| Hallowen Party!! | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 22 Nov 2009, 21:54 | |
| Amy sukkede svagt og rystede på hovedet igen "Hvordan kan det så være at jeg ikke ser dig sammen med dine venner mere? det er fordi du bruger for meget tid på mig, det skal du heller ikke skat" sagde hun stille og bed sig derefter i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 22 Nov 2009, 21:58 | |
| Han nussede hende vider og kiggede lidt ned på hende inden hun kiggede ud af vinduet "Jeg skal snart være sammen med dem bare rlig" han holdte en pause "Har bare ikke lyst til og tag i byen lige nu og her, efter sidste gang" han smilede svagt og kyssede hende på håret |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 22 Nov 2009, 22:07 | |
| Amy smilte svagt og så derefter tænkende op på ham "Sidste gang?" spurgte hun nysgerrigt, selvom de havde været til fest igår, så havde det været lidt tåget for hende og hun lagde hovedet på hans bryst igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 22 Nov 2009, 22:16 | |
| Han smilede "Søde skat hvad lavede vi i går" han lo kort og kiggede ned på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Søn 22 Nov 2009, 22:20 | |
| Amy tænkte lidt, men smilte så svagt "Vi var til fest og du blev fuld, eller rettede stiv" sagde hun og smilte svagt igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Man 23 Nov 2009, 07:08 | |
| Han nikkede og smilte skævt "Og derfor har jeg valgt og holde en pause og bare være sammen med dig" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Man 23 Nov 2009, 20:51 | |
| Amy løftede det ene øjenbryn og satte sig lidt op på ham "Jamen bliver du aldrig træt af at være sammen med mig?" spurgte hun nysgerrigt og lagde hovedet lidt på skrå |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Man 23 Nov 2009, 22:30 | |
| Han rystede på hovedet "Nej skat" han kyssede hende på håret "Vil du have tøj på" han sendte hende et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Man 23 Nov 2009, 22:43 | |
| Amy havde helt glemt at hun kun sad i håndklæde Hun rødmede svagt og bed sig i læben, " øhm.. jo.. altså" stammede hun og var stadig lidt rød i hovedet og bed sig stadig i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Man 23 Nov 2009, 22:45 | |
| Han smilede til hende "Skal jeg bærer dig der ud eller" spugerte han og nussede hende lidt på ryggen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Man 23 Nov 2009, 22:49 | |
| Amy så op på Dean og smilte svagt imens hun rystede på hovedet "Jeg har jo sagt til dig mange gange at du ikke skal bære på mig helle tiden, så denne her klarer jeg nok selv" sagde hun og grinte svagt, hun rejste sig roligt op, men da hun satte benene på gulvet vaklede hun lidt og tog hurtigt fat i bordkanten, " jeg har det fint" skyndte hun sig at sige og så kort på Dean |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Man 23 Nov 2009, 22:51 | |
| Dean kiggede på hende og lagde hovedet på skrå "Er du sikker" spugerte han, han gjorder sig klar til og gribe hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Man 23 Nov 2009, 22:55 | |
| Amy så på Dean igen og smilte svagt Hun nikkede kort og fjernede hånden fra bordet, " ja jeg har det fint" sagde hun i et svagt suk og gik derefter ud på badeværelset for at tage sit undertøj på, hendes eget tøj var ikke helt tørt endnu, så derefter tog hun Deans trøje på, i smug duftede hun til den og smilte svagt bagefter og fniste kort |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Man 23 Nov 2009, 22:58 | |
| Han sad inde i stuen og kiggede ned og smilede for sig selv |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Man 23 Nov 2009, 23:01 | |
| Amy kom ind til Dean igen og så kort tænkende på ham "Skat, kunne du forestille dig, mig som brunette?" spurgte hun nysgerrigt og smilte svagt og kørte en hånd gennem håret imens hun så på ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Tirs 24 Nov 2009, 01:27 | |
| Han tænkte lidt og rystede på hovedet med et smil "Nej skat det kunne jeg ikke. men jeg kan godt lide dit hår" han smilede til hende "Det er godt du er blondine jeg er nemlig vild med dig, du er også den mest sexede blondine jeg har set"sagde han med et skævt smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Tirs 24 Nov 2009, 20:33 | |
| Amy grinte lidt af det sidste han sagde og tænkte lidt "Du ved også så at blondiner er lidt dumme ikk? det må du så leve med hvis du skal være sammen med mig i noget tid endnu" drillede hun og gik over og satte sig ved siden af ham, " forresten hvad fedter du for??" spurgte hun nysgerrigt og lagde hovedet lidt på skrå imens hun grinte svagt, " ej hved du hvad skat, Angel fra mit band er allerede blevet forlovet, er det ikke vildt!?" udbrød hun lidt efter og så på Dean med et stort smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Tirs 24 Nov 2009, 23:02 | |
| Han grinede bare lidt og lyttede så til hvad hun sagde "Hmm det må være godt for hende" han smilede´, han havde ikke slev planer om at blive gift eller forlovede lige nu og her |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Ons 25 Nov 2009, 00:10 | |
| Amy trak lidt på den ene skulder og smilte svagt "Ja selvom ham hun er forlovet med ikke ser ud af noget særligt" sagde hun og smilte svagt igen, " men det er jo hende der skal giftes med hende og heldigvis ikke mig" sagde hun og kunne ikke lade være med at grine lidt, hvorefter hun rejste sig op og gik hen til vinduet, " jeg tror ikke at jeg har i sinde at ville gifte mig igen" mumlede hun stille og så ned på gaden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Ons 25 Nov 2009, 03:02 | |
| Han sukkede og kiggede lidt ned på gulvet inden han kiggede på hende han gik hen til hende, og lagde armene om hende, bag fra og kiggede ned på gadene sammen med hende "Jeg er heller ikke klar til og gifte mig" han smilede lidt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Ons 25 Nov 2009, 03:08 | |
| Amy smilte svagt og tænkte kort Hun lagde sine hænder på hans armne og nussede dem blidt, " der er skam heller ikke nogen der tvinger dig til noget skat" sagde hun og smilte svagt igen, hvorefter hun drejede hovedet imod ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Ons 25 Nov 2009, 03:10 | |
| Han smilede og nød hendes nussen "det ved jeg skat" sagde han med et smil og kyssede blidt hendes pande´, og smilede til hende bagefter |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Ons 25 Nov 2009, 03:16 | |
| Amy smilte svagt og lukkede kort øjnene da han kyssede hendes pande Hun nød at være sammen med ham, og følte sig heldig fordi hun havde ham hos sig, hun viste bare ikke om det kom til at være for evigt at de skulle være sammen, hun ville være hos ham indtil han ikke ville hende mere |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Tors 26 Nov 2009, 07:17 | |
| Han nussede hende lidt på kinden og smilede til hende inden han kiggede ud igen "Hmm du er meget smuk skat" han kiggede på hende igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hallowen Party!! Tors 26 Nov 2009, 07:31 | |
| Amy smilte svagt over Deans nussen og lukkede kort øjnene fordi hun nød den Hun løftede det ene øjenbryn da han sagde det og smilte svagt, " tak skat, men det er jeg ikke, der er mange andre piger som er meget smukkere end mig" sagde hun og vendte blikket ud af vinduet igen |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Hallowen Party!! | |
| |
|
| |
| Hallowen Party!! | |
|