev helt mørkt. det var jo også på tide at nattensvæsner skulle overtage byen, en af herskerne Morgan lederen af Nemirstīgs akls. var kommet ud på gaderne og søgte efter nået lækkert at spise, han havde lige kommet tilbage til dette sted og blevet mere ond og grusom end nogensinde før. efter han mistede sin hukommelse over sin gamle liv som familie far, så var han blevet sig selv igen fået skiftet udseende og fået et nyt efternavn. han gik rundt på gaderne med forbinding foran øjnene, og lignede meget en der var blind selv om han jo slet ikke var det. han stoppede op og tog en dyb indånding *mmh menneske pige* tænkte han og gik med hurtige skridt hen mod pigen, han kunne ikke holde sig tilbage og havde lugtet at der ikke var nogen omkring dem. inden han træk hende ind i en gyde og bed hende hurtigt i halsen, for at få sin sult til at forsvinde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tilbage - Elisa Empty
IndlægEmne: Sv: tilbage - Elisa   tilbage - Elisa Icon_minitimeTirs 01 Jun 2010, 08:27

Elisa gik rundt ude på gaden med en barnevorgen. og i vorgen lå lille starkels Aragorn og sov så fred fuldt. de var lige flyttede, Elisa havde valgt at skifte udseende efter hendes elskede morgan var væk, og faren til hendes dejlige barn. Argorn havde en sut i munden lå under en dynene. Elisa kunne ikke helt finde den lejlighed de lige va flyttede ind i. men det gjor hende ikke spor for spist havde hun gjort. nu kunne hun jo gå en tur med sin dejlige sovende søn. hun sukkede og begyndte at tænke på morgan det fik et trist blik frem i Elisa's blå øjne. "Den mand savner jeg" hviskede hun til sig selv. hun fik farten af en vilkendt duft, *Morgan.. men hvordan. hvad , hvor" hun sank en klumb kiggede ivrit rundt men kunne ikke se ham,.

tøj : http://www.thehollywoodgossip.com/images/gallery/andy-roddick-brooklyn-decker.jpg
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tilbage - Elisa Empty
IndlægEmne: Sv: tilbage - Elisa   tilbage - Elisa Icon_minitimeTirs 01 Jun 2010, 08:36

Morgan drak ivrigt fra kvinden som var begynd at stoppe med at kæmpe imod, han lod hende til sidst bare falde ned på jorden og slikkede sig kort omkring på læberne "lad blod guden brænde dig op" sagde han hånligt og lod sin tommelfinger tørre blodet væk fra sin hage, inden han slikkede det af og kunne ikke lade være med at smile. han tog en dyb indånding og fik færten af en vampyr eller mere to, han sukkede lidt af det og var sikker på at det var fordi de havde fået færten af blod "er de virkelige så svage" sagde han til sig selv og kunne dufte, at det ikke var en duft der kom hurtig frem. som hvis det havde været nogen der ville havde hans mad, og det fik ham kort til at tænke. men hans tanker forsvandt hurtigt igen og han besluttede sig for at forsætte sin tur, han gik ud på gaden og vende sit ansigt mod lyden af en barnevogn. og han kunne med det samme dufte af duften kom fra den *vampyr baby ?* tænkte han og gav et grin fra sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tilbage - Elisa Empty
IndlægEmne: Sv: tilbage - Elisa   tilbage - Elisa Icon_minitimeTirs 01 Jun 2010, 08:45

Elisa så manden komme ud fra gyden. men ikke noget kendt ansigt, kun en meget kendt duft. hun mærkede hendes muskler spændte hun hadet når folk grinte når de så en vampyr gå med en babyvogn. hun vendte øjne af ham og kørte en hånd igennem håret og begyndte stille at gå. men da hun var kommet tætter på ham stoppede hun op og vendte sig i mod ham og hurtigt som et lyn stod hun ved ham med hænderne på hans bryst og fik ham op af vægen. "Hvem er du, og hvad har du gjort med Morgan ikke lyv for mig. eller det ender dårligt det her." hendes øjne stirrede ind i hans..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tilbage - Elisa Empty
IndlægEmne: Sv: tilbage - Elisa   tilbage - Elisa Icon_minitimeTirs 01 Jun 2010, 08:55

Morgan blev bare stående og kunne ikke lade være med at grine af det, da han ikke kunne forstå nogen lave en vampyr baby. i hans øjne var det for langt ude og ikke skulle være lovligt, han lod sig bare blevet skubbet op af muren og tog blidt fat i sin forbinding og træk det ned omkring sin hals. han så på hende og kunne bestemt ikke kende hende, han grinte lidt videre og tog hurtigt fat i hendes hals og skubbedet hende op af den anden mur "pas på hvem du leger med lille frøken.. og jeg kender ikke den Morgan du leder efter" sagde han og gav slip på hendes hals og gik hen til vognen, han hævede det ene øjebryn og så ned på Aragorn "en vampyr baby.." sagde han og viste ikke hvad han ellers skulle sige
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tilbage - Elisa Empty
IndlægEmne: Sv: tilbage - Elisa   tilbage - Elisa Icon_minitimeTirs 01 Jun 2010, 09:06

Hun kunne kende hans øjne. hun lod ham hive hende op af vægen. hun så dog efter ham og hoppede op på hans ryg og hviskede i hans ører. "JO! Du har den samme duft. du har en klan ! Du kan ikke lyve for mig!" Hun ville have sin morgan tilbage ! hun ville næsten gøre alt. hun ville bare ikke ofer Aragorn. ders søn.- aldrig !!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tilbage - Elisa Empty
IndlægEmne: Sv: tilbage - Elisa   tilbage - Elisa Icon_minitimeTirs 01 Jun 2010, 09:11

Morgan så ned på det sovende barn og bemærkede ikke at hun hoppede op på hans ryg, han opdagede det dog først da han hørte hendes stemme "men jeg kender ikke dem.. så få det ind i dit hoved! mmh jeg har en klan, og du er sindesyg" sagde han og tog fat i hendes arme for at få hende væk fra sig, så han kunne komme videre med sit liv uden at havde en eller anden kvinde som han slet ikke kende hængende på sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tilbage - Elisa Empty
IndlægEmne: Sv: tilbage - Elisa   tilbage - Elisa Icon_minitimeTirs 01 Jun 2010, 19:33

+Elisa gav ikke op og slet ikke til ham. hun rystede på hovedet og lod ham hive hende ned. "Hold nu op. jeg er ikke syg i hovedet. hvad der sket med dig morgan" spugerte hun og mærkede smerten vokse op i hende. hun gik hen til ham og lagde armene om hans nakke og pressede sine lpæber imod hans. hun havde så meget savned hans læber. hun pressede så sit underliv imod hans for at få ham til at huske hende. for det her skete jo næsten også første gang de mødtes. hun slikkede ham kort over læberne inden hun begyndte og kyse dem igen. hun lod sine hændere kører ind under hans trøje.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tilbage - Elisa Empty
IndlægEmne: Sv: tilbage - Elisa   tilbage - Elisa Icon_minitimeOns 02 Jun 2010, 00:58

Morgan lyttede ikke rigtigt efter på hvad hun sagde, udover det sidste som han ikke forstod *jeg er jo bare mig?* tænkte han og var sikker på at han aldrig havde set den kvinde før, han kunne ikke nå at reagere på nået af det hun gjorde før hendes læber var mod hans. han mærkede hendes flotte krop mod sin uden at kysse tilbage, han så bare på hende mens et navn slog ind i hans hoved. som fik ham til at kysse kort med, inden han satte sine hænder på hendes mave og skubbede hende væk. han så efter hende og tørrede sine læber af i sin hånd "hør her.. jeg er ikke den du søger så stop med at tro det" sagde han og så koldt over på hende "Elisa" sagde han og vende sit blik ned mod Aragorn igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tilbage - Elisa Empty
IndlægEmne: Sv: tilbage - Elisa   tilbage - Elisa Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 02:01

Hun lukkede kort øjne hård sammen og kiggede ned på Aragorn på samme til som Morgan men lidt efter kiggede hun godt og grundt efter på morgan og var helt 100 på at det var ham. "Hold op jeg ved at det er dig.. " hun stivnede da han sagde hendes navn. "Ja jeg er Elisa og det her er din søn Aragorn. pleas skat, husk mig og husk dig selv. vi havde det så godt. der var ikke nogle der vidste at vi samme, udover dig og mig. og sådan skal det være igen. " hun bakkede lidt tilbage og kiggede på ham med store øjne ...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tilbage - Elisa Empty
IndlægEmne: Sv: tilbage - Elisa   tilbage - Elisa Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 03:00

Morgan så hurtigt op på hende inden han så ned i vognen igen og rystede hurtigt på hovedet "hør her kvinde jeg kender dig ikke og jeg er ikke far til dit barn" sagde han og så op på hende igen, han gik med elegante skridt over til hende og lag en hånd på hendes kind "jeg kan godt huske hvem jeg er.. for jeg er mig selv lige nu... og hvis det er penge du vil havde så fint" sagde han og fandt sin pung frem, han kiggede lidt nede i den "hvor meget ?" spurgte han om og så over på vognen "Aragorn" mumlede han stille, og så hurtigt over på hende igen "hvordan kan du bevise at det er min søn ?" spurgte han om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tilbage - Elisa Empty
IndlægEmne: Sv: tilbage - Elisa   tilbage - Elisa Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 07:02

Elisa så lidt mere afslappet på ham, men var underligt nok mega nervøs. hendes liv største kærlighed stod foran hende og hun kunne ikke få sig selv til at gøre noget. men da han lagde en hånd på hendes kind lukkede hun kort øjne og nød totalt meget at mærkes hans hånd da ahn snakkede om penge stivnede hun og tog hans pung og lagde den tilbage i hans lomme. "Vil ikke have dine penge. vil bare have dig. " hun bed sig lidt i læben og kiggede kort over på Aragorn. og lyttede til havde morgan sagde. "Kig på ham se på dig selv. i har de samme øjne " hun bed sig lidt i læben.og gik helt tæt på ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tilbage - Elisa Empty
IndlægEmne: Sv: tilbage - Elisa   tilbage - Elisa Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 07:32

Morgan så på hende og rystede på hovedet "i er sindesyge i dette område" sagde han og gik over til vognen og så ned på ham, han rystede på hovedet og lag sit hoved på skrå. han så på ham flere forskællige måder "hør her.. dame jeg ved ikke hvem du tror jeg er, men det der er ikke min søn og jeg har ingen" sagde han og vende sit blik mod hende igen, inden han så ned på Aragorn igen. et eller andet sted kunne han jo godt se at det lignede ham meget "det er ikke mit barn og så meget end du vil havde mig så kan jeg ikke, jeg har en klan at styre" sagde han og gik nogle skridt tilbage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tilbage - Elisa Empty
IndlægEmne: Sv: tilbage - Elisa   tilbage - Elisa Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 18:47

Elisa rystede kort på hovedet af ham "Jeg er ikke sindsyg. jeg fortæller dig bare sandheden, og den kan du vidst ikke tåle. selvom du inderst inde ved det er rigtigt. vis du bare gad og lytte til det jeg siger til dig. for det jeg fortæller dig er rigtigt, for hvorfor skulle jeg ellers stå og gide og bruge min tid på det her. " hun lagde armene over kors. "Hallo mand. jeg har faktiskt et navn morgan og mit navn kender du godt.. !" Elisa sukkede og bed sig kort i læben og gik hen til vogen. hun kiggede op på ham, "Du lyver for dig selv. han er din søn. du er hans far. vi kan ikek lave om på det. men vi kan lave om på det her. at du står der og lad som om du ikke ved havd jeg snakker om. selvom du godt kan se at han linger dig meget. hvorfor vil du være skyld i at give din søn og din kæreste et dårligt liv. vi to har ikke slået op. så vi er vel kærester. sidste gang jeg så dig. bollede vi på sofaen. og puf så var du væk. Det har ødelægt. Aragorn så fucking meget. at du tror det er løgen. han savner sin far. det vil sige at han savner dig!" hun gik hen til ham da han havde gåret nogle skridt tilbage. "Du har en klan at styre og du har en familie du igen skal have lidt styr på. Men du kan godt. og det ved jeg for du har gjort det før. lad nu være med at lyve for dig selc!" hun gik helt hen til ham og skubbede ham blidt op af vægen og kyssede ham ned af halsen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tilbage - Elisa Empty
IndlægEmne: Sv: tilbage - Elisa   tilbage - Elisa Icon_minitimeFre 04 Jun 2010, 00:34

Morgan så bare på hende og lyttede på hvad hun sagde, han rystede på hovedet af hende og smilte videre. han lod sig blive skubbet op af muren, og lukkede sine øjne i da han mærke hendes læber mod sin hals "du er virkelig god til at lyve" sagde han stille og fjernede hende ikke fra sig "hvis det du siger passer... så ville jeg være en dårlig far, da der ingen følelser er inde i mig" sagde han og blev bare helt stille ståene og var ligeglad med hun kyssede ham, han så sig bare lidt omkring og smilte til en gammel dame som så underligt på dem
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





tilbage - Elisa Empty
IndlægEmne: Sv: tilbage - Elisa   tilbage - Elisa Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
tilbage - Elisa
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» til Elisa
» Blod blomster - Elisa
» Tilbage igen...
» Pop pop vi tilbage nu- Zean
» Tilbage til stranden.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: