|
| På kirkegården. | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: På kirkegården. Lør 26 Jun 2010, 08:41 | |
| Dato: Irl Tid: 22.30 Sted: Kirkegården Vejr: Det blæser kraftigt og er overskyet Omgivelser: Gravstene, enkelte træer mm.
De små skridt kunne ikke høres i den voldsomme blæst, men den lille skikkelse var let at få øje på mellem gravstenene. Et svagt, dog tilfredst, smil hvilede på på de blege tynde læber. Dina befandt sig godt mellem gravene. Der var sådan en dejlig fred og ro. Og trygt... Helt utroligt trygt... Hun fingrede let ved det kors der hang om halsen på hende, og lod let blikket glide over den nydelige kirkegård. Der måtte være en god gartner... Det var godt. En god gartner var vigtig for en kirkegård... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På kirkegården. Tirs 29 Jun 2010, 05:17 | |
| Rose kom langsomt gående ned langs stien op til kirken. Hendes isblå øjne hvilede på den store domkirke foran sig og så frem til en fredelig aften derinde. Det var det eneste sted hun kom for at få lidt fred og ro. Hendes hvide sommerkjole bølgede i vinden sammen med hendes blonde hår og syntes ikke at det så ud til at være sommer. Hun trak svagt på skuldrene og så sig omkring og kunne langsomt mærke en andens tilstedeværelse og kløede sig lidt på kinden. Hun havde et kors hængende om halsen, som så utrolig gammelt ud. Hun lod sine fødder bringe hende lidt tøvende væk fra stien og som det nysgerrige væsen hun var, ville hun gerne se hvem det var som bevægede sig rundt ude på kirkegården på den tid i det vejr. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På kirkegården. Tirs 29 Jun 2010, 06:49 | |
| Dina stoppede op, og fik kort efter øje på skikkelsen der kom mod hende. Det tilfredse smil svandt væk, og Dina blev stående hvor hun var uden et ord. Hun fingerede let ved korset om sin hals, og lod blikket hvile på den unge pige. En anden engel. Så var hun måske ikke helt så ung som hun så ud?... Det var til at finde ud af. Dina slap korset, og så kort ned mod sine bare føddder, før hun endnu engang løftede blikket, og så på den fremmede engel. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På kirkegården. Tirs 29 Jun 2010, 06:53 | |
| Rose så over på en lille pige som stod dér blandt gravstenene og smilte et venligt og imødekommende smil "Jamen goddag" sagde hun venligt og kunne let mærke at dette var en anden engel. Hun bevægede sig lidt forsigtigt frem mod pigen og lod ikke sine isblå øjne forlade hende. Man kunne let mærke at Rose var lidt af en særlig engel; meget ren, gavmild og hellig. Hun havde ændret sig siden at hun havde blevet Ærkeengel, og man kunne mærke den der følelse af rolighed og lykke mere tydeligt med hende end med de andre engle rundt omkring. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På kirkegården. Tirs 29 Jun 2010, 07:20 | |
| Dina betragtede pigen en tid, uden at sige noget. "Godaften." svarede hun så, og lagde let hovedet på skrå. "Hvad laver du her?" spurgte hun så, og rettede hovedet op igen. Hun havde ikke fortrukket en mine, siden smilet var forsvundet. Det var nu også sjældent at Dina fortræk en mine over noget som helst.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På kirkegården. Tirs 29 Jun 2010, 07:22 | |
| Rose så på pigen i nogle få sekunder før hun svarede til hendes spørgsmål og lod sit blik gå langsomt over på kirken og derefter tilbage på pigen "Jeg nyder skam stilheden. Det er et dejligt sted at gøre det" sagde hun roligt "Hvad med dig selv? Burde du ikke være derhjemme og sove nu?" spurgte hun og lagde sit hoved undrende på skrå og vidste jo ikke om hun var lidt ligesom Rose som ikke ville være indenfor om aftenen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På kirkegården. Tirs 29 Jun 2010, 07:44 | |
| Dina fnøs let, og rystede på hovedet. "Jeg burde ikke noget som helst." svarede hun, og så yderst bestemt ud. Nok var hun lille, men hun var ikke et barn... Ret meget i hvert fald.... "Jeg snakker med de hvilende." svarede hun så, og smilede saligt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På kirkegården. Tirs 29 Jun 2010, 07:48 | |
| Rose så på pigen og kunne ikke lade vær med at smile over hende. Åh ja, hun lignede meget Rose fra dengang hun var uviden og dum. Hun så lidt rundt på gravstenene og vidste godt at det var dem som var de 'hvilende' "Ja, de må oss være ensomme" sagde hun lavmælt og så ud i mørket over mod to gravstene "Mine forældre har vidst oss brug for at blive snakket med.." sagde hun lige så lavmælt som før og havde ikke været henne og besøge sine afdødes forældres grav i noget tid nu. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: På kirkegården. | |
| |
| | | | På kirkegården. | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|