Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Hallowen Party!!

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Hallowen Party!! - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Hallowen Party!!   Hallowen Party!! - Page 10 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 08:28

Han kyssed med og trak sig langsomt op i hende
han nussede hende på ryggen i mens
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hallowen Party!!   Hallowen Party!! - Page 10 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 08:31

Amy var glad for et vandet dækkede det meste og hun kørte en hånd gennem hans hår
Hun nød ham meget og begyndte at køre frem og tilbage og fik stønnet kort i et af kyssende og kyssede ham videre imens hendes arme lå omkring hans nakke
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hallowen Party!!   Hallowen Party!! - Page 10 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 08:34

Han nød hendes stønnen og blev ret vild, han gjorer det lidt hurtigter
og kyssede hende vider , og kom selv til og stønne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hallowen Party!!   Hallowen Party!! - Page 10 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 08:46

Amy nød hans stønnen og at han gjorde det lidt hurtigere
Hun kom til at stønne i kysset igen og kørte samtidig frem og tilbage på ham og nød ham meget
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hallowen Party!!   Hallowen Party!! - Page 10 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 08:50

Dean nød hende han stønnede kort og kyssede hende vider
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hallowen Party!!   Hallowen Party!! - Page 10 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 08:55

Amy slap kysset og stønnede kort igen
Hun bøjede hovedet lidt ned og havde lukket øjne, hun tog hovedet hen til hans hals og kyssede den ømt og stønnede kort igen imod hans hals lidt efter og nøs ham meget
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hallowen Party!!   Hallowen Party!! - Page 10 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 08:59

Han stønnede svagt og gjorder det stadig hurtigt
han nød hendes kys og lagde hovedet tilbage og smilede
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hallowen Party!!   Hallowen Party!! - Page 10 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 09:08

Amy smilte svagt og kyssede hans hals igen
Hun bevægede sig stadig frem og tilbage og stønnede svagt imens og bøjede sit hovedet lidt ned imod han bryst
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hallowen Party!!   Hallowen Party!! - Page 10 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 09:11

Dean stønnede og nød hendes kys
han gjorder det lidt langsomer efter 1time og 30 min
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hallowen Party!!   Hallowen Party!! - Page 10 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 09:15

Amy smilte svagt og så lidt anderkendt på Dean
"Jeg må sige jeg er imponeret, jeg troede ikke at du kunne holde i så lang tid" drillede hun i et svagt støn og kyssede ham på halsen igen og holdte stadig armene om hans nakke
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hallowen Party!!   Hallowen Party!! - Page 10 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 09:23

Han grinede lidt og stønnede svagt
han lagde hovedet mere tilbage og lød hende kysse ham på halsen
og nød det meget
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hallowen Party!!   Hallowen Party!! - Page 10 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 09:29

Amy bevægede sig stadig roligt og stønnede svagt
Lige pludselig efter 10 - 15 min, lød der et højt knæk i deres øre, " av!" udbrød Amy og lukkede øjnene hårdt i og rystede på hovedet, lidt efter åbnede hun dem igen og så bange på Dean, " skat, mit ben er gået af led, jeg kan slet ikke bevæge det" sagde hun nervøst og bed sig i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hallowen Party!!   Hallowen Party!! - Page 10 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 09:34

Han sank en klump og trak sig ud af hende han bed sig i læben og
blikkede svagt han kom på en eller anden måde og af badekæret "Ej skat"
han bar hende op så hun sad nomalt og kiggede lidt på hendes ben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hallowen Party!!   Hallowen Party!! - Page 10 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 09:37

Amy sukkede og bed sig i læben
"Undskyld, det er ikke min skyld at mit ben skulle gå af led nu" mumlede hun stille og så kort på Dean, " du må ikke sætte det på plads, det gør endnu mere ondt" sagde hun nervøst og så tilbage på Dean og bed sig igen i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hallowen Party!!   Hallowen Party!! - Page 10 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 09:43

Han bed sig i læben og tog sine boxseshorst på
han kiggede underskyldene på hende men tog hånden ned i vandet og knækkede
hendes ben på plads, han kiggede ned på benet
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hallowen Party!!   Hallowen Party!! - Page 10 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 09:47

Amy rystede på hovedet, da hun så hans hånd komme ned i vandet igen
"Av!" udbrød hun igen og bøjede hovedet lidt ned, hun havde fat i kanten af hans badekar og det var begyndt at bule lidt af hendes hånd, noget af hendes hår faldt ned foran hendes ansigt og hun trak vejret hurtigt i et kort stykke tid og bed sig hårdt i læben, hun hadede at have ondt og føle smerte og hun havde øjnene hårdt lukket i
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hallowen Party!!   Hallowen Party!! - Page 10 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 09:58

Han knækkede det sidste knæk og det der gjorder mest ondt
han bed sig i læben og kiggede på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hallowen Party!!   Hallowen Party!! - Page 10 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 10:02

Amy skreg kort da han satte det helt på plads
Da hun skreg fik hun revet et lille stykkede af hans badekar af og smulrede det i hendes hånd, hun trak vejret hurtigt igen og så ikke på ham, hun bed sig ekstremt hårdt i læben, så hun begyndte at bløde og hun havde lukket øjnene hårdt i
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hallowen Party!!   Hallowen Party!! - Page 10 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 10:06

Han sukkede og lagde en hånd på hendes kind og nussede hende
"Undskyld skat" han kiggede på badekarret og begyndte og lave det stykke der mangle,
han lavede det med is og satte det på "Så" er du okai skat"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hallowen Party!!   Hallowen Party!! - Page 10 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 10:09

Amy trak vejret roligt igen og åbnede langsomt øjnene
Hun havde kun sine øjne halvt åbne da hun så på ham og nikkede svagt, " ja, jeg klarer mig, men vil du ikke være sød at hjælpe mig op?" spurgte hun stille og kunne godt smage at hendes underlæbe begyndte at smage af blod og hun så tænkende på Dean, " undskyld fordi jeg ødelagde dit badekar skat" sagde hun svagt og lukkede kort øjnene igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hallowen Party!!   Hallowen Party!! - Page 10 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 10:15

Han nikkedeo svarede
"Skat.det er okay.jeg har lavet dem med isen der ikke kan smelte" han smilede til hende
"Jo kom" han tog fat rundt og hende og bære hende op og gik hen tog lagde hånd klæde og hende
og bar hende ind ind i stuen så hun sad på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hallowen Party!!   Hallowen Party!! - Page 10 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 10:16

Amy smilte svagt men trist og sukkede
"Jeg er vist kun til besvær for dig" mumlede hun stille og så lidt væk fra Dean og bed sig tænkende i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hallowen Party!!   Hallowen Party!! - Page 10 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 10:19

Han rystede på hovedet og puttede hende ind i mod hans overkrop
"Nej" sagde han og rystede på hovedet
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hallowen Party!!   Hallowen Party!! - Page 10 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 21:45

Amy nikkede og lagde hovedet ind mod hans bryst
"Jo, jeg er en ulykkesfugl, jeg kan ikke finde ud af at gøre noget rigtigt" sagde hun stille og lukkede kort øjnene
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hallowen Party!!   Hallowen Party!! - Page 10 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 21:46

Han nussede hende på ryggen
"Jeg er ligeglad hvad du syenes" sagde han ned i hendes hår
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Hallowen Party!!   Hallowen Party!! - Page 10 Icon_minitime

Hallowen Party!!
Tilbage til toppen 
Side 10 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-