Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Time to get feed

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Time to get feed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Time to get feed   Time to get feed - Page 2 Icon_minitimeLør 31 Okt 2009, 11:09

"Jeg ville byde dem på noget men de har hvist allerede spist" sagde han og slap roligt hendes hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Time to get feed   Time to get feed - Page 2 Icon_minitimeLør 31 Okt 2009, 11:13

"Hvor venligt af Dem, men De har ret. Efter en lang rejse trængte jeg sådan til spise... Jeg er ked af at måtte afslå." svarede hun og strøg en tot hår, der var faldet ned fra den opsatte frisure, væk fra øjnene. Hun smilede stille og lod ham føre ordet... Indtil videre...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Time to get feed   Time to get feed - Page 2 Icon_minitimeLør 31 Okt 2009, 11:16

Han nikkede anerkendene til hende, "Jeg må skuffe dem, og forlade dem for en stund" sagde han og gik et roligt skridt tilbage.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Time to get feed   Time to get feed - Page 2 Icon_minitimeLør 31 Okt 2009, 11:19

Hun nikkede og lod ham gå. Hun havde egentlig lyst til at følge efter ham, men regnede med at han skulle spise... Altid rarest alene. "Kommer De igen?" spurgte hun og så ham direkte i øjnene
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Time to get feed   Time to get feed - Page 2 Icon_minitimeLør 31 Okt 2009, 11:23

"Vi mødes nok igen" sagde han og tog blidt hendes hånd og kyssede den hvorefter han gik mod menneske og forsvandt.

//Out meget intressant at skrive med//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Time to get feed   Time to get feed - Page 2 Icon_minitimeLør 31 Okt 2009, 11:26

Hun så efter ham... *Tja, manere det har han* tænkte hun og så sig om, før hun forsvandt i mængten af vampyrer.

//Out... Tak, og i lige måde Smile //
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Time to get feed   Time to get feed - Page 2 Icon_minitime

Time to get feed
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: