Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

den lille café - Criss

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

den lille café - Criss - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille café - Criss   den lille café - Criss - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Jun 2010, 03:05

Criss så på drengen fora ham og havde ikke noget problem med at han hellere ville være en pige. Men derfor ville han også altid kun se på ham som en ven. Men han ville da også gerne have en ven. "I know" Han smilede stille og strøg noget hår ud af sine øjne og betragtede ham kort. Men dog kunne han ikke forstå hvordan folk kunne tro han var en dreng, han havde jo ikke nogen bryster? Han så op på ham og smilede stille "Jeg er heller ikke bare en hvilken som helst fyr, jeg er mig" Han lagde hovedet på skrå og smilte stille. "Vi ses, jeg skriver til dig og så finder vi ud af noget?" Han så ham i øjnene og begyndte stille at gå baglæns stadig med fronten mod Danni.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: den lille café - Criss   den lille café - Criss - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Jun 2010, 06:44

Danni sagde ikke nået og så bare på ham med et smil, han vinkede kort til ham inden han selv gik den anden vej. hvor var glad for at han havde fået sig en ven, også endda en som kende til hans hemmelighed. det var ret befriende at kunne blive kald en pige selv om personen ved at det i virkeligheden ikke er det han er
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: den lille café - Criss   den lille café - Criss - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 03:22

Criss smilede og vendte så rundt. Han forsatte ned af gågaden. Han boede et stykke fra skolen men tog aldrig bussen og havde ingen andre transportmiddler end sine ben. Men han kunne nu også godt lide at gå. Han tog sin Ipod frem og begyndte at lytte til musikken mens han gik hjem, han sang lavmældt med på sangene.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: den lille café - Criss   den lille café - Criss - Page 2 Icon_minitime

den lille café - Criss
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» en lille café
» På en lille café
» lille café på gå gaden
» Den lille cafe# privat Jäden
» en lille hyggelig café, et nyt sted nye mennesker

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum