Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Looking around, thinking

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Looking around, thinking Empty
IndlægEmne: Looking around, thinking   Looking around, thinking Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 03:08

Dato: 19/13(Jødisk tidsregening. 18/09 kristen tidsregening.)
Årstid: Efterår
Dag: Fredag(Jødisk og Torsdag kristen)
Vejr: Kølig bjergluft.
Sted: På en nogenlunde vejsom bjergside
Tid: 20.00
Omgivelser: Natur, vilde dyr, osv. osv.

V var nået til en lille plet, uden så mange træer. Hun satte sig på en sten, og betragtede byerne nedenfor bjerget. Det var første gang hun var på et bjerg, og hun nød udsigten og stilheden. Her oppe på bjerget kunne der vel ikke være nogen på denne tid? I hvertfald ingen mennesker... Det var jo omkring, ved denne tid de fleste menneske familier sad og spidste aftenmad, eller hyggede sig sammen i stuen, og så fjernsyn... Tja, V regnede med at hun ville være alene på bjerget. Hun var gået der op for at slippe for bekymringer af alle slags... Bare for en stund. Var det for meget at be' om?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Looking around, thinking Empty
IndlægEmne: Sv: Looking around, thinking   Looking around, thinking Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 03:49

Ingen mennesker, ingen vampyre, ingen andre vandskabninger at stille sig op imod. Sira sad ved kanten af en klint og så ned imod byen. Han var taget helt derop for netop lige at slappe lidt af. Han sukkede stille og lyttede til vinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Looking around, thinking Empty
IndlægEmne: Sv: Looking around, thinking   Looking around, thinking Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 03:52

V kunne med et lugte ham. "Hvorfor fuck skal problemer altid følge efter mig?!?" hvæsede hun lavt og vredt, da hun genkendte ham som jærgeren, fra lufthavnen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Looking around, thinking Empty
IndlægEmne: Sv: Looking around, thinking   Looking around, thinking Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 03:56

Sira så hen på hende, da han kunne høre hendes stemme højlydt igennem intetheden. Han sukkede dybt og rejste sig. Han gik imod hende med truende skridt og trak to træpæle op ad bæltet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Looking around, thinking Empty
IndlægEmne: Sv: Looking around, thinking   Looking around, thinking Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 03:58

"Skrid med dig!" råbte hun vredt. Dog rystede hendes stemme af frygt, og hun havde hurtigt rejst sig og var taget nogle skridt væk. Det sås tydeligt på skridtende, at hun var trænet i en eller anden form for nærkamp
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Looking around, thinking Empty
IndlægEmne: Sv: Looking around, thinking   Looking around, thinking Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 04:03

"Hmp" Var det eneste han sagde til det. Han havde intet at tae med en pige om, når hun havde et sådant forfærdeligt sprog. Han kom nu helt tæt på hende og greb ud efter hende med en arm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Looking around, thinking Empty
IndlægEmne: Sv: Looking around, thinking   Looking around, thinking Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 04:07

Hun pararede hurtigt, så han ikke kunne gribe fat i hende, og sendte et hårdt og øvet slag mod hans solar plexus. Før hun trak sig yderligere tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Looking around, thinking Empty
IndlægEmne: Sv: Looking around, thinking   Looking around, thinking Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 07:59

"Argh!" Sira tog sig til brystet og så irriteret på hende. Hunne gjorde altså modstand? Han knugede hånden om sit skarpe våben og forsøgte at komme tættere på hende uden at blive ramt af hendes slag igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Looking around, thinking Empty
IndlægEmne: Sv: Looking around, thinking   Looking around, thinking Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 08:03

Hun bevægede sig taktfast væk fra ham, og sørgede for at gå i cirkler, så hun ikke blev fanget mod et træ. "Lad mig være..." bad hun stille. Hendes øjne forlod ham ikke et sekund
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Looking around, thinking Empty
IndlægEmne: Sv: Looking around, thinking   Looking around, thinking Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 08:14

"Det var dig selv der råbte efter mig.. idiot.." han prøvede at følge hendes gang, og det irriterede ham, at det ikke gik efter hans teknik "Havde du bare gået forbi mig uden at skratte sådan op, havde jeg ikke bemærket dig".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Looking around, thinking Empty
IndlægEmne: Sv: Looking around, thinking   Looking around, thinking Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 08:20

"For det første: Jeg sad ned på den sten." Hun kastede mod hovedet i retning af stenen "For det andet: Så råbte jeg på ingen måde. Jeg hvæsede lavt. For det tredje så kom jeg bare her op, for at undgå problemer... Men det ser ud til at de altid følger efter mig!" sagde hun koldt, og forsøgte hele tiden at øge afstanden i mellem dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Looking around, thinking Empty
IndlægEmne: Sv: Looking around, thinking   Looking around, thinking Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 08:23

"Jeg er ligeglad hvad du kalder det, du kunne høres uanset hvad" Svarede han og forsøgte igen at få fat i hende med en strakt arm "Desuden er den eneste måde jeg vil give dig fred på er, at slå dig ihjel igen"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Looking around, thinking Empty
IndlægEmne: Sv: Looking around, thinking   Looking around, thinking Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 08:27

Hun lavede et Bal dojl doljochaki(Cirkelspark med vridst) mod armen. "Hvem har sagt noget om at jeg ønsker fred? Jeg ønsker ikke andet end at du tager dine ting, og skrider!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Looking around, thinking Empty
IndlægEmne: Sv: Looking around, thinking   Looking around, thinking Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 08:34

Sira så forfærdet på det hun var ved at lave ved hans arm, og var ved at snuble baglæns da han hoppede tilbage. "Whoa, rolig nu. Det har jeg skam også tænkt mig at gøre frøken, når jeg er færdig med dig. Det er da klart"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Looking around, thinking Empty
IndlægEmne: Sv: Looking around, thinking   Looking around, thinking Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 08:37

"Hold dig fra mig!" hvæsede hun gennem sammen bidte tænder. Hun skjulte sin frygt bag sin vrede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Looking around, thinking Empty
IndlægEmne: Sv: Looking around, thinking   Looking around, thinking Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 08:42

Han tog sig lidt til armen og mærkede efter om han var okay. Han lod dog ikke blikket glide væk fra hende. *Hmm? Har jeg ikke set hende et eller andet sted før?* Han begyndte at går varsomt rundt om hende med en meters afstand fra hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Looking around, thinking Empty
IndlægEmne: Sv: Looking around, thinking   Looking around, thinking Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 08:45

Hun fulgte med rundt og bakkede for at øge afstanden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Looking around, thinking Empty
IndlægEmne: Sv: Looking around, thinking   Looking around, thinking Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 08:55

Sira sagde ingenting, men fulgte hende, så han altid var en meter fra hende. Han ventede på det helt rigtige øjeblik at slå hende ned på. Han fik også samtidig en ide af hendes teknik på den måde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Looking around, thinking Empty
IndlægEmne: Sv: Looking around, thinking   Looking around, thinking Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 08:57

Hun bakkede og cirklede, så hun undgik at støde ind i et træ. Hun vidste at hvis hun gjorde det ville hun være solgt til stanglakrids
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Looking around, thinking Empty
IndlægEmne: Sv: Looking around, thinking   Looking around, thinking Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 09:01

Han fulgte efter hende, og ventede kun på, at hun skulle støde ind i et eller andet. Han gik imod hende og forsøgte at lokke hende op ad nogle af klipperne eller træerne, men hun undveg hver gang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Looking around, thinking Empty
IndlægEmne: Sv: Looking around, thinking   Looking around, thinking Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 09:07

Hun blev mere og mere nervøs, over at han ikke bare angreb. Hun undveg ham hurtigt hver gang han forsøgte at trænge hende op mod noget. Hun trak vejret dybt og tænkte på at hun jo allerede som 10 årig, havde besejret samtlige mænd på voksen holdet, til Teakwondo. Hun vidste hvordan hun skulle forsvare sig, men det var første gang det virkelig gjaldt hendes liv. Her var der ingen secound change...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Looking around, thinking Empty
IndlægEmne: Sv: Looking around, thinking   Looking around, thinking Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 09:17

Han fulgte hendes bevægelser nøje. Han kendte ikke selv til hendes kampstil. Han svingede lidt med pælen i sin hånd, men var fuldt fokuseret på hende. Han var snart træt af at danse rundt med hende på den måde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Looking around, thinking Empty
IndlægEmne: Sv: Looking around, thinking   Looking around, thinking Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 09:23

Hun holdt skarp øje med hans mindste bevægelse. Hun angreb ikke da hendes kamptil hovedsagligt var til selvforvar, og noget sagde hende at angreb lille være en dårlig ide.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Looking around, thinking Empty
IndlægEmne: Sv: Looking around, thinking   Looking around, thinking Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 09:41

Han stirrede fortsat fast på hende. men pludselig sprang han på hende således, at de begge faldt ned i den støvede jordbund, med ham selv over hende. Han var ganske enkel blevet træt af at være diskret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Looking around, thinking Empty
IndlægEmne: Sv: Looking around, thinking   Looking around, thinking Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 09:45

Hun gispede kort, men tog så fat i begge hans håndled og vred dem rundt, så han ikke havde mulighed får at stikke noget som helst i hende. "Hvorfor vil du så gerne slå mig ihjel?" spurgte hun roligt, og holdt stramt fat om hans håndled.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Looking around, thinking Empty
IndlægEmne: Sv: Looking around, thinking   Looking around, thinking Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Looking around, thinking
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Dreins Mountain-
Gå til: