Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Blod blomster - Elisa

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Blod blomster - Elisa Empty
IndlægEmne: Blod blomster - Elisa   Blod blomster - Elisa Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 03:20

Tid: 19:00
Vejr: Solnedgang, lunt og ingen skyer på himlen
Sted: Den lykkelige eng
Omgivelser: Ingen eller?
Påklædning: http://2.bp.blogspot.com/_YTxhKAOBLhU/Se3x4QshQdI/AAAAAAAAHFA/kcdgPH2zoxw/s400/criss_angel_2159819.jpg
____________________________________
Solen var på vej ned over La Sunisha dog var der stadig varmt, de fleste mennesker var nok hjemme på dette tidspunkt eller de burde være hjemme. det var en skøn sommerdag og blomsterne stod flot ude på engen i forskællige farver, men et sted under et træ så var blomsterne helt røde og der dryppede blod ned fra dem. da der sad en ung og flot kvinde om af træet med sit ansigt bøjet forover, ved siden af hende på hug sad der en flot fyr som havde flot kold hvid ud. det lignede at han kyssede hende på halsen, men han's tænder var bare boret så langt ned i hendes hals som de kunne komme. hendes ene arm lå på skødet på sig selv og jakken var trukket lidt op så man kunne se blodet løbe ud af et dybt sår, hun duftede vildt godt og duften af hendes blod sad bare i luften. hende's øjne kæmpede for at forblive åbnede da hun kæmpede mellem liv og død, selv om hendes hjerne havde opgivet at bruge kræfter på at få vampyren væk fra sig. hun havde bare troet at denne flotte fyr var blind da han havde øjeblind foran sine øjne, og han's skønhed havde hende hvor han ville havde hende. han var helt væk i blodet og tænkte ikke på hvad der skete omkring dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod blomster - Elisa Empty
IndlægEmne: Sv: Blod blomster - Elisa   Blod blomster - Elisa Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 03:32

Tøj: http://images.movieplayer.it/2009/01/13/kaya-scodelario-e-effy-nella-terza-stagione-della-serie-tv-skins-101782.jpg

Elisa kom gårende, imens hun havde færten af blod og af morgan, hun stillede sig ud på marken og kiggede lidt på morgan og damen og kørte lidt efter en hånd igennem sit hår. hun smilede bare. Hun var høj, høj på stoffer , hash og det hele, hun havde en smøg i munden vinden men i smøgen var der hash og ikek nomal tobak. hun ahvde nogle ectaysi (Staves) piller i den hånd hun kørte igennem håret. "Hey" råbte hun glad og hun begyndte at hoppe rundt

//Skal lige lave mad. undskyld det blev så kort ^^ //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod blomster - Elisa Empty
IndlægEmne: Sv: Blod blomster - Elisa   Blod blomster - Elisa Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 03:40

//det er okay.. mad lyder godt :b//

Morgan drak bare at kvinden mens han kunne smage at der begynde at ikke være mere blod i hende, han stoppede hurtigt med at drikke da han hørte en stemme og han's øjne gik op. selv om han ikke kunne se nået for øjebindet så tog han en dyb indånding, som skulle igennem duften af blod og hash inden han genkende duften af Elisa. han træk sine tænder ud af kvinden og brækkede nakken på hende, mens han slikkede sig om munden og lod ærmet tage resten af blodet omkring sin mund. han tog fat i sit øjebind og træk ned ned omkring sin hals, han så bare på kvinden inden han vende sit kolde blik mod Elisa "hej" sagde han og hævede sit ene øjebryn over at hun hoppede rundt, han vende sit blik op mod hendes ansigt igen "nået jeg kan hjælpe med?" spurgte han om selv om han ikke mente det, og rejste sig bare langsomt op og stod 1-2sekunder efter foran hende og lag sit hoved lidt på skrå. selv om han ikke kunne huske hende andet end hendes navn, som havde poppet op i han's hoved sidst de havde snakket sammen. han lod sin tunge glide ned over sine blodige tænder "du burde ikke ryge det der" sagde han uden at tænke over hvorfor han sagde det, han elskede hende jo af hele sit hjerte uden at vide det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod blomster - Elisa Empty
IndlægEmne: Sv: Blod blomster - Elisa   Blod blomster - Elisa Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 03:59

//Ja ^^//

Elisa kiggede ham ind i øjne da han stod foran hende, hun grinede lidt af det hans sagde og tog et stort sug af sin smøg og pustede røgen ind i munden på morgan og hendes hovede kom tætter og tætter på hans og hun begyndte at kysse ham men stoppede så fordi hun skulle svare ham. "Hvorfor burde jeg ikke det" spugerte hun og lagde hovedet lidt på skrå. hun elskede også ham af hele sit hjerte, hun havde ikek helt glemt det, men nu da hun var høj havde hun glemt det. hun hoppede op på morgan og lagde armene om hans nakke. "Det smager godt, hele verden er skøn når man har taget nogle sug.." hun smilede og slukkede smøgen ved at trykke den ind i hånden hun kastede den væk og ehndes brænd sår helde ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod blomster - Elisa Empty
IndlægEmne: Sv: Blod blomster - Elisa   Blod blomster - Elisa Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 04:07

Morgan så bare irriteret på hende og hævede sit ene øjebryn, og træk ikke vejret når han mærkede dem varme røg inde i sin mund. han pustede den bare ud igen og ville ikke selv havde nået, han kunne godt lide at kunne tænke ordenligt og vide hvad han havde gang i. han lod hende bare kysse ham dog uden at kysse tilbage og så bare på hende "spørg dig selv" sagde han og viste jo ikke hvad der havde sket for ham, og hvorfor han overhovedet havde sagt det. det var jo ikke ligefrem nået som han gad blande sig i når folk gjorde hvad de ville, så længe ikke alle gjorde det så han kunne få nået godt blod. han tog sine arme ud til siderne når hun hoppede op inden han lag sine hænder ned i sine lommer på bukserne "så siger vi det" sagde han koldt og vende sit blik væk fra hende, inden han vende det tilbage til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod blomster - Elisa Empty
IndlægEmne: Sv: Blod blomster - Elisa   Blod blomster - Elisa Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 04:59

Hun rystede bare på hovedet af ham og kiggede på ham, "Hvorofr er du så kedelig" hun hoppede ned fra ahm og kiggede kort over på damen men gik så der hen og tog noget af ehndes blod og smurte fingerne ind i det. hun hoppede vider rundt på marken men lagde sig så ned midt ude på marken og duftede til blomsterne, hun var ikke længer påvirket af stoffer, da der ikke går så langtid før vampyr ikke er det mere. hun lukkede øjne og lå stille ikke så langt væk fra morgan.-
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod blomster - Elisa Empty
IndlægEmne: Sv: Blod blomster - Elisa   Blod blomster - Elisa Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 05:02

Morgan så bare på hende og tog en smøg frem når hun havde hoppet ned, han tog den i munden og tænde for den efter. han tog et sug af den og så efter hende "fordi jeg ved hvornår man skal tage ting seriøs" sagde han og gik over til hende når hun lag sig ned, han satte sig bare ned ved siden af hende og pustede røgen ud af næsen "i det miste så klager du ikke over at jeg er en eller andet som du har barn med" sagde han og så stille ned på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod blomster - Elisa Empty
IndlægEmne: Sv: Blod blomster - Elisa   Blod blomster - Elisa Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 05:11

Hun grined eog kiggede op på ham. "Det fordi du ikke ved beder, han er alligevel flyttet hjemme fra og jeg er vider med mit liv. " hun smilede, "Du er bare morgan, ja bare morgan" hun grinede lidt, og syntes han var skide irrerterne fordi han var så voksen, hvorfor være så seriøs når man kunne have det sjovt, hun kiggede lidt på ham inden hun igen lukkede øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod blomster - Elisa Empty
IndlægEmne: Sv: Blod blomster - Elisa   Blod blomster - Elisa Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 05:19

Morgan så bare ned på hende og nikkede langsomt "når okay tillykke" sagde han og viste ikke hvad han ellers skulle sige og kunne næsten bare smage den søde smag af vampyrblod i sin mund, han nikkede til hun sagde og smilte charmerende "ja jeg er Morgan" sagde han og vende sit blik hen mod hende's hals "så er du jo ung igen eller nået i den stil" sagde han koldt og grinte lidt efter, han tog sin smøg ud af munden og kastede den væk. han tog hurtigt fat i hendes hoved med den ene hånd og holde hende nede ved at sætte sin hånd mellem hende bryster, han bøjede sig ned og bed hende hurtigt i halsen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod blomster - Elisa Empty
IndlægEmne: Sv: Blod blomster - Elisa   Blod blomster - Elisa Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 05:31

Hun forstod ikke hvorfor han grinede hun vendte bere hurtigt øjne af ham men lukkede så øjne igen, Elisa sukkede men fik dog et kæmpe chok over at blive bidt og holdt nede, "Stop hvad laver du" hun srpællede øjne op. "Lad være med at bide mig" hun kæmpede for at komme fri, men han var stærker end hende båede fordi han var han men også fordi han var e vampyr, så han kunne holde hende nede uden problemer. hun fumlede med de piller hun havde i hånden men fik en i munden og slugte en. og håbede på at han ville stoppe for ellers ville morgan blive påvirket. hun lukked eøjne hårdt samemn og mærkede pillen sprede sig i hendes blod.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod blomster - Elisa Empty
IndlægEmne: Sv: Blod blomster - Elisa   Blod blomster - Elisa Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 05:35

Morgan lukkede helt af for alle lyde da han altid gjorde det, så han hørelse ikke blev ødelagt af det. han's øjne åbnede sig hurtigt når han smagte den søde smag af vampyr blod, dog var det ikke hvem som helst blod. han træk hurtigt sine tænder ud når han smagte at det ikke smagte det samme mere, han slikkede blodet væk fra sine læber og så ned på hende og nogle af minderne kom tilbage i han's hoved og han så bare ned på hende. han træk sine hænder til sig og slikkede sin overlæberne "Elisa?" sagde han stille og rystede på hovedet og rejste sig bare op
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod blomster - Elisa Empty
IndlægEmne: Sv: Blod blomster - Elisa   Blod blomster - Elisa Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 05:41

Hun tog sig til halsen i det han rejste sig op og hun var ikke mere påvirket, for der skulle mere end en pille til at gører hende mere påvirket, det var bare lige i nogle sekunder det var i hendes blod, hun var nu helt frisk igen, hun grinede lidt, "Ja jeg er elisa" hun kiggede på ham og sætte sig op. "Og du er mogan, hvad er der morgan" hun løftede det ene øjnebryn. "Smagte mit blod måske ikke godt" hun grinede kort. men havde ondt i halsen og lagde sig ned igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod blomster - Elisa Empty
IndlægEmne: Sv: Blod blomster - Elisa   Blod blomster - Elisa Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 05:44

Morgan så bare underligt ned på hende og prøvede at finde ud af hvad der skete, han satte sig ned igen og fjernede ikke sit blik væk fra hende "har jeg været i seng med dig?" spurgte han om og kunne ikke forstå hvorfor at han havde fået billeder af det, da han slet ikke kunne huske det og tænkte lidt over det og træk lidt på skulderne "det smagte godt indtil du tog den pille" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod blomster - Elisa Empty
IndlægEmne: Sv: Blod blomster - Elisa   Blod blomster - Elisa Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 05:53

Hun så underne på ham men lidt efter så hun helt naturligt på ham, altså da han havde sæt sig ned igen, hun smilede kort, "Ja du har, kan du ikke huske det" og hun nikekde kort, "Ja pillen er væk igen, men jeg havde ikek givet dig lov til at drikke af mit blod så derfor tog jeg den" hun smilede til ham men så så naturligt på ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod blomster - Elisa Empty
IndlægEmne: Sv: Blod blomster - Elisa   Blod blomster - Elisa Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 06:01

Morgan nikkede langsomt til det hun sagde og så sig undrende om "nogle billeder kom frem når jeg drak dit blod" sagde han ærligt og blev det samme kold igen og så bare koldt på hende igen, uden at smile eller nået som bare fik ham til at se mere kold ud. og vende sit blik ned mod hende hals "så man skal havde lov til at bide dig ellers tager du nogle dumme piller?" sagde han og hævede det ene øjebryn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod blomster - Elisa Empty
IndlægEmne: Sv: Blod blomster - Elisa   Blod blomster - Elisa Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 06:05

Hun tænkte lidt over det sidste spøgsmål han sagde, hvad ville det gører godt for, og hvad kunne der være galt i det. hun trak kort på skulderne, "Jeg ved ikke, du skal jo ikek bruge det til noget, men what ever, bid, men når jeg siger stop, så stopper du, okay?" spugerte hun og lod sin hånd ligge på halsen og ventede på hans savr ??
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod blomster - Elisa Empty
IndlægEmne: Sv: Blod blomster - Elisa   Blod blomster - Elisa Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 06:18

Morgan så bare på hende's hals som om at han var blevet besat af den "det er mit ynglings blod" sagde han og ville med glæde heller drikke vampyr blod end nået andet, han tænkte lidt over det og nikkede så "så længe du ikke siger til med det samme" sagde han og tog fat i hende og træk hende op til sig, så hun lå op af ham. han lag sin arm tæt omkring hende og tog fat i hendes hår, og viste at hvis hun gjorde modstand ville han give nået af hendes hår af som bare fik ham til at smile. han fjernede hendes hånd og lukkede sine øjne i inden han bed hende i halsen, den dejlige smag af vampyr blod kom ind i han's mund og han brugte sin tunge så intet ville gå til spilde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod blomster - Elisa Empty
IndlægEmne: Sv: Blod blomster - Elisa   Blod blomster - Elisa Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 09:40

Elisa vidste at vis hun rykkede sig nu ville han rive noget af hendes hår, men hun vidste også at det ville komme lige så hurtigt tilbage igen, men hvorfor ikke bare lade ham sluge og få nogle flere minder ind i hans hovede, hun stønnede kort da hun mærkede at hun meget langsomt blev svager og svager, der var jo ikek vildt meget blod i hende. hun lagde hænderne på hans mave og tog hårdt fat rundt om hans trøje.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod blomster - Elisa Empty
IndlægEmne: Sv: Blod blomster - Elisa   Blod blomster - Elisa Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 09:46

Morgan sugede bare hendes blod ind i sin mund, og sank det først når han's mund var helt fuld. han's øjne åbnede sig hurtigt og lukkede langsomt i igen, han lod sin hånd glide tætter omkring hende og slap hendes hår. han lod sin hånd glide ned på hendes hals, og træk sine tænder langsomt ud. han slikkede hen over de sår der havde kommet, inden han slikkede sig over læberne. han så bare ud i luften og smilede svagt "har jeg en søn?" spurgte han stille om og blev bare ved med at se ud i luften
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod blomster - Elisa Empty
IndlægEmne: Sv: Blod blomster - Elisa   Blod blomster - Elisa Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 09:49

Hun lå helt stille og savrede "Ja" hun hoppede op og grab fat i hans hals og sætte sine tænder i og sugede og holdte godt fast men gav såp slip, nu havde hun de fleste kræfter tilbage vis nu han skulle bide igen, "Ja du har en søn der hedder aragorn og han bor ikke hjemme mere" hun smilede kort og kigegde på ham, "Du smager godt" hun slikekde sig om munden og slikekde kort blodet væk fra hans hals,..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod blomster - Elisa Empty
IndlægEmne: Sv: Blod blomster - Elisa   Blod blomster - Elisa Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 09:55

Morgan sad bare helt stille og så chokket ud i luften, han lod hende bare bide ham og tænkte ikke over det. han lag et eller andet sted slet ikke mærke til det, før hun træk sine tænder ud og begynde at snakke "okay" sagde han og tog hurtigt fat i hendes hals, han bed sine tænder sammen og blottede dem på samme tid "du skal aldrig bide mig igen uden at få lov" sagde han og skubbede hende tilbage inden han rejste sig op, sårene healede hurtigt og han så bare på hende og lod sine fingerespidse glide hen over ar'ene på sin hals "du har givet mig nok" sagde han selv om han slet ikke havde nået imod at blive bidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod blomster - Elisa Empty
IndlægEmne: Sv: Blod blomster - Elisa   Blod blomster - Elisa Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 10:04

Hun lænede med et bomb på jordern, hun lukkede kort øjne og mærkede at hendes øjne blev røde hun kigged epå ham med stirernede øjne. "Hvad gjord du ikke selv!" hun så på ham og kiggede lidt på hans hals og kørte to finger ned af sin hals og bed sig blidt i læben, "Hvad har du ikek selv gjort på mig måske" spugerte hun surt. og var tyræt af at de måtte gører alt ved hende altså han va,pyr men hun måtte fandme ikke en skid. hun blev liggende på jordern og kiggede op på ham ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod blomster - Elisa Empty
IndlægEmne: Sv: Blod blomster - Elisa   Blod blomster - Elisa Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 10:21

Morgan så bare koldt ned på hende og snerrede lidt "du gav mig lov" sagde han og lag sine hænder ned i lommerne, efter han havde rettet på sit øjebind og gav hende kort elevatorblikket. inden han rettede sit blik op mod hende's ansigt igen "så jeg har været i seng med dig? og ladet dig bide mig? også har jeg en søn? er der mere jeg ikke ved?" spurgte han om og satte sig langsomt ned i græsset igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod blomster - Elisa Empty
IndlægEmne: Sv: Blod blomster - Elisa   Blod blomster - Elisa Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 10:27

et kort ryst på hovedet kom der fra elisa "Ikke første gang" Elisa så lidt på ham og nikkede, "Ja der er mere du ikek ved, du har været kærester med mig, boedet med mig og givet mig en hund, og du har redet mig for ikke at blive dræbt af en fra din gamle klan, du slog ham ihjel. Bid mig du finder vist flere svar" hun trak kort på skulderne og smielde. og blev liggende nede i græsten og fik sin nomale blå øjen farve tilbage ..-
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod blomster - Elisa Empty
IndlægEmne: Sv: Blod blomster - Elisa   Blod blomster - Elisa Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 10:34

Morgan træk på skulderne og gjorde jo hvad han ville og kunne derfor ikke lade være med at smile, han stoppede dog med at smile og han's øjne blev store og han så bare på hende "har jeg dræbt en fra min klan?" spurgte han om og kunne ikke forstå hvorfor han havde gjort det, han slog det dog hurtigt ud af hovedet og tænkte lidt over det "har vi været kærester?" spurgte han om og rystede hurtigt på hovedet når hun sagde at han skulle bide hende og finde flere svar, da han synes at det var nok i han's hoved
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Blod blomster - Elisa Empty
IndlægEmne: Sv: Blod blomster - Elisa   Blod blomster - Elisa Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Blod blomster - Elisa
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den lykkelige eng-
Gå til: