Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Krabbe?! - Nicholas :D

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Krabbe?! - Nicholas :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Krabbe?! - Nicholas :D   Krabbe?! - Nicholas :D - Page 2 Icon_minitimeTors 01 Jul 2010, 10:35

Han grinte. "Fortæl eller du ryger i!" Truede han mens han skrald grinede
helt vildt. "Og jeg er ikk bange for at ryge med." Hviskede han grinene til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Krabbe?! - Nicholas :D   Krabbe?! - Nicholas :D - Page 2 Icon_minitimeTors 01 Jul 2010, 10:39

Mac grinede glad, og rystede på hovedet. "Jeg fortæller det aldrig!"grined ehan, og smilte glad. Han grinede over hans trussel, og rakte tunge selvom han ikke kunne se det. "Jeg tager den hemmelighed med mig i graven!"drillede han, og grinede højt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Krabbe?! - Nicholas :D   Krabbe?! - Nicholas :D - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Jul 2010, 03:26

Nicholas grinede højt og lænede sig så forover så de begge væltede bagover ned i vandet, samtidig med han sørgede for at Mac ikke ramte havbunden med hovedet først.
Han kom grinende op over overfladen, og tog en indånding, der velsignede hans lunger med luft.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Krabbe?! - Nicholas :D   Krabbe?! - Nicholas :D - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Jul 2010, 07:22

Mac grinede og nåede lige at få trukket luft ind. Han ramte vandet, og lukkede øjnene. Han holdt sig først rigtig godt fast i Nicholas, men så slap han ham, og prøvede at komme op efter luften. Han kunne mærke sine lunger presse sig sammen inden i ham. Han prøvede stadig hårdt at komme op.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Krabbe?! - Nicholas :D   Krabbe?! - Nicholas :D - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Jul 2010, 04:00

Da Mac ikke kom op efter et halvt minut begyndte han at lede efter ham.
Han fik fat i ham og hev ham op. "Hvad i alverden laver du?"
Pustede han efter at have svømmet som en gal.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Krabbe?! - Nicholas :D   Krabbe?! - Nicholas :D - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Jul 2010, 06:08

Mac hostede og hakkede imens han prøvede at få vejret igen. Han så på Nicholas, og prøvede at sige noget, men kunne ikke da hans lunger stadig var helt tomme. Han fik endelig luft ned i dem igen. Han så på Nicholas og bed sig i læben. "Undskyld, jeg kan ikke svømme"sagde han stille, og så ned.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Krabbe?! - Nicholas :D   Krabbe?! - Nicholas :D - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Jul 2010, 06:47

Han nikkede forstående og trak ham så med ind, ved at holde ham oppe.
"Men husk at fortælle mig sådan noget inden jeg tumler rundt med dig en anden gang." Smilede han mildt og gav slip på ham da de begge kunne bunde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Krabbe?! - Nicholas :D   Krabbe?! - Nicholas :D - Page 2 Icon_minitimeTors 15 Jul 2010, 05:34

Mac så på ham og nikkede. "Det skal jeg nok"sagde han, og smilte til ham. han kunne ikke gøre for det, han havde det med at udfordre skæbnen uden selv at lægge mærke til det. Han så ned, og vidste ike helt hvad han skulle sige nu. Da hanigen kunne mærke bunden under sine fødder så han op på Nicholas, og smilte glad.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Krabbe?! - Nicholas :D   Krabbe?! - Nicholas :D - Page 2 Icon_minitimeTors 15 Jul 2010, 05:37

Han grinte og kom op på strandkanten og lagde sig, selvom alt hans tøj blev sandet til. "Ikke engang et; 'tak, fordi jeg reddede dit liv.' får man." Smilede han op til ham og lukkede sine øjne, kom dog hurtigt op og stå da hans gode ven her krabbe bed ham i tåen igen..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Krabbe?! - Nicholas :D   Krabbe?! - Nicholas :D - Page 2 Icon_minitimeTors 15 Jul 2010, 05:46

Mac så på ham, og smilte til ham. "Selvfølgelig får du det"sagde han, og stod lidt inden han så så sin chance, da Nicholas igen havde rejst sig. Han gik hurtigt hen til ham, og krammede ham. "Mange tak fordi du reddede mig"sagde han glad og slap så igen krammet. Han smilte til Nicholas, og mærkede så igen at han rødmede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Krabbe?! - Nicholas :D   Krabbe?! - Nicholas :D - Page 2 Icon_minitimeTors 15 Jul 2010, 06:03

Nicholas grinede og gengældte hans kram. "Skulle det være en anden gang." Grinede han og blinkede til ham. Han strakte sig så lidt af hans mave blev blottet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Krabbe?! - Nicholas :D   Krabbe?! - Nicholas :D - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 06:03

Mac smilte og grinede lidt af ham. Han rakte tunge af ham, og smilte glad. Han lagde armene ombag sin nakke. Han smilte stort imens han stille begyndte at nynne. "Hvad laver du så her nede?"spurgte han og så på Nicholas. Mac ville faktisk godt kramme ham igen, og lod hver.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Krabbe?! - Nicholas :D   Krabbe?! - Nicholas :D - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 06:17

Nicholas grinede og begyndte at gå ned af stranden.
Han havde altid haft noget cool og mystisk over sin gang, ikke noget han var klar over, det var bare sådan, han bøjede sig ned for at tage sine skriggrønne converse som han elskede over alt på jorden. De var bare så unikke.

Han kiggede på ham og grinte lidt med et skuldertræk. "Jeg aner det ikke." Smilede han og grinte.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Krabbe?! - Nicholas :D   Krabbe?! - Nicholas :D - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 06:25

Mac så på ham da han begyndte at gå, Mac ville ikke være alene på stranden. Han skyndte sig efter Nicholas, og fulgte med ham. Han grinede kort over hvad han sagde. "Det aner du ikk?.."sagde han stille, og smilte til ham. "Tja, det lyder da hyggeligt"grinede han drillende, og så lidt på Nicholas' sko. Det var flotte, men Mac kunne nu godt lide sine egne sko.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Krabbe?! - Nicholas :D   Krabbe?! - Nicholas :D - Page 2 Icon_minitime

Krabbe?! - Nicholas :D
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Let's have some fun... - Nicholas
» Mig og ham //Nicholas//
» A new place - Nicholas.
» Regn.. - Nicholas
» På en café - Nicholas.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum